Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

E-poštne predloge kuponov

Je kaj bolj prepričljivega kot ponuditi kupcu kupon za popust? Ta občutek, da lahko dostopajo do nečesa, kar je zaželeno po nižji ceni, strankam pogosto daje zadnji potisk, ki ga potrebujejo za nakup izdelka ali storitve, na katerega so bili pozorni.

Vse več podjetij seli prodajo na splet in se pridružuje svetu e-trgovine. Torej, več tržnih strategij, kot jih izkoristite v svoji spletni trgovini, več možnosti imate, da se ločite od svojih konkurentov. Kuponi za popust so odličen primer tehnike, ki privabi tako obstoječe kot potencialne stranke. V skladu z nekaterimi nedavnimi študijami 77% potrošnikov pri unovčenju kuponov zapravi od 10 do 50 USD več, kot je bilo predvideno, 68% pa jih meni, da kuponi povečujejo zvestobo kupcev (source).

Kaj pomeni kampanja s kuponi?

Pod kampanjo s kuponi se razume katera koli strategija digitalnega trženja, katere cilj je ustvariti prodajo in privabiti več strank z uporabo kuponov za popust. Kuponi za popuste obstajajo že od nekdaj. V tradicionalnih nastavitvah so kupone (in v nekaterih primerih še vedno) izrezovali iz brošur ali revij in jih uporabljali v trgovinah. Z napredkom tehnologij se kuponi zdaj bolj pogosto uporabljajo kot kode, ki jih vnesemo med postopkom plačila na spletnih platformah (ali trgovinah).

Običajno je izvedba marketinških kampanj, ki uporabljajo kupone, zelo preprosta. Različni sistemi za upravljanje vsebin ponujajo vtičnike, ki ustvarjajo kode, ki jih uporabniki lahko uporabijo ob koncu nakupa.

Prilagajanje e-poštne predloge
Prilagodite e-poštne predloge

Prednosti uporabe kuponov v vaši tržni strategiji

  • Kuponi so enostavni za uporabo in hitri za izvedbo. Preprosto morate ustvariti kodo (tj. BOŽIČ), jo povezati z določenim popustom v svojem sistemu e-trgovine in kupon deliti s svojimi strankami.
  • Kampanje s kuponi vam nudijo resnične in uporabne vpoglede. Stopnjo uspešnosti kampanje in uspešnost kanalov, na katerih ste promovirali kodo, lahko izmerite tako, da preverite, koliko uporabnikov je unovčilo ustrezen kupon.
  • Kuponi vam pomagajo zgraditi zvestobo strank. Kot smo že omenili, kupci verjamejo, da kuponi povečujejo zvestobo. Če želite kar najbolje izkoristiti to možnost, lahko nastavite e-poštne kampanje za ponavljajoče se stranke in jih nagradite s ponudbo ekskluzivnih kuponov s popusti.
  • Obnovitev preklicanih košaric.. Kupone za popust lahko ponudite s ponovnim trženjem ali e-poštnimi kampanjami, ki ciljajo na uporabnike, ki so opustili košarico. To jih lahko spodbudi, da dokončajo svoje naročilo.
  • Kupone lahko uporabite za spodbujanje lansiranja novega izdelka.

Kupcem lahko ponudite kupone na veliko načinov. Ena izmed najbolj priljubljenih metod je e-poštno trženje , ki kupone dostavi naravnost v poštni predal vaše stranke.

Zadeva pri e-poštnem sporočilu kupona

  • Prihranite [X]% pri naslednjem nakupu …
  • Za vas imamo nekaj posebnega!
  • Čas kuponov je tu!
  • Majhna “zahvala” za vaš zadnji nakup
  • Pri naslednjem naročilu lahko plačate [X]% manj
  • Dolgo časa se nismo videli. Ponovno obiščite našo trgovino in si zagotovite [X]% popusta
  • Hvala, da ste naša stranka. Imamo nekaj za vas.
  • Prejmite [X]% popusta
  • S to kodo prihranite do [X]%
  • [koda] – uporabite to kodo na blagajni, da plačate manj za svoj najljubši [product/service] 

E-poštna predloga kuponov

E-poštna predloga kuponov 1

E-poštna predloga kuponov 2

E-poštna predloga kuponov 3

E-poštna predloga kuponov 4

E-poštna predloga kuponov 5

E-poštne predloge kuponov – pogosto zastavljena vprašanja

Kako pogosto naj ponudim kupone?

Čas razrešitve

Pogostost kuponskih akcij je odvisna od številnih vidikov in jih mora vsako podjetje skrbno načrtovati. Če še ne uporabljate kuponov, je bolje, da kupone ponudite samo za posebne priložnosti, kot je predstavitev izdelkov. Ne ponujajte popustov prepogosto, ker lahko to negativno vpliva na končno stanje vašega podjetja ali pa postane tako normalno za vaše stranke, da ne bodo pripravljeni plačati polne cene za kateri koli vaš izdelek ali storitev.

Ob kateri priložnosti je najbolje strankam ponuditi kupone?

Darilo s popustom

Kupcem lahko najprej ponudite kupone ob posebnih priložnostih, kot so božični, črni petek ali januarska prodaja. Ljudje so v teh obdobjih tako ali tako pripravljeni zapraviti več denarja, zato bodo vaše kampanje bolj verjetno uspele. Razmislite lahko tudi o podelitvi kuponov strankam na njihove rojstne dneve ali lokalne praznike.

Katera podjetja so dobra pri trženju kuponov?

Ocena zadovoljstva strank

Če iščete merila uspešnosti, morate vsekakor analizirati Amazonovo strategijo kuponov. Banana Republic in H&M sta znana tudi po sezonski prodaji, ki jo podpira trženje kuponov. Kuponske akcije Shopify tudi uspešno znižujejo stopnjo opustitve vozička.

Ready to put our coupon email templates to the test?

Save them directly into LiveAgent and enjoy sending out automated email campaigns.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako pogosto naj ponudim kupone?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Pogostost kuponskih akcij je odvisna od številnih vidikov in jih mora vsako podjetje skrbno načrtovati. Če še ne uporabljate kuponov, je bolje, da kupone ponudite samo za posebne priložnosti, kot je predstavitev izdelkov.. ” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Ob kateri priložnosti je najbolje strankam ponuditi kupone?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Kupcem lahko najprej ponudite kupone ob posebnih priložnostih, kot so božični, črni petek ali januarska prodaja. Ljudje so v teh obdobjih tako ali tako pripravljeni zapraviti več denarja, zato bodo vaše kampanje bolj verjetno uspele.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Katera podjetja so dobra pri trženju kuponov?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Če iščete merila uspešnosti, morate vsekakor analizirati Amazonovo strategijo kuponov. Banana Republic in H&M sta znana tudi po sezonski prodaji, ki jo podpira trženje kuponov.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico