Enostavno priložite datoteke v članke iz baze znanja.
Viri baze znanja
Create your very own online community
Provide your customers with an online community space for expression. Empower users to help one another, provide suggestions, and more. Try it today for free.
Predloge elektronske pošte portala za stranke
Predloge e-poštnih predlog za stranke omogočajo samopostrežno izmenjavo informacij, iskanje rešitev in postavljanje poizvedb. E-poštna sporočila za preverjanje, pozdravna in potrditvena sporočila ter ponastavitvena e-poštna sporočila z geslom so ključnega pomena. E-poštna sporočila s povratnimi informacijami in povabili so pomembna za vzpostavitev učinkovite komunikacije s strankami. Priporočljivo je uporabljati e-poštne predloge v obliki HTML za sporočila, ki spodbujajo k dejanju. Pomembno je tudi, da se e-poštna sporočila pošiljajo takoj, ko je to potrebno, da se uporabnikom omogoči nemoten dostop do portala za stranke.
Predloge obrazcev službe za pomoč uporabnikom
Obrazci za pomoč uporabnikom morajo biti enostavni in razumljivi. Večkanalna podpora omogoča boljše razumevanje strank in zbiranje dragocenih vpogledov ter izboljšanje produktivnosti agentov. LiveAgent je priporočana rešitev za večkanalno podporo strankam.