E-poštne predloge kuponov

Je kaj bolj prepričljivega kot ponuditi kupcu kupon za popust? Ta občutek, da lahko dostopajo do nečesa, kar je zaželeno po nižji ceni, strankam pogosto daje zadnji potisk, ki ga potrebujejo za nakup izdelka ali storitve, na katerega so bili pozorni.

Vse več podjetij seli prodajo na splet in se pridružuje svetu e-trgovine. Torej, več tržnih strategij, kot jih izkoristite v svoji spletni trgovini, več možnosti imate, da se ločite od svojih konkurentov. Kuponi za popust so odličen primer tehnike, ki privabi tako obstoječe kot potencialne stranke. V skladu z nekaterimi nedavnimi študijami 77% potrošnikov pri unovčenju kuponov zapravi od 10 do 50 USD več, kot je bilo predvideno, 68% pa jih meni, da kuponi povečujejo zvestobo kupcev (source).

Kaj pomeni kampanja s kuponi?

Couponing is understood as any digital marketing strategy that aims to generate sales and attract more customers through the use of discount coupons. Discount coupons have always been around. In traditional settings, coupons used to be (and in some cases still are) cut out of brochures or magazines and used in-store. With the advance of technologies, coupons are now more commonly used as codes that are typed in during the checkout process on online platforms (or stores).

Običajno je izvedba marketinških kampanj, ki uporabljajo kupone, zelo preprosta. Različni sistemi za upravljanje vsebin ponujajo vtičnike, ki ustvarjajo kode, ki jih uporabniki lahko uporabijo ob koncu nakupa.

Prilagajanje e-poštne predloge
Prilagodite e-poštne predloge

Prednosti uporabe kuponov v vaši tržni strategiji

  • Kuponi so enostavni za uporabo in hitri za izvedbo. Preprosto morate ustvariti kodo (tj. BOŽIČ), jo povezati z določenim popustom v svojem sistemu e-trgovine in kupon deliti s svojimi strankami.
  • Kampanje s kuponi vam nudijo resnične in uporabne vpoglede. Stopnjo uspešnosti kampanje in uspešnost kanalov, na katerih ste promovirali kodo, lahko izmerite tako, da preverite, koliko uporabnikov je unovčilo ustrezen kupon.
  • Kuponi vam pomagajo zgraditi zvestobo strank. Kot smo že omenili, kupci verjamejo, da kuponi povečujejo zvestobo. Če želite kar najbolje izkoristiti to možnost, lahko nastavite e-poštne kampanje za ponavljajoče se stranke in jih nagradite s ponudbo ekskluzivnih kuponov s popusti.
  • Recovery of abandoned carts. You can offer discount coupons through remarketing or email campaigns that target users that have abandoned their cart. This can encourage them to finalize their order.
  • Kupone lahko uporabite za spodbujanje lansiranja novega izdelka.

There are many ways you can offer coupons to your customers. One of the most popular methods is through email marketing, which delivers your coupons straight to your customer’s inbox. 

Zadeva pri e-poštnem sporočilu kupona

  • Prihranite [X]% pri naslednjem nakupu …
  • Za vas imamo nekaj posebnega!
  • Čas kuponov je tu!
  • Majhna “zahvala” za vaš zadnji nakup
  • Pri naslednjem naročilu lahko plačate [X]% manj
  • Dolgo časa se nismo videli. Ponovno obiščite našo trgovino in si zagotovite [X]% popusta
  • Hvala, da ste naša stranka. Imamo nekaj za vas.
  • Prejmite [X]% popusta
  • S to kodo prihranite do [X]%
  • [koda] – uporabite to kodo na blagajni, da plačate manj za svoj najljubši [product/service] 

E-poštna predloga kuponov

E-poštna predloga kuponov 1


Hello [name],

Don’t waste this limited opportunity to grab your favorite [product] for [X] off. Simply use this [discount code] at checkout.

Follow this link to use your coupon now [link]

E-poštna predloga kuponov 2


[Name], thank you for being our client…

We believe there are more of our products/services that you’d like to get, but something is stopping you.

If it’s the price, then…

GET [X]% OFF YOUR NEXT PURCHASE!

Here’s your coupon code, but hurry up! It expires on [date]:

[code]

Please redeem this code on any product/service purchase before [date] to receive an instant [X]% off at checkout!

Button: SHOP NOW

E-poštna predloga kuponov 3


Dear [name],

Thank you for placing an order with [name of the store].

We hope that [product/service] will make your life easier.

We really appreciate you being our client, that’s why we want to offer you [X]% off your next purchase.

Just use the code [code] at checkout*.

*The coupon code applies to [all/limited] items except [handcrafted/customized products/services].
*You can buy any product/services from [name of the store] and get [X]% discount off your next orders using this code.

E-poštna predloga kuponov 4


Save [X]% off of your next order.

[Name], [#] days have passed since your last order.

We want to encourage you to treat yourself to a little something extra with this coupon:

[code]

It’s valid for until [date] and gives you [X]% off of your purchase!

Go to our store to redeem the coupon: [link].

E-poštna predloga kuponov 5


Hello [name],

Your friend [friend’s name], who you recommended our store to, has just placed an order with us.

This means that you get a [X]% discount on your next purchase!

Next time you shop with us, just use the code [code] at checkout to enjoy your hard-earned discount.

Button: Go to the store

E-poštne predloge kuponov – pogosto zastavljena vprašanja

Kako pogosto naj ponudim kupone?

Čas razrešitve

Pogostost kuponskih akcij je odvisna od številnih vidikov in jih mora vsako podjetje skrbno načrtovati. Če še ne uporabljate kuponov, je bolje, da kupone ponudite samo za posebne priložnosti, kot je predstavitev izdelkov. Ne ponujajte popustov prepogosto, ker lahko to negativno vpliva na končno stanje vašega podjetja ali pa postane tako normalno za vaše stranke, da ne bodo pripravljeni plačati polne cene za kateri koli vaš izdelek ali storitev.

Ob kateri priložnosti je najbolje strankam ponuditi kupone?

Darilo s popustom

Kupcem lahko najprej ponudite kupone ob posebnih priložnostih, kot so božični, črni petek ali januarska prodaja. Ljudje so v teh obdobjih tako ali tako pripravljeni zapraviti več denarja, zato bodo vaše kampanje bolj verjetno uspele. Razmislite lahko tudi o podelitvi kuponov strankam na njihove rojstne dneve ali lokalne praznike.

Katera podjetja so dobra pri trženju kuponov?

Ocena zadovoljstva strank

Če iščete merila uspešnosti, morate vsekakor analizirati Amazonovo strategijo kuponov. Banana Republic in H&M sta znana tudi po sezonski prodaji, ki jo podpira trženje kuponov. Kuponske akcije Shopify tudi uspešno znižujejo stopnjo opustitve vozička.

Ready to put our coupon email templates to the test?

Save them directly into LiveAgent and enjoy sending out automated email campaigns.

Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico