Partner
Za aktiviranje vtičnika Highrise sledite spodnjim navodilom po korakih.
- Najprej morate imeti aktiven račun Highrise.
- Če želite, aktivirajte vtičnik Highrise v razdelku Vtičniki LiveAgent. (Konfiguracija> Sistem> Vtičniki)
- Pritisnite konfiguriranje in kopiranje API -ja in URL -ja vašega računa Highrise.
- Potrdite in pripravljeni ste!
Kaj je Highrise?
Highrise je CRM orodje v oblaku, ki ga je ustvarilo 37signalov. CRM – Upravljanje odnosov s strankami je metoda za interakcijo s sedanjimi in bodočimi strankami. Cilj CRM je privabiti več strank in obdržati svoje trenutne, tako da ste vedno pripravljeni na komunikacijo z njimi. Prav tako lahko spremljate njihove trenutne težave ali težave, s katerimi so se srečevali v preteklosti.
Kako deluje?
Shranjevanje podatkov vaših strank v dveh ločenih vmesnikih je lahko dolgotrajno. Zato smo Highrise integrirali neposredno v LiveAgent. Highrise vam bo pomagal spremljati prejšnje posle in/ali težave s stiki, LiveAgent pa jim bo omogočil kvalitetno službo za pomoč uporabnikom. Aktivirajte Highrise in začnite upravljati podatke Highrise v LiveAgentu (in obratno).
Primer:
Recimo, da gospod Marsellus Wallace predloži zahtevek. Marsellusa že poznate in spremljate njegove prejšnje posle v Highrise. Vaš agent za podporo bo lahko videl vse te podatke v LiveAgentu, zato bo zagotovil najbolj natančen in hiter odgovor. Poleg tega lahko agenti dodajajo zapiske neposredno v LiveAgent, ki bodo prikazani tudi v Highrise.


Frequently Asked Questions
Kaj je Highrise?
Highrise je zmogljiv sistem za upravljanje odnosov s strankami, ki vam pomaga upravljati in si ogledati podatke, ki jih ima vaše podjetje o strankah. Če povežete Highrise z LiveAgentom, lahko CRM izkoristite neposredno iz zahtevka in svojim strankam učinkovito pomagate z enim vmesnikom.
Kako lahko integrirate Highrise?
1. Prijavite se v svoj račun LiveAgent 2. Kliknite Konfiguracije -& gt; Sistem -& gt; Vtičniki 3. Aktivirajte Highrise 4. Vstavite URL in ključ API iz Highrise 5. in PRIČNITE Z UPORABO!
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.