Kaj je preslikava gostitelja?
Preslikava gostitelja je postopek preslikave privzete URL domene v URL druge domene. Tako lahko URL vsebuje ime vašega podjetja.
Vaš naslov je privzeto poddomena LiveAgent. S preslikavo gostitelja jo lahko spremenite v poddomeno svoje domene. To spremembo mora odobriti vaš ponudnik domene.
Na primer, vaš privzeti naslov URL strani za podporo je support.companyname.ladesk.com. Kartiranje gostitelja vam omogoča, da ustvarite URL support.companyname.com.
Izvedite več o mapiranju gostitelja.
Frequently Asked Questions
Kaj je preslikava gostitelja?
Mapiranje gostitelja je postopek, ki vam omogoča preslikavo privzete URL domene v URL za drugo domeno. To omogoča, da URL vsebuje ime vašega podjetja. Na primer, privzeti URL strani za podporo je lahko help.companyname.helpdesk.com. Preslikava gostitelja ustvari URL support.companyname.com.
Kakšna je vloga preslikave gostitelja?
Mapiranje gostitelja omogoča boljšo kakovost povezave v skupni rabi. Lažje si jo je zapomniti in izgleda tudi bolj profesionalno. Zahvaljujoč temu bodo storitve za stranke zaznane na še višji ravni.
Ali lahko v LiveAgent preverite preslikavo gostitelja?
Preslikavo gostitelja lahko preverite v LiveAgent. Na plošči LiveAgent lahko naredite vse. Samo vnesite »Konfiguracija«, nato kliknite »Sistem« in »Nastavitve domene« in tam lahko vstavite svojo domeno po meri. To vsem agentom omogoča uporabo domene po meri.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.