Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • E-poštne predloge za opustitev nakupovalne košarice

E-poštne predloge za opustitev nakupovalne košarice

Opuščene nakupovalne košarice so bile vedno eden največjih izzivov, s katerimi so se morali srečevati spletni trgovci. Pravzaprav je Statista razkrila, da je bila svetovna stopnja opuščanja nakupovalnih košaric leta 2019 69,57%. Tako visoka stopnja opuščanja nakupovalnih košaric pomeni veliko potencialnih izgub prihodkov za številna podjetja.

Čeprav je opustitev košarice nemogoče v celoti odpraviti, jo lahko zmanjšate s številnimi ključnimi taktikami in strategijami, na primer s čim lažjim postopkom dokončanja nakupa, ponujanjem proaktivne podpore klepeta v živo na strani odjave in pošiljanjem e-poštnih sporočil o opuščenih košaricah. ki se trudijo dokončati postopek odjave.

Zakaj pošiljati e-poštna sporočila glede opustitve nakupovalnih košaric?

E-poštne predloge za opustitev nakupovalne košarice
Shranite naše e-poštne predloge in jih z enim samim klikom postavite na svojo nadzorno ploščo LiveAgent

E-poštna sporočila o opuščenih nakupovalnih košaricah so eno najučinkovitejših e-poštnih sporočil, ki ustvarjajo prihodek, ki jih lahko prodajalci pošljejo svojim potencialnim kupcem. Na podlagi Moosend, je odprtih 45% vseh e-poštnih sporočil o opuščenih košaricah, 21% vseh e-poštnih sporočil o opustitvi košaric in 50% teh klikov vodi do obnovljenega nakupa. To pomeni, da lahko skoraj 11% kupcev pripeljete nazaj tako, da jih preprosto opomnite na opuščene košarice.

5 najboljših strategij za vaša e-poštna sporočila o opuščenih košaricah

  1. Privlačen naslov: 64% ljudi se odloči, ali bo odprlo e-poštno sporočilo izključno na podlagi naslova. Poskrbite, da boste ustvarili ubijajoče vrstice v naslovi, saj je to morda vaša edina priložnost, da v poplavljenem nabiralniku pritegnete pozornost stranke.
  1. Prilagajanje: Prilagojena e-poštna sporočila imajo vedno boljšo stopnjo odpiranja in klikov. E-poštna sporočila za opuščene košarice lahko prilagodite tako, da kupca nagovorite po imenu in navedete predmete, ki jih je pustil v košarici.
  1. Čas in pogostost: razmislite o oblikovanju zaporedja treh e-poštnih sporočil za ponovno sodelovanje z zapuščenimi kupci in nastavite prvo e-poštno sporočilo, ki bo poslano v prvi uri opustitve košarice. Študija podjetja Barilliance je pokazala, da lahko pošiljanje prvega e-poštnega sporočila v idealnem času povzroči 20,3-odstotno stopnjo konverzije.
  1. CTA z nizko zavezanostjo:Delujte jasno, pri tem pa se izogibajte besedam z velikim trenjem, kot sta „kupi“ in „plačaj“. Namesto tega je priporočljivo uporabiti bolje mehke besede, kot so „Nazaj v košarico“, „Ogled moje košarice“, „Še enkrat poglej“ itd.
  1. Družbeni dokaz: Ker 91% ljudi redno ali občasno bere spletne ocene, je dokazano, da socialna potrditev vpliva na odločitve o spletnem nakupu. Uporabite preglede in pričevanja, da si ustvarite zaupanje in verodostojnost ter spremenite prepričane.
Primer opuščene nakupovalne košarice - Sephora
E-poštni naslov Sephora o opustitvi nakupovalne košarice

Ideje za naslov e-poštnega sporočila o opuščeni nakupovalni košarici

  • Predmete v košarici smo shranili namesto vas.
  • V nakupovalni košarici [Company name] ste pustili nekaj stvari.
  • Predmeti v košarici čakajo na vas.
  • [Name], vaša košarica bo kmalu potekla.
  • 3 … 2 … 1 Čas se izteka. Zgrabi svoj [product name] zdaj!
  • Ostalo je le še [product name], [Name]. Vzemi svojega.
  • Hej, skoraj je že razprodano.
  • Vzemite [product name], ko je še na voljo.
  • Boste uspeli? Vaša košarica kmalu poteče.
  • Košarica poteče čez 10… 9… 8…
  • Izgubili boste svojo košarico …
  • Morda ne bomo mogli zadržati vaše košarice, zadnja možnost!
  • Še [days]: shranite košarico zdaj.
  • Skoraj ste že tam…
  • Ste pozabili name, [Name]? 😱
  • [Name], vaša košarica se sprašuje, kam ste šli.❤️
  • Vaša košarica NAM JE poslala ta opomnik. 🙂
  • Ali ta košarica pripada vam, [Name]?
  • [Name], ne dovolite, da se vam [product name] izmuzne..
  • [Name], slišali smo, da vas zanima [product name].
  • [Name], ali bi morali imeti za vas [product name]?
  • Hej, [Name], kam ste odšli?
  • Prišli ste tako daleč, [Name], ne obupajte!
  • Vrnite se in prihranite veliko. Popust se nahajajo notri!
  • X% popusta na nakupovalno košarico? Da, prosim!
  • [Name], brezplačna dostava za izdelke v vaši košarici!
  • Dokončajte nakup in si zagotovite X% popusta.
  • Prejmite X% popusta na izdelke v vaši košarici, preden izgine.
  • Bi vas X% popusta na izdelke v vaši košarici prepričalo?

10 Primerov e-poštnih predlog opustitve nakupovalne košarice

Oblikovanje e-poštnih sporočil, ki pritegnejo pozornost, in jih lahko pretvorite, je lahko izziv. Tukaj je 10 osnovnih opuščenih e-poštnih predlog za nakupovalne košarice, ki jih lahko uporabite v oglaševalskih akcijah za e-pošto, da izboljšate stopnjo opustitve košarice in pridobite potencialne stranke in stranke, ki so opustile svoje košarice.

E-poštna predloga “Z veseljem vam pomagamo”

E-poštna predloga “Brezplačna poštnina”

E-poštna predloga “Ponudba s popustom”

E-poštna predloga “Zadnje odštevanje”

E-poštna predloga “Zgrabite to ponudbo”

E-poštna predloga “Preverite to”

E-poštna predloga “Poglej, kaj menijo drugi”

E-poštna predloga “Shranili smo vaše izdelke”

E-poštna predloga “Super izbira”

E-pošta predloga “Nazaj v košarico”

Zapuščene e-poštne predloge za nakupovalne košarice – pogosto zastavljena vprašanja

Ali se splača zmanjšati stopnjo opustitve košarice?

Izdelava načrta

Na to vprašanje je le en odgovor in odgovor je pritrdilen! Po podatkih o opustitvi nakupovalnih košaric blagovne znamke e-trgovine izgubijo 18 milijard dolarjev letnega prihodka od prodaje, ker potencialne stranke zapustijo trgovine, ne da bi dokončale naročilo (source). Poleg zmanjšanja stopnje opustitve košaric se morate osredotočiti tudi na oblikovanje in izvajanje temeljite strategije opustitve košarice.

Kakšna je povprečna stopnja opustitve košarice?

E-poštne predloge za opustitev nakupovalne košarice

Morda bo to presenečenje, vendar je povprečna stopnja opustitev košaric v vseh panogah skoraj 70%. Vsakih 7 od 10 potencialnih strank postopka nakupa ne dokonča (vir). To ne pomeni, da je to merilo v redu, vendar ste lahko prepričani, da je to običajen izziv, s katerim se mora soočiti vsako podjetje z e-trgovino.

Koliko e-poštnih sporočil z naslovom “Vrnite se k svoji košarici” naj pošljem?

Posredovanje e-pošte s puščico, usmerjeno v pravo smer

Pošljite eno e-poštno sporočilo, v katerem potencialno stranko opomnite na izdelke v košarici, vendar ne bodite preveč naporni ali vsiljivi. Navsezadnje nočete, da bi se kakšen dragocen stik odjavil iz vašega tržnega komuniciranja zgolj zato, ker ste preveč vsiljivi.

Free 14-day trial with no credit card input?

That's right! Save our abandoned cart email templates and start sending them out directly from LiveAgent. Find out just how easy it is today!

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Ali se splača zmanjšati stopnjo opustitve košarice?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Na to vprašanje je le en odgovor in odgovor je pritrdilen! Po podatkih o opustitvi nakupovalnih košaric blagovne znamke e-trgovine izgubijo 18 milijard dolarjev letnega prihodka od prodaje, ker potencialne stranke zapustijo trgovine, ne da bi dokončale naročilo.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kakšna je povprečna stopnja opustitve košarice?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Morda bo to presenečenje, vendar je povprečna stopnja opustitev košaric v vseh panogah skoraj 70%.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Koliko e-poštnih sporočil o opustitvi nakupovalne košarice naj pošljem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Pošljite eno e-poštno sporočilo, v katerem potencialno stranko opomnite na izdelke v košarici, vendar ne bodite preveč naporni ali vsiljivi. Navsezadnje nočete, da bi se kakšen dragocen stik odjavil iz vašega tržnega komuniciranja zgolj zato, ker ste preveč vsiljivi.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico