Highrise integration
Za aktiviranje vtičnika Highrise sledite spodnjim navodilom po korakih.
- Najprej morate imeti aktiven račun Highrise.
- Če želite, aktivirajte vtičnik Highrise v razdelku Vtičniki LiveAgent. (Konfiguracija> Sistem> Vtičniki)
- Pritisnite konfiguriranje in kopiranje API -ja in URL -ja vašega računa Highrise.
- Potrdite in pripravljeni ste!
Kaj je Highrise?
Highrise je CRM orodje v oblaku, ki ga je ustvarilo 37signalov. CRM – Upravljanje odnosov s strankami je metoda za interakcijo s sedanjimi in bodočimi strankami. Cilj CRM je privabiti več strank in obdržati svoje trenutne, tako da ste vedno pripravljeni na komunikacijo z njimi. Prav tako lahko spremljate njihove trenutne težave ali težave, s katerimi so se srečevali v preteklosti.
Kako deluje?
Shranjevanje podatkov vaših strank v dveh ločenih vmesnikih je lahko dolgotrajno. Zato smo Highrise integrirali neposredno v LiveAgent. Highrise vam bo pomagal spremljati prejšnje posle in/ali težave s stiki, LiveAgent pa jim bo omogočil kvalitetno službo za pomoč uporabnikom. Aktivirajte Highrise in začnite upravljati podatke Highrise v LiveAgentu (in obratno).
Primer:
Recimo, da gospod Marsellus Wallace predloži zahtevek. Marsellusa že poznate in spremljate njegove prejšnje posle v Highrise. Vaš agent za podporo bo lahko videl vse te podatke v LiveAgentu, zato bo zagotovil najbolj natančen in hiter odgovor. Poleg tega lahko agenti dodajajo zapiske neposredno v LiveAgent, ki bodo prikazani tudi v Highrise.


Frequently Asked Questions
Kaj je Highrise?
Highrise je zmogljiv sistem za upravljanje odnosov s strankami, ki vam pomaga upravljati in si ogledati podatke, ki jih ima vaše podjetje o strankah. Če povežete Highrise z LiveAgentom, lahko CRM izkoristite neposredno iz zahtevka in svojim strankam učinkovito pomagate z enim vmesnikom.
Kako lahko integrirate Highrise?
1. Prijavite se v svoj račun LiveAgent 2. Kliknite Konfiguracije -& gt; Sistem -& gt; Vtičniki 3. Aktivirajte Highrise 4. Vstavite URL in ključ API iz Highrise 5. in PRIČNITE Z UPORABO!
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Odkrijte, kako izboljšati izkušnjo strank in povečati prihodke z LiveAgent. Spoznajte pomembnost dobre uporabniške izkušnje, njene prednosti ter kako programska oprema za pomoč strankam lahko izboljša vaše poslovanje. Preizkusite LiveAgent brezplačno in izkoristite njegove napredne funkcije za učinkovito podporo strankam.
Predloge za storitve za stranke
Odkrijte brezplačne e-poštne predloge na LiveAgent za hitrejšo komunikacijo, večjo produktivnost in boljše zadovoljstvo strank!"