Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • Predloge e-pošte za napotitev B2B

Predloge e-pošte za napotitev B2B

Postalo je splošno znano, da je ohranjanje obstoječih strank temelj obstoja in nadaljnjega uspeha vsakega podjetja. Vendar pridobivanje novih strank še vedno ostaja najpomembnejše gonilo rasti poslovanja, zlasti v B2B industriji. Tu pride v poštev napotitveni marketing. Številne študije so dokazale, da napotitve ustvarjajo nekatere najvišje stopnje konverzije med vsemi tržnimi kanali. Nadaljujte z branjem, če želite izvedeti, zakaj je napotitveno trženje močan in dragocen za podjetja B2B ter kako lahko svoje trenutne stranke zaprosite za napotitev (vključenih je 10 predlog e-poštnih sporočil za napotitev strank B2B).

Prilagajanje e-poštne predloge
Prilagodite predloge e-pošte za napotitev v LiveAgentu

Kakšna je vrednost napotitev v B2B?

  • Glede na Harvard Business Review 84 % kupcev B2B začne nakupovalni proces z napotitvijo, priporočila vrstnikov pa vplivajo na več kot 90 % vseh odločitev o nakupu B2B.
  • Statistični podatki, ki jih je zbral Influitive, so razkrili, da 69 % podjetij B2B s programi za napotitev poroča o hitrejši prodaji, 59 % poroča o višji življenjski vrednosti strank in 71 % poroča o višjih stopnjah konverzije.
  • Na podlagi raziskave, ki jo je opravila Wharton School of Business, napotena stranka stane veliko manj za pridobitev in ima večji potencial za ohranitev in zvestobo. Dejansko ima napotena stranka 16 % višjo življenjsko vrednost kot nenapotena stranka.
  • V lastni raziskavi je CustomerGauge ugotovil, da je napotitvena dejavnost predstavljala vsaj 20 % nove prodaje, medtem ko so se napotene priložnosti zaprle po približno 20 dneh v primerjavi s 100 dnevi pri nenapotenem poslu.
  • IDC in LinkedIn sta poročala, da 76,2 % poslovnih kupcev raje dela z napotenimi prodajalci, 73 % pa raje dela z napotenimi prodajnimi zastopniki.
Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, ticketing in avtomatizacijo, ki nam omogočajo, da lahko našim strankam nudimo izjemno podporo.

Peter Komornik, direktor
logo slido black

10 e-poštnih predlog za napotitev strank B2B

Prosite za napotitev od zveste stranke

Prosite novo stranko za napotitev

Prosite enkratno stranko za napotitev

Zahteva za napotitev po anketi o zadovoljstvu strank

E-poštno sporočilo z nadaljnjo zahtevo za napotitev

E-poštno sporočilo s povabilom v program za napotitev strank

Predloga e-poštnega sporočila za napotitev za pošiljanje stranki za njeno uporabo

Zahvala dolgoletni stranki za napotitev

Zahvala enkratni stranki za napotitev

Nadaljujte po e-pošti, ko napotitev ni bila uspešna

Kdaj morate stranke prositi za priporočila?

  • Stranka je v vašem podjetju dovolj dolgo, da pozna vrednost vašega izdelka/storitve.
  • Stranka aktivno uporablja vaš izdelek/storitev in vam pove, kako je zadovoljna.
  • Na podlagi njihovih povratnih informacij veste, da ste presegli pričakovanja strank.
  • Stranka se je na vašo anketo NPS odzvala pozitivno/pustila pozitivno oceno.
  • Dosegli ste ključni mejnik projekta/projekt ste uspešno zaključili.
  • Stranka je že napotila druge k vam, ne da bi vas vprašala (verjetno bodo to storili znova, če boste vprašali).
  • Zagnali ste nov (ali spremenili obstoječi) program za napotitev strank.

Pogosto zastavljena vprašanja

Kaj je napotitveni marketing?

Napotitveno trženje je metoda trženja, ki ustvarja potencialne stranke preko ust do ust. Napotitveno trženje je zasnovano tako, da podjetjem pomaga pridobiti nove stranke s spodbujanjem obstoječih strank, da k njim napotijo nove stranke.

Kako lahko motiviram stranke, da napotijo?

Stranke bodo bolj verjetno napotile druge k vašemu podjetju, če imate dober ugled. LiveAgent, programska oprema za pomoč uporabnikom, vam omogoča, da spremljate zahteve po storitvah za stranke in sčasoma izboljšate svoj ugled.

Kakšne so prednosti e-pošte z napotnico?

Prednosti e-poštnih sporočil z napotnico so povečano zadrževanje strank, izboljšano sodelovanje in nove stranke.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj je napotitveni marketing?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Napotitveni marketing je metoda trženja, ki ustvarja potencialne stranke preko ust do ust. Napotitveni marketing je zasnovano tako, da podjetjem pomaga pridobiti nove stranke s spodbujanjem obstoječih strank, da k njim napotijo nove stranke.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “How can I motivate customers to make referrals?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Stranke bodo bolj verjetno napotile druge k vašemu podjetju, če imate dober ugled. LiveAgent, programska oprema za pomoč uporabnikom, vam omogoča, da spremljate zahteve glede storitev za stranke in sčasoma izboljšate svoj ugled.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kakšne so prednosti e-pošte z napotnico?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Prednosti e-poštnih sporočil z napotitvijo so povečano zadrževanje strank, izboljšana angažiranost in nove stranke.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico