Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • Predloge e-poštnih odgovorov na zahtevo funkcije

Predloge e-poštnih odgovorov na zahtevo funkcije

Če ste v podjetju SaaS, obstaja velika verjetnost, da od strank ves čas prejemate zahteve za funkcije. Zahteve za funkcije so sporočila, ki jih stranke pošljejo, da se pozanimajo o funkciji, ki ni vključena v vaš izdelek ali storitev. Prejemanje zahtev za funkcije se ne sme obravnavati kot negativne povratne informacije. Pravzaprav to pomeni, da je vašim strankam dovolj mar, da delijo svoje ideje o tem, kako menijo, da bi lahko izboljšali svoj izdelek ali storitev.

Vendar pa mnoge od teh zahtev ne bodo vedno usklajene z vizijo vašega podjetja ali smiselne za večino vaših strank. Ne glede na to, ali boste implementirali zahtevano funkcijo, se morate strankam še vedno odzvati na profesionalen način in zagotoviti, da vaše sporočilo pusti pozitiven vtis. Tukaj je nekaj najboljših načinov za odziv na zahteve strank po funkcijah, vključno s tistimi, ki se ne ujemajo z načrtom vašega izdelka ali so možni, vendar ne bodo uvedeni v bližnji prihodnosti.

Prilagajanje e-poštne predloge
Prilagodite e-poštne predloge neposredno v LiveAgentu

Kako se odzvati na zahteve strank po funkcijah

  • Zahvaljujemo se strankam za čas, ki so si ga vzeli, da bi stopili v stik z vami in delili svoje povratne informacije.
  • Če v bližnji prihodnosti ne nameravate delati na zahtevani funkciji, bodite pregledni in iskreno priznajte, da ni na vašem trenutnem načrtu.
  • Če že delate na zahtevani funkciji, se izogibajte podajanju točnega ETA, saj bo morda težko obvladovati pričakovanja strank, če je ne izročite pravočasno.
  • Če razmišljate o možnosti implementacije zahtevane funkcije, obvestite stranke, da se jim boste vrnili, če in ko bo ta ustvarjena.
  • Če stranka sprašuje o funkciji, ki je bila odstranjena, navedite pošteno razlago, zakaj je bilo to storjeno, da bi ji pomagali razumeti vašo odločitev.
  • Bodite v pomoč tako, da ponudite rešitev, če je mogoče (drugačna funkcija, ki opravlja podobno funkcijo) ali alternativno rešitev (npr. integracija z drugo aplikacijo, ki dobro deluje z vašim izdelkom/storitev).
  • Povabite stranke, naj se ponovno obrnejo, če imajo druga vprašanja ali povratne informacije.
Predloge e-poštnih odgovorov na zahtevo funkcije
Shranite naše predloge kot pripravljena sporočila in odgovorite na zahteve za funkcije z enim klikom.

7 Vsebuje predloge e-poštnih sporočil za zahtevo in odgovor

Upravljanje zahtev funkcije je lahko zahtevno. Čeprav ni popolnega načina za odgovarjanje na vse zahteve strank po funkcijah, saj je v veliki meri odvisno od konteksta, je tukaj 7 e-poštnih predlog za zahtevo in odgovor na funkcije, ki vam lahko pomagajo ustvariti lastne odgovore na učinkovit način, hkrati pa zagotavljajo, da vaše stranke ostanejo zadovoljne. s svojim odgovorom, tudi če morate njihovo zahtevo zavrniti.

Recite “ne” zahtevam za funkcije

E-poštna predloga #1

E-poštna predloga #2

Recite “da” zahtevam za funkcije

E-poštna predloga #3

E-poštna predloga #4

Recite “morda” zahtevam za funkcije

E-poštna predloga #5

E-poštna predloga #6

Odziv, ko je bila funkcija odstranjena

E-poštna predloga #7

E-poštno sporočilo z zahtevo in odgovorom – pogosto zastavljena vprašanja

Kaj je zahteva funkcije?

Če uporabniki najdejo kakršne koli napake ali zahtevajo izboljšave izdelka, lahko obvestijo proizvajalca tako, da oddajo zahtevo za funkcijo.

Kako se odzovete na zahtevo po funkciji?

Odgovorite vsem strankam, ki oddajo zahtevo za funkcijo, tako da jih vprašajo, ali lahko podrobneje opišejo funkcijo/napako. Če je zahteva specifična, jo lahko dodate v svoj razvojni načrt.

Kako sledim zahtevi za funkcijo?

Zahteve za funkcije lahko dobite kot vstopnice v programski opremi za pomoč uporabnikom. V LiveAgentu mu lahko določite prednost in določite rok za njegovo rešitev.

Save our templates as canned messages and reply to feature requests with one click.

Test our canned messages with a free 14-day trial today. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kaj je zahteva funkcije?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Če uporabniki najdejo kakršne koli napake ali zahtevajo izboljšave izdelka, lahko obvestijo proizvajalca tako, da oddajo zahtevo za funkcijo.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako se odzovete na zahtevo po funkciji?” “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Odgovorite vsem strankam, ki oddajo zahtevo za funkcijo, tako da jih vprašate, ali lahko podrobneje opišejo funkcijo/napako. Če je zahteva specifična, jo lahko dodate v svoj razvojni načrt.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How do I track a feature request?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “You can get feature requests as tickets in help desk software. In LiveAgent you can prioritize it and set a due date for solving it.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico