E-poštne predloge kuponov so ključne za uspeh v e-trgovini. Pomagajo pri pridobivanju in zadrževanju strank ter povečujejo prodajo. Uporaba kuponov je enostavna, prinaša vpoglede v kampanje in krepi zvestobo strank.
Je kaj bolj prepričljivega kot ponuditi kupcu kupon za popust? Ta občutek, da lahko dostopajo do nečesa, kar je zaželeno po nižji ceni, strankam pogosto daje zadnji potisk, ki ga potrebujejo za nakup izdelka ali storitve, na katerega so bili pozorni.
Vse več podjetij seli prodajo na splet in se pridružuje svetu e-trgovine. Torej, več tržnih strategij, kot jih izkoristite v svoji spletni trgovini, več možnosti imate, da se ločite od svojih konkurentov. Kuponi za popust so odličen primer tehnike, ki privabi tako obstoječe kot potencialne stranke. V skladu z nekaterimi nedavnimi študijami 77% potrošnikov pri unovčenju kuponov zapravi od 10 do 50 USD več, kot je bilo predvideno, 68% pa jih meni, da kuponi povečujejo zvestobo kupcev (source).
Couponing is understood as any digital marketing strategy that aims to generate sales and attract more customers through the use of discount coupons. Discount coupons have always been around. In traditional settings, coupons used to be (and in some cases still are) cut out of brochures or magazines and used in-store. With the advance of technologies, coupons are now more commonly used as codes that are typed in during the checkout process on online platforms (or stores).
Običajno je izvedba marketinških kampanj, ki uporabljajo kupone, zelo preprosta. Različni sistemi za upravljanje vsebin ponujajo vtičnike, ki ustvarjajo kode, ki jih uporabniki lahko uporabijo ob koncu nakupa.
There are many ways you can offer coupons to your customers. One of the most popular methods is through email marketing, which delivers your coupons straight to your customer’s inbox.
Don’t waste this limited opportunity to grab your favorite [product] for [X] off. Simply use this [discount code] at checkout.
Follow this link to use your coupon now [link]
We believe there are more of our products/services that you’d like to get, but something is stopping you.
If it’s the price, then…
GET [X]% OFF YOUR NEXT PURCHASE!
Here’s your coupon code, but hurry up! It expires on [date]:
[code]
Please redeem this code on any product/service purchase before [date] to receive an instant [X]% off at checkout!
Button: SHOP NOW
Thank you for placing an order with [name of the store].
We hope that [product/service] will make your life easier.
We really appreciate you being our client, that’s why we want to offer you [X]% off your next purchase.
Just use the code [code] at checkout*.
*The coupon code applies to [all/limited] items except [handcrafted/customized products/services].
*You can buy any product/services from [name of the store] and get [X]% discount off your next orders using this code.
[Name], [#] days have passed since your last order.
We want to encourage you to treat yourself to a little something extra with this coupon:
[code]
It’s valid for until [date] and gives you [X]% off of your purchase!
Go to our store to redeem the coupon: [link].
Your friend [friend’s name], who you recommended our store to, has just placed an order with us.
This means that you get a [X]% discount on your next purchase!
Next time you shop with us, just use the code [code] at checkout to enjoy your hard-earned discount.
Button: Go to the store
Pogostost kuponskih akcij je odvisna od številnih vidikov in jih mora vsako podjetje skrbno načrtovati. Če še ne uporabljate kuponov, je bolje, da kupone ponudite samo za posebne priložnosti, kot je predstavitev izdelkov. Ne ponujajte popustov prepogosto, ker lahko to negativno vpliva na končno stanje vašega podjetja ali pa postane tako normalno za vaše stranke, da ne bodo pripravljeni plačati polne cene za kateri koli vaš izdelek ali storitev.
Kupcem lahko najprej ponudite kupone ob posebnih priložnostih, kot so božični, črni petek ali januarska prodaja. Ljudje so v teh obdobjih tako ali tako pripravljeni zapraviti več denarja, zato bodo vaše kampanje bolj verjetno uspele. Razmislite lahko tudi o podelitvi kuponov strankam na njihove rojstne dneve ali lokalne praznike.
Če iščete merila uspešnosti, morate vsekakor analizirati Amazonovo strategijo kuponov. Banana Republic in H&M sta znana tudi po sezonski prodaji, ki jo podpira trženje kuponov. Kuponske akcije Shopify tudi uspešno znižujejo stopnjo opustitve vozička.
Ready to put our coupon email templates to the test?
Save them directly into LiveAgent and enjoy sending out automated email campaigns.
Predloge za storitve za stranke
Seeking professional email templates? Look no further. LiveAgent provides free email templates for marketing, sales, live chat, and help desk purposes.
Predloge prodajnih e-poštnih sporočil
Uporabite naših 10 prodajnih e-poštnih predlog za vsako priložnost. Od predlog za črni petek do dodatnih prodaj in promocij za rojstni dan – imamo vse.
E-poštne predloge za potrditev naročila
Izboljšajte odnose s strankami in povečajte konverzije s prilagodljivimi e-poštnimi predlogami za potrditev naročila. Preizkusite brezplačno!
Predloge e-poštnih napotitev za e-trgovino
Izkoristite naše tri e-poštne predloge za napotitev za e-trgovino, ki so zelo pretvarljive, ki jih lahko prilagodite svojim potrebam.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team