Kaj je preslikava gostitelja?
Preslikava gostitelja je postopek preslikave privzete URL domene v URL druge domene. Tako lahko URL vsebuje ime vašega podjetja.
Vaš naslov je privzeto poddomena LiveAgent. S preslikavo gostitelja jo lahko spremenite v poddomeno svoje domene. To spremembo mora odobriti vaš ponudnik domene.
Na primer, vaš privzeti naslov URL strani za podporo je support.companyname.ladesk.com. Kartiranje gostitelja vam omogoča, da ustvarite URL support.companyname.com.
Izvedite več o mapiranju gostitelja.
Frequently Asked Questions
Kaj je preslikava gostitelja?
Mapiranje gostitelja je postopek, ki vam omogoča preslikavo privzete URL domene v URL za drugo domeno. To omogoča, da URL vsebuje ime vašega podjetja. Na primer, privzeti URL strani za podporo je lahko help.companyname.helpdesk.com. Preslikava gostitelja ustvari URL support.companyname.com.
Kakšna je vloga preslikave gostitelja?
Mapiranje gostitelja omogoča boljšo kakovost povezave v skupni rabi. Lažje si jo je zapomniti in izgleda tudi bolj profesionalno. Zahvaljujoč temu bodo storitve za stranke zaznane na še višji ravni.
Ali lahko v LiveAgent preverite preslikavo gostitelja?
Preslikavo gostitelja lahko preverite v LiveAgent. Na plošči LiveAgent lahko naredite vse. Samo vnesite »Konfiguracija«, nato kliknite »Sistem« in »Nastavitve domene« in tam lahko vstavite svojo domeno po meri. To vsem agentom omogoča uporabo domene po meri.
Izkušnja strank vključuje vse interakcije med strankami in podjetji, ki zagotavljajo učinkovito, uporabno in zadovoljivo izkušnjo. Pomembni stebri uporabniške izkušnje vključujejo personalizacijo, poštenost, pričakovanja, reševanje problemov, poenostavitev storitev in empatijo. Za izboljšanje izkušnje strank je ključno razumevanje strank in zagotavljanje odlične storitve ter zanesljive povratne informacije.
Podjetje LiveAgent ponuja programske rešitve za pomoč strankam. Cultural factors vplivajo na standarde storitev za stranke po svetu. Cena programske opreme klicnega centra LiveAgent je od 15 USD na uporabnika na mesec. Ločljivost klica je ključna za zadovoljstvo strank. Izdelava vašega LiveAgenta je 0% zaključena, uporaba piškotkov na spletni strani LiveAgenta je treba sprejeti.
Večkanalna storitev za stranke
Optimalna storitev za stranke je ključna za uspeh podjetja LiveAgent, ki ponuja programske rešitve za pomoč strankam. Culturalni faktorji vplivajo na standarde storitev strank, saj so v nekaterih državah storitve prioriteta, v drugih pa ne. Napredne programske rešitve, kot je LiveAgent, omogočajo učinkovito delo z analizo podatkov in izboljšujejo zadovoljstvo strank. Cena se giblje od 15 USD na uporabnika na mesec. Partnerski program in spletni seminarji so na voljo.