Partner
Kaj je Klaus?
Klaus je programska oprema za zagotavljanje kakovosti in pregled pogovorov s strankami, ki skupinam za podporo strankam olajša interno pošiljanje povratnih informacij. Z notranjimi ocenami in drugimi funkcijami je izboljšanje uspešnosti vaše ekipe enostavno.
Kako ga uporabljate?
Klaus integracija v LiveAgent omogoča enostavno pošiljanje povratnih informacij svoji ekipi. Ko aktivirate integracijo, lahko naložite zahtevke LiveAgent. Nato jih lahko ocenite glede na različna merila, presodite kakovost zahtevkov in vidite šibke točke svojih agentov.

Prednosti
- Ocenite svoje agente in zahtevke v LiveAgent
- Dajte povratne informacije po različnih kriterijih
- Izboljšajte tok dela
- Upravljajte z učinkovitostjo vaših agentov
Frequently asked questions
Kaj je Klaus?
Klaus je platforma, ki upravitelju/nadzorniku omogoča, da oceni uspešnost podpore ali storitve za stranke v podjetju.
Zakaj bi Klaus vključili v službo za pomoč uporabnikom LiveAgent?
Z integracijo Klaus boste dobili boljši pregled nad delom svojih agentov in omogočili, da učinkovito pošljete povratne informacije svoji ekipi.
Pripomoček za povratne informacije
Tabla za povratne informacije in predloge je učinkovit način za zbiranje koristnih informacij od strank ter izboljšanje izdelkov in povečanje njihove zvestobe. Ta metoda je bolj prilagodljiva in hitrejša kot e-poštno trženje, obrazci na spletnih straneh ali klicanje strank. Funkcije, vključno s povratnimi informacijami, predlogi in predlogi, omogočajo podjetjem, da merijo zadovoljstvo in vedenje strank ter jim pomagajo ostati na pravi poti. Poleg tega je članek predstavil nekaj predlogov za zbiranje in odzivanje na povratne informacije strank.
Krepitev obstoječih prizadevanj za podporo s klepetom v živo prinaša številne prednosti. Blagovne znamke, ki ponujajo klepet v živo, so videti bolj zaupanja vredne, kar poveča zvestobo strank. Poleg tega klepet v živo prinaša povečanje prodaje in 40-odstotno povečanje stopnje konverzije. Proaktivna podpora za klepet v živo pomaga povečati prodajo za 60% blagovnih znamk. 79% podjetij je dejalo, da je uvedba klepeta v živo izboljšala prodajo in prihodke. 70% kupcev ima ugodnejši pogled na blagovne znamke, ki ponujajo proaktivne storitve.
Programska oprema Guru nudi odlično funkcionalnost baze znanja z urejevalnikom člankov, enostavnim uporabniškim vmesnikom in poceni cenovno politiko. Na voljo so trije načrti, od katerih je eden brezplačen/starter, drugi pa Builder. Za Enterprise načrt se morate obrniti na prodajo. Med težavami se lahko pojavijo napake pri prikazu slik in težave z dostavo povabil. Začetek z Guru je enostaven, saj ponuja brezplačno preskusno različico in preprosto registracijo.