Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Izdelava načrta

Kaj je izdelava načrta?

Izdelava načrta je analitični proces. Lastnik ali upravitelj mora pregledati vse stične točke strank. Te referenčne točke so lahko; samopostrežni, spletni klepet, stran s pogostimi vprašanji ali e-poštna sporočila.

Kaj je stična točka?

Stična točka stranke je prva stična točka z vašo blagovno znamko/spletnim mestom.

Kaj je namen izdelave načrta?

Glavni namen je olajšati in poenostaviti pot strank, da bo vodila do ciljev vašega podjetja. Običajno je cilj prodaja. Zavedanje stičnih točk strank vam torej pomaga izboljšati postopek.

Izkušnje strank so enako pomembne kot kakovost in cena izdelka. Predstavljajte si, da bodo vaše stranke odnehale sredi nakupovalne poti. To se lahko zgodi, če je bila pot strank zmedena ali predolga. Zato je treba analizirati stične točke, da bi se izognili slabi izkušnji strank. 

Kako naredim zemljevid potovanja?

  • Ustvarite svojo osebnost uporabnika (UX)
  • Ustvarite seznam načinov, kako lahko stranka pride do vašega podjetja (vse stične točke)
  • Raziščite in razumite cilje strank
  • Podrobno načrtujte potovanja svojih strank
  • Ustvarite preproste tokove – ustrezne stične točke za vašo blagovno znamko in stranke

Ne pozabite pogosto posodabljati in preverjati poti svojih strank!

Kako lahko izdelava poti pomaga vaši službi za stranke?

Oglejmo si primer.

Vaša stranka ne more najti nekih določenih podatkov na vašem spletnem mestu. Kasneje ugotovite, da stične točke niso bile ustvarjene učinkovito. Tako je izkušnja strank slaba in vaša služba za stranke ima več poizvedb. Kot podjetje se želite tem poizvedbam čim bolj izogniti. Tako bo enostavno in učinkovito ustvarjanje zemljevidov potovanj povzročilo manj poizvedb.

Če pa imate še vedno veliko poizvedb strank. Obstajata dva načina za zmanjšanje poizvedb, ki temeljijo na informacijah. Najboljši in najbolj optimalen način je ustvarjanje lahko dostopnih pogostih vprašanj. Drug optimalen način je ustvarjanje člankov v bazi znanja. V teh člankih lahko podrobno razložite pomembne informacije, ki jih stranke iščejo. To podjetju pomaga zmanjšati nepotrebne poizvedbe strank in izboljšati pot strank.

Preberite več o Bazi znanja.

Kako lahko programska oprema za pomoč strankam pomaga pri načrtovanju poti strank?

Kartiranje poti strank vam lahko prikaže pregled možnih napak. Veliko napak lahko popravite tako, da prilagodite zasnovo svojega spletnega mesta. Toda včasih to ni dovolj. Dandanes je najpomembnejše, da ste na vsaki platformi dostopni svojim strankam. Če želite to narediti, vaši zastopniki potrebujejo programsko opremo za pomoč strankam, na primer LiveAgent. Funkcije, kot so klepet v živo, lahko strankam pomagajo dokončati nakup na njihovi poti. Na nakupovalnem potovanju ni potrebe po premikanju naprej in nazaj.

Katere so druge prednosti programske opreme za pomoč strankam?

  • Povečano zadrževanje strank
  • Enostavna in učinkovita komunikacija
  • Klepet v živo, klici, e-pošta, poizvedbe v družabnih medijih v eni programski opremi
  • Višji dobički
  • Zvestoba strank
  • Zadovoljstvo strank
  • Zadovoljstvo agentov

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Pogosta vprašanja

Kaj pomeni izdelava načrta?

Izdelava načrta je vizualizacija procesa, ki ga mora opraviti določena oseba, da bi dosegla določen cilj. Začne se s soočenjem uporabnikovih dejanj na časovnici in se dopolni z mislimi in čustvi uporabnikov, da ustvarijo zgodbo, ki na koncu da vizualizacijo procesa. Kartiranje poti strank je vizualna predstavitev nakupovalnega procesa, ki ga kupec opravi.

 

Kaj je cilj kartiranja poti?

Namen kartiranja poti je razviti najboljšo strategijo za posebne cilje, ki jih želite doseči ali jih bo nekdo dosegel. Pomaga pri določanju prioritet in najpomembnejših nalog, ki jih morate opraviti, da dosežete cilj. Vsaka stranka gre skozi poseben postopek od spoznavanja izdelka do nakupa. Zaradi tega podjetja in organizacije lažje določijo, kaj morajo zagotoviti, da bo proces uspešen, to je odločitev o nakupu in prodaji izdelka.

 

Kakšne so prednosti kartiranja poti?

Zahvaljujoč procesu kartiranja poti imate priložnost spoznati informacije, orodja in procese, ki jih uporablja vsaka ekipa, ki deluje v podjetju. Omogoča tudi, da se postavite na mesto kupca in lažje odgovorite na vprašanje, kaj potrebuje za nakup. Poleg tega podpira strategije trženja vsebin. Predlaga, katera vsebina je lahko privlačna. In kar je najpomembneje - omogoča predvidevanje večine vedenja strank.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico