Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • Nadgradite e-poštne predloge

Nadgradite e-poštne predloge

E-poštna sporočila o nadgradnji so ključnega pomena za podjetja SaaS, ki jih vodijo izdelki, ki jih poganjajo tako brezplačni preskusni kot “freemium” modeli. Pomagajo prepričati potencialne stranke v pretvorbo in nadgradnjo z brezplačnih na plačljive račune in na višje premium načrte. Pravzaprav je to eden od temeljnih ciljev vsakega podjetja SaaS – in tudi eden od temeljnih izzivov, saj veliko število strank SaaS nikoli ne izvede nadgradnje. Ne glede na to, ali gre za pretvorbo iz brezplačnih preizkusnih različic v plačljive storitve ali prehod z osnovnih na premium načrte, naslednji članek ponuja nekaj koristnih taktik in pripravljenih e-poštnih predlog za nadgradnjo, ki jih lahko uporabite kot primere pri ustvarjanju lastnih e-poštnih sporočil za nadgradnjo.

Predloga e-pošte za nadgradnjo Bria
E-poštna predloga za nadgradnjo Counterpath Bria Teams

Hitri nasveti za pisanje učinkovitih e-poštnih sporočil za nadgradnjo

  • Dodajte pridih personalizacije tako, da vključite ime stranke in navedete druge ustrezne podrobnosti v predlogi e-pošte za nadgradnjo (na primer, koliko časa je še ostalo v poskusnem obdobju ali druge informacije na podlagi njihove uporabniške dejavnosti)
  • Zagotovite, da vaša e-poštna predloga za nadgradnjo vključuje jasen poziv k dejanju in jo poveže neposredno z dejanskim zaslonom za nadgradnjo, namesto da daje navodila, kako priti do tja.
  • Nasprotno primerjajte rezultate nadgradnje in nadgradnje z določitvijo vrhunskih funkcij, do katerih bodo uporabniki pridobili dostop, in koristi, ki jih bodo te funkcije prinesle.
  • Razmislite o najboljših časih za pošiljanje e-poštnih sporočil za nadgradnjo, pri čemer upoštevajte sprožilce, ki temeljijo na času in vedenju (ko se preskus konča ali prej, če je uporabnik že izkusil vrednost.)

10 e-poštnih predlog za nadgradnjo

Brezplačni preizkus kmalu poteče

Nadgradite ali podaljšajte brezplačno preskusno različico

Brezplačna preizkusna različica je potekla/za nadaljevanje je potrebna nadgradnja

Nadgradite ali ostanite na brezplačnem načrtu

Dosežena brezplačna omejitev/nadgradnja

Nadgradite s posebno ponudbo

Nadgradnja na podlagi vrednosti

Nadgradite na višji načrt

Nadgradite na višji paket s posebno ponudbo

Napovedovanje nove premium funkcije = priložnost za nadgradnjo

Pogosto zastavljena vprašanja

Kakšna je idealna dolžina e-pošte za nadgradnjo?

Idealna dolžina e-poštnega sporočila za nadgradnjo je med 75 in 100 besedami. Poleg tega ne pozabite vključiti ustreznih povezav s pozivom k dejanju.

Kaj mora vsebovati e-poštno sporočilo za nadgradnjo?

Ko se obrnete na stranke s ponudbo za nadgradnjo, se prepričajte, da začnete s primernim pozdravom. Poskusite narediti e-pošto čim bolj osebno. Poleg tega vključite informacije o novih/dodatnih funkcijah, kako jih lahko vaše stranke izkoristijo, in povezave s pozivom k dejanju.

Kako svojim strankam ponuditi nadgradnjo?

Odličen način, da svojim strankam ponudite nadgradnjo, je prek e-pošte. E-pošta je še vedno učinkovita, saj je najbolj uporabljena oblika množične komunikacije na svetu. To je tudi bolj niansiran medij kot pošiljanje tvita ali objava na Facebooku.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj mora vsebovati e-poštno sporočilo za nadgradnjo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Vprašanje”, “text”: “Ko se obrnete na stranke s ponudbo za nadgradnjo, se prepričajte, da začnete s primernim pozdravom. Poskusite e-pošto narediti čim bolj osebno. Poleg tega vključite informacije o novih/dodatnih funkcijah, kako jih lahko vaše stranke izkoristijo, in povezave s pozivom k dejanju.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako svojim strankam ponuditi nadgradnjo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Vprašanja”, “text”: “Odličen način, da svojim strankam ponudite nadgradnjo, je prek e-pošte. E-pošta je še vedno učinkovita, saj je najbolj uporabljena oblika množične komunikacije na svetu. To je tudi bolj niansiran medij kot pošiljanje tvita ali objava na Facebooku.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kakšna je idealna dolžina e-pošte za nadgradnjo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Vprašanje”, “text”: “Idealna dolžina e-poštnega sporočila za nadgradnjo je med 75 in 100 besedami. Poleg tega ne pozabite vključiti ustreznih povezav s pozivom k dejanju.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico