Partner
Kaj je Insightly
Insightly je rešitev za upravljanje odnosov s strankami (CRM). Uporablja se za vzpostavitev odnosov, shranjevanje podatkov, predstavitev projektov in upravljanje s prodajo.
Kako ga lahko uporabljate?
Informacije o strankah, novi in nadgrajeni zapisi ter nadgrajena polja zapisov vam omogočajo, da ste na tekočem. Ustvarjajte, nadgrajujte ali iščite zapise, upravljajte s strankami ali pa začnite s pogovorom s stranko preko LiveAgent nadzorne plošče.
Prednosti
- CRM funkcije na vaši nadzorni plošči
- Bodite obveščeni o pomembnih novicah in nadgradnjah
- Upravljajte z zapisi, strankami in začnite pogovor z njimi brez menjave aplikacij
Frequently asked questions
Kaj je Insightly?
Insightly je CRM platforma za upravljanje odnosov s strankami, ki ponuja shranjevanje podatkov, upravljanje s strankami in upravljanje prodaje več kot 1.5 milijona uporabnikom.
Kako uporabiti Insightly znotraj LiveAgent?
- poglejte podatke o strankah v LiveAgentt
- učinkovit potek dela
- upravljajte s podatki o strankah v LiveAgent
Pripomoček za klepet v živo bi moral biti na vsaki strani spletnega mesta in omogočati vodenje klepeta v realnem času ter pošiljanje že pripravljenih odgovorov. Poleg tega je pomembno prilagajanje klepeta lastni blagovni znamki ter možnost ocenjevanja storitev za stranke. Klepet v živo je ključen komunikacijski kanal za organizacije, ki želijo biti plasirane na trg, saj omogoča strankam hitro in učinkovito pomoč.
Vpogled v podatke vstopnice/stranke (CRM)
LiveAgent je orodje za upravljanje komunikacije strank v podjetju, ki omogoča razvrščanje zahtevkov, sledenje delovnega časa agentov, podporo po elektronski pošti, hitrem klepetu v živo, družbenih omrežjih, telefonu in bazi znanja. Ponuja več kot 175 funkcij, več kot 40 integracij in preprost uporabniški vmesnik. Ponuja tudi podroben vpogled v vsak komunikacijski kanal in poročila o kanalih, ki jih lahko razvrstite po oddelkih, agentih, oznakah in datumu. Poleg tega je primeren za organiziranje in izboljšanje storitve za stranke, kar je pomembno za povečanje prodaje.
Prodajni zastopnik za vhodne zahtevke
Vhodni prodajni predstavniki prodajajo izdelke ali storitve potencialnim kupcem. Delujejo v vhodnih klicnih centrih ali drugih sedežih podjetij. Glavna odgovornost prodajne ekipe je sklepanje poslov z novimi strankami in negovanje odnosov z obstoječimi strankami. Veščine, ki jih mora imeti vhodni prodajni zastopnik, vključujejo odlične komunikacijske in upravljalne sposobnosti ter reševanje problemov in konfliktov medosebnih odnosov.
EngageBay je zelo dobro zasnovana večnamenska programska oprema z učinkovitim in dobro delujočim vstopničnim sistemom. Vstopnični sistem ServiceBay ponuja standardno funkcionalnost, kot so makri, SLA, poročila o zahtevkih, avtomatizacija, pripravljeni odgovori, skupine za podporo in pogledi zahtevkov po meri. Poleg tega ima urejevalnik besedil in vse potrebne polja, ki jih potrebujete za upravljanje zahtevkov. Cenovni načrti vključujejo brezplačen načrt, osnovni načrt, načrt Growth in načrt Pro, ki ponujajo različne nabor funkcij. Kljub nekaterim manjšim težavam se EngageBay združuje z učinkovitostjo uporabniške izkušnje in funkcionalnostjo vstopničnega sistema.