Partner
Kaj je Klaus?
Klaus je programska oprema za zagotavljanje kakovosti in pregled pogovorov s strankami, ki skupinam za podporo strankam olajša interno pošiljanje povratnih informacij. Z notranjimi ocenami in drugimi funkcijami je izboljšanje uspešnosti vaše ekipe enostavno.
Kako ga uporabljate?
Klaus integracija v LiveAgent omogoča enostavno pošiljanje povratnih informacij svoji ekipi. Ko aktivirate integracijo, lahko naložite zahtevke LiveAgent. Nato jih lahko ocenite glede na različna merila, presodite kakovost zahtevkov in vidite šibke točke svojih agentov.

Prednosti
- Ocenite svoje agente in zahtevke v LiveAgent
- Dajte povratne informacije po različnih kriterijih
- Izboljšajte tok dela
- Upravljajte z učinkovitostjo vaših agentov
Frequently Asked Questions
Kaj je Klaus?
Klaus je platforma, ki upravitelju/nadzorniku omogoča, da oceni uspešnost podpore ali storitve za stranke v podjetju.
Zakaj bi Klaus vključili v službo za pomoč uporabnikom LiveAgent?
Z integracijo Klaus boste dobili boljši pregled nad delom svojih agentov in omogočili, da učinkovito pošljete povratne informacije svoji ekipi.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.