Partner
Kaj je iFON?
IFON je inovativna telekomunikacijska spletna storitev. Podjetje ponuja svoje storitve po Evropi od leta 2004.
LiveAgent je v partnerstvu z iFON in ponuja brezplačno VoIP integracijo.
Kako lahko v LiveAgent dodate iFON VoIP številko?
Prvi korak je prijava pri iFON, da dobite VoIP številko. V drugem koraku se prijavite v svoj LiveAgent račun. Če še nimate računa pri LiveAgent, lahko izberete 14-dnevno brezplačno preizkusno uporabo. Tretji korak je opisan spodaj.
V četrtek koraku poiščemo iFON in vnesemo potrebne podatke. Za tem pritisnemo gumb za dodajanje in že lahko uporabljamo VoIP številko.
Prednosti uporabe VoIP
- majhni stroški vzdrževanja
- boljša produktivnost
- brezplačna integracija
- boljša uporabniška izkušnja
Če bi želeli izvedeti več o tem kako deluje klicni center, si poglejte spodnji video.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free iFON integration!
Frequently asked questions
Kaj je iFON?
iFON je podjetje, ki ponuja telekomunikacijske storitve, ki vključujejo tudi VoIP.
Kje lahko dobim VoIP številko?
Po vsem svetu je veliko ponudnikov VoIP. Če bi želeli enostavno integrirati vašo VoIP številko v LiveAgent, si poglejte seznam LiveAgent's - VoIP partnerji.
Kako lahko priključim svojo VoIP številko k LiveAgent?
Ker LiveAgent sodeluje z veliko VoIP ponudniki, smo se odločili, da jim omogočimo enostavno integracijo v našo platformo. Poglejte si Nastavitve - Klici - Številke - Ustvari. Po tem; izberi VoIP ponudnika, vpiši VoIP številko, in pritisni tipko za dodajanje.
Odkrijte najboljšo alternativo za klepet v živo
Intercom, Zendesk, Olark, LiveAgent in LiveChat Inc. so ponudniki proaktivnih vabil za klepet, vendar Intercom ne ponuja souporabe zaslona. Samodejno preusmerjanje in prenašanje klepetov ter integracije s tretjimi ponudniki so na voljo pri vseh ponudnikih. Vpogledi v sporočila so na voljo le pri LiveAgentu in LiveChat Inc., medtem ko je neomejena zgodovina klepeta na voljo pri vseh, razen v najnižji tarifi pri LiveChat Inc.
Dobrodošli v našem pridruženem programu!
LiveAgent ponuja podporo za stranke v različnih jezikih ter analitični pregled nad storitvijo. Ponuja tudi dobro provizijsko strukturo za pridružene partnerje, vključno s ponovnimi provizijami. LiveAgent ima enostaven pridruženi program ter ponuja promocijski material. Izplačilo provizij poteka mesečno, s fiksnim stroškom 8% za procesiranje plačil. Vpletenih entitet v prodajo prejmejo različne deleže provizij. LiveAgent nudi podporo za partnerske bloge in pregledne portale.
Ste pripravljeni na nov sistem za izdelavo zahtevkov?
Podjetja iz različnih panog pohvalijo LiveAgent kot eno izmed najboljših rešitev za podporo strankam. Uporaba tega orodja je pomagala izboljšati komunikacijo, optimizirati odzivne čase, povečati zadovoljstvo strank ter tudi prodajo in stopnje konverzije. Poleg tega ima LiveAgent pregleden portal za podporo strankam ter je cenovno ugoden in enostaven za uporabo.