Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • Predloge e-pošte za hladno prodajo

Predloge e-pošte za hladno prodajo

Za podjetja B2B je hladno trženje po elektronski pošti vedno bil in še vedno ostaja eden najučinkovitejših načinov pridobivanja kakovostnih potencialnih strank. Dobro izdelana, personalizirana in visoko usmerjena hladna e-pošta je lahko izhodišče uspešne prodajne interakcije. Ker pa je hladna e-pošta vrsta e-pošte, ki jo pošljete potencialni stranki, s katero nimate predhodnega odnosa, je lahko pridobivanje potencialnih strank, da odgovorijo (ali celo odprejo) ledeno hladno e-pošto, izziv za prodajne predstavnike. Spodaj je nekaj najboljših praks za pošiljanje hladnih e-poštnih sporočil B2B, skupaj s seznamom preizkušenih vrstic z zadevo in 10 e-poštnimi predlogi za hladno prodajo, ki jih lahko uporabite za svoje kampanje za odhodno e-pošto.

Predloge e-pošte za hladno prodajo
Shranite naša hladna prodajna e-poštna sporočila kot vnaprej pripravljena sporočila ali predloge, da jih boste zlahka poslali.

Najboljše prakse za hladno e-pošto

  • Spoznajte svoje potencialne stranke, preden se obrnete nanje – preverite njihove družbene profile, podatke o podjetju in preverite, ali vaša ponudba ustreza.
  • Prilagodite vsako sporočilo na podlagi razpoložljivih podatkov – Woodpecker je ugotovil, da je povprečna stopnja odziva naprednih personaliziranih e-poštnih sporočil 17 % (v primerjavi s 7 % za neprilagojena e-poštna sporočila).
  • Osredotočite se na vrednost, ki jo lahko zagotovite – razložite, kako lahko vaš izdelek/storitev pomaga rešiti boleče točke potencialne stranke in doseči njihove cilje.
  • Naj bo vaša tema zelo natančna in po možnosti kratka – krajše vrstice zadev imajo običajno višjo stopnjo odprtja in se v mobilnih napravah ne bodo odrezale.
  • Zaključite z jasnim pozivom k dejanju, da spodbudite nadaljnjo sodelovanje – na primer prosite, naj vas poveže s pravo osebo, vzpostavi kratek klic, načrtuje predstavitev itd.

Hladne vrstice z zadevo e-pošte, ki se odprejo

  • [Prospect name], se lahko povežemo?
  • Me lahko usmeriš v pravo smer?
  • Iščem najboljši stik v [prospect’s company]
  • Mi lahko pomagate?
  • Ali si lahko vzamete 5 minut, [Prospect name]?
  • Ste prosti, da bi govoriti dne [date]?
  • [Mutual connection] priporočam, da stopite v stik
  • Našel sem te prek [Referral name]
  • Vprašanje o [goal they might have]
  • Ali delate te napake?
  • Večina [professionals you’re targeting] naredi to napako
  • Način, kako [prospect’s company] konča [problem]
  • X korakov za dosego [goal they might have]
  • Pomagati vaši ekipi pri doseganju [goal they might have]
  • Can I help you with [reaching a specific goal]?
  • [better/ smarter/ faster] način za [reach a specific goal]
  • Ali ste pripravljeni premagati [specific challenge]?
  • Kako se soočate z [pain point]?
  • Ste pomislili na [relevant offer]?
  • Hitra rešitev za [industry]
  • Ali ste vedeli, da to počne [prospect’s competitor]?
  • X načini, na katere vam lahko pomagamo pri [issue they might have]
  • X Nasveti/ideje za [pain point they might have]
  • 10x [prospect’s company] oprijem v 10-ih minutah
  • Kako zadovoljni ste s [Company name]’s [business tool they are using]?
  • Čestitke – pravkar sem videl, da ste predstavljeni na [top website in your industry]

10 e-poštnih predlog za hladno prodajo

Iščete pravo osebo

Splošna uvodna e-pošta

E-pošta o predstavitvi dvigala

Sklicevanje na izdelek konkurenta

E-pošta, osredotočena na vrednost

Doseg prek medsebojne povezanosti

Delite koristne ideje

E-poštno povabilo za predstavitev izdelka

Vhodni potencialni potencial z vašega spletnega mesta

Personalizirana e-poštna sporočila

Hladna prodajna e-pošta – pogosto zastavljena vprašanja

Kako napisati hladno e-pošto za prodajo?

Naj bo hladna e-pošta kratka in jedrnata. Poskusite oblikovati e-pošto v ne več 4kot stavkih.

Kaj pravite v hladnem elektronskem sporočilu?

Ko pišete hladno e-pošto, začnite s kratkim uvodom o sebi in svojem podjetju. Po uvodnem odstavku navedite razlog, zakaj pišete e-pošto. Na koncu bi morali ponuditi rešitev ali uvod v svoj izdelek.

Kako po e-pošti pošljem hladno sporočilo?

Imeti bi morali seznam e-poštnih naslovov, ki ste jih prejeli v raziskovalnem procesu. Ne pošiljajte le hladne e-pošte na naključne naslove. Osredotočite se na izgradnjo toplega odnosa s potencialnimi strankami. Ne bojte se poslati veliko e-pošte. Nekateri ljudje mislijo, da pošiljanje več e-pošte pomeni, da ne morete zgraditi odnosa. To ni res. Še vedno lahko zgradite odnos, ko pošiljate veliko e-poštnih sporočil. Tukaj je pomembno, da morate biti sposobni zgraditi odnos s svojimi potencialnimi strankami.

Sign up for our free 14-day trial!

No credit card required. Discover all that LiveAgent has to offer -- engaging templates, a robust call center, ticketing system, and more.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kako napisati hladno e-pošto za prodajo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Naj bo hladna e-pošto kratka in jedrnata. Poskusite oblikovati e-pošto v ne več kot 4 stavkih.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaj pravite v hladnem e-pošti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ko pišete hladno e-pošto, začnite s kratkim uvodom o sebi in svojem podjetju. Po uvodnem odstavku navedite razlog, zakaj pišete e-pošto. Na koncu bi morali ponuditi rešitev ali uvod v svoj izdelek.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako po e-pošti pošljem hladno sporočilo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Imeti bi morali seznam e-poštnih naslovov, ki ste jih prejeli v raziskovalnem procesu. Ne pošiljajte le hladne e-pošte na naključne naslove. Osredotočite se na izgradnjo toplega odnosa s potencialnimi strankami. Ne bojte se poslati veliko e-pošte. Nekateri ljudje mislijo, da pošiljanje več e-pošte pomeni, da ne morete zgraditi odnosa. To ni res. Še vedno lahko zgradite odnos, ko pošiljate veliko e-poštnih sporočil. Tukaj je pomembno, da morate biti sposobni zgraditi odnos s svojimi potencialnimi strankami.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico