Partner
Za aktiviranje vtičnika Highrise sledite spodnjim navodilom po korakih.
- Najprej morate imeti aktiven račun Highrise.
- Če želite, aktivirajte vtičnik Highrise v razdelku Vtičniki LiveAgent. (Konfiguracija> Sistem> Vtičniki)
- Pritisnite konfiguriranje in kopiranje API -ja in URL -ja vašega računa Highrise.
- Potrdite in pripravljeni ste!
Kaj je Highrise?
Highrise je CRM orodje v oblaku, ki ga je ustvarilo 37signalov. CRM – Upravljanje odnosov s strankami je metoda za interakcijo s sedanjimi in bodočimi strankami. Cilj CRM je privabiti več strank in obdržati svoje trenutne, tako da ste vedno pripravljeni na komunikacijo z njimi. Prav tako lahko spremljate njihove trenutne težave ali težave, s katerimi so se srečevali v preteklosti.
Kako deluje?
Shranjevanje podatkov vaših strank v dveh ločenih vmesnikih je lahko dolgotrajno. Zato smo Highrise integrirali neposredno v LiveAgent. Highrise vam bo pomagal spremljati prejšnje posle in/ali težave s stiki, LiveAgent pa jim bo omogočil kvalitetno službo za pomoč uporabnikom. Aktivirajte Highrise in začnite upravljati podatke Highrise v LiveAgentu (in obratno).
Primer:
Recimo, da gospod Marsellus Wallace predloži zahtevek. Marsellusa že poznate in spremljate njegove prejšnje posle v Highrise. Vaš agent za podporo bo lahko videl vse te podatke v LiveAgentu, zato bo zagotovil najbolj natančen in hiter odgovor. Poleg tega lahko agenti dodajajo zapiske neposredno v LiveAgent, ki bodo prikazani tudi v Highrise.


Frequently asked questions
Kaj je Highrise?
Highrise je zmogljiv sistem za upravljanje odnosov s strankami, ki vam pomaga upravljati in si ogledati podatke, ki jih ima vaše podjetje o strankah. Če povežete Highrise z LiveAgentom, lahko CRM izkoristite neposredno iz zahtevka in svojim strankam učinkovito pomagate z enim vmesnikom.
Kako lahko integrirate Highrise?
1. Prijavite se v svoj račun LiveAgent
2. Kliknite Konfiguracije -& gt; Sistem -& gt; Vtičniki
3. Aktivirajte Highrise
4. Vstavite URL in ključ API iz Highrise
5. in PRIČNITE Z UPORABO!
Vstopnični sistem je orodje za storitve za stranke, ki pomaga pri hitrem odzivanju na poizvedbe. Programska oprema LiveAgent ponuja tri naročnine z različnimi funkcijami, vključno z univerzalno mapo, vstopničnim sistemom, hibridnim tokom zahtevkov, samodejno distribucijo zahtevkov, pravili in gumbom za rešitev. Uporaba ustrezne časovne pravilnosti pomaga preprečiti slabe izkušnje strank.
IVR (Interactive Voice Response)
The Interactive Voice Response (IVR) system enables callers to navigate a phone system before speaking to a customer support representative, play custom recordings, and execute actions like routing the caller to the correct agent or department. It can be set up separately for each number through a YAML script in LiveAgent and involves 3 mandatory sections: online, queue, and offline. IVR examples are available, and all recordings needed have to be added to LiveAgent accounts. Other features offered by LiveAgent include integrated customer support through various channels and safety measures like SSL.
Iščete boljši program za podporo strankam?
Podjetja so prešla na LiveAgent zaradi boljših funkcij, cene in podpore strankam v primerjavi s konkurenčnim Zendeskom. Uporabniki LiveAgenta pohvalijo enostavno uporabo, avtomatizacijo in podporo na različnih platformah. Sistem ima številne funkcije, vključno z klepetom v živo, integracijo s socialnim omrežjem in bazo podatkov ter splošno stabilnost. Uporabniki so prej uporabljali druge podporne sisteme, vendar je LiveAgent osvojil njihovo naklonjenost zaradi dobre vrednosti za denar.