iFON integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kaj je iFON?
IFON je inovativna telekomunikacijska spletna storitev. Podjetje ponuja svoje storitve po Evropi od leta 2004.
LiveAgent je v partnerstvu z iFON in ponuja brezplačno VoIP integracijo.
Kako lahko v LiveAgent dodate iFON VoIP številko?
Prvi korak je prijava pri iFON, da dobite VoIP številko. V drugem koraku se prijavite v svoj LiveAgent račun. Če še nimate računa pri LiveAgent, lahko izberete 14-dnevno brezplačno preizkusno uporabo. Tretji korak je opisan spodaj.
V četrtek koraku poiščemo iFON in vnesemo potrebne podatke. Za tem pritisnemo gumb za dodajanje in že lahko uporabljamo VoIP številko.
Prednosti uporabe VoIP
- majhni stroški vzdrževanja
- boljša produktivnost
- brezplačna integracija
- boljša uporabniška izkušnja
Če bi želeli izvedeti več o tem kako deluje klicni center, si poglejte spodnji video.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free iFON integration!
Frequently Asked Questions
Kaj je iFON?
iFON je podjetje, ki ponuja telekomunikacijske storitve, ki vključujejo tudi VoIP.
Kje lahko dobim VoIP številko?
Po vsem svetu je veliko ponudnikov VoIP. Če bi želeli enostavno integrirati vašo VoIP številko v LiveAgent, si poglejte seznam LiveAgent's - VoIP partnerji.
Kako lahko priključim svojo VoIP številko k LiveAgent?
Ker LiveAgent sodeluje z veliko VoIP ponudniki, smo se odločili, da jim omogočimo enostavno integracijo v našo platformo. Poglejte si Nastavitve - Klici - Številke - Ustvari. Po tem; izberi VoIP ponudnika, vpiši VoIP številko, in pritisni tipko za dodajanje.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.