Brezplačen preizkus

Predprodajne e-poštne predloge

Ko načrtujete promocijsko prodajno akcijo, morate o njej razmišljati širše kot le o znižanju cene. Čeprav je prodaja tradicionalno kazala, da se znebimo presežkov sezonskih zalog ali neželenih izdelkov, so se stvari tako spremenile, da se je prodaja, kot jo poznamo, precej razvila.

Čeprav je glavni cilj vsake akcije pospeševanja prodaje prodaja artiklov, ki niso bili prodani, lahko podjetja izkoristijo to priložnost za zastavljanje novih ciljev in doseganje dodatnih ciljev.

Poglejmo, kako lahko izkoristite te pobude za pridobitev kratkoročnih in dolgoročnih koristi in kako lahko vaša promocija doseže svoj polni potencial z uporabo e-poštnih sporočil pred prodajo.

Prednosti prodajnih akcij

Povečanje zvestobe obstoječih strank

Prodajne akcije vam dajejo odlično priložnost za izboljšanje zvestobe strank. Ves hrup okoli vaše prodaje bo zamikal vaše obstoječe stranke, vendar je pomembno tudi omeniti, da je večja verjetnost, da bodo kupili pri vas tudi brez znižane prodajne cene. Zanje je prodaja le dodatna ugodnost.

Poskusite svojim ponavljajočim se strankam ponuditi nekaj posebnega, zaradi česar bodo še bolj zveste vaši blagovni znamki in jim dajte več razlogov, da se vračajo.

Privabljanje novih strank

Skupina

Kampanja pospeševanja prodaje je lahko odlična priložnost, da dosežete novo občinstvo in pritegnete nove stranke ter jih spodbudite k nakupu v vaši e-trgovini.

Povsem očitno je, da bodo padci cen pritegnili veliko potencialnih kupcev. Predpostavimo pa, da izkoristite takšne priložnosti, da jih prepričate, da se vaše e-poslovanje razlikuje od drugih podjetij, in pokažete novim strankam, da se zavedate njihovih potreb in rešitev za njihove težave. Če vam to uspe, je verjetno, da bodo v prihodnosti postali stalne stranke.

Kratkoročno se povečajo prodajni rezultati

Poročila

Kampanja za pospeševanje prodaje lahko pritegne tudi tiste, ki si ne morejo privoščiti nakupa vaših izdelkov, če imajo običajno ceno. In zato je to priložnost, da jih spodbudimo k enkratnim nakupom. Verjetno ne bodo postali vaše zveste stranke, vendar lahko še vedno povečate prihodke tako, da se obrnete nanje.

Očitno mora biti vsaka kampanja, ki uporablja popuste za privabljanje kupcev, dobro načrtovana in spoštovati marže, če želi, da ostane dobičkonosna. Ideja je, da je treba maržo, ki jo izgubite s ponujanjem popustov, nadomestiti z večjim obsegom prodaje. Če želite to narediti, morate spodbujati svojo prodajo, da izstopa od konkurence.

Eden najboljših načinov, da zagotovite, da bo vaša prodajna kampanja uspešna, je pošiljanje predprodajnih e-poštnih sporočil tistim, ki bi jih morda zanimal nakup vaših izdelkov po nižjih cenah. Ustvarili smo nekaj predprodajnih e-poštnih predlog, ki vam bodo pomagale posredovati to novico v vašo bazo podatkov o strankah in potencialnih strankah.

Prilagoditev predloge elektronske pošte pred prodajo
Shranite, prilagodite in pošljite naše predloge e-pošte v predprodaji neposredno iz LiveAgenta

Zadeva predprodajne e-pošte

  • Naša letna razprodaja je tukaj!
  • Cene naše najnovejše kolekcije se bodo znižale čez [X] dni
  • Kmalu se začnejo – [spring/summer/Christmas] razprodaje
  • Zdaj v akciji: [type of items] do 50% popusta
  • Razprodaja: od jutri naprej do 70% popusta
  • Ostanite na vezi. Naše cene se bodo močno znižale.
  • Nastavite opomnik za našo razprodajo črnega petka čez en mesec!
  • [Spring/Summer/Christmas] RAZPRODAJA se začne čez [X] tednov
  • Obiščite naše spletno mesto v [X] dneh…
  • Ne zamudite naših sezonskih razprodaj!

Predprodajne e-poštne predloge

Predprodajna e-poštna predloga 1

Predprodajna e-poštna predloga 2

Predprodajna e-poštna predloga 3

Predprodajna e-poštna predloga 4

Predprodajne e-poštne predloge – Pogosto zastavljena vprašanja

Koliko vnaprej naj svoje obstoječe in potencialne stranke obvestim o prihajajoči prodaji?

Čas razrešitve

To je odvisno od vaše splošne komunikacijske strategije za vsako kampanjo, vendar lahko začnete en mesec ali dva tedna vnaprej. Ne začnite prezgodaj, saj lahko vaše stranke pozabijo na akcijo in jo zamudijo.

Ali naj obvestim celotno svojo bazo podatkov o prihajajoči prodaji?

Predprodajne e-poštne predloge

To je odvisno od vrste vašega podjetja – morda boste želeli obvestiti vse svoje stike ali le nekatere od njih. Na primer, če ponujate storitve na podlagi naročniškega modela in ne želite, da bi vaše obstoječe stranke začele plačevati manj, bi jih bilo pametno izključiti iz poštnih seznamov, ki jih obveščajo o prihajajočih razprodajah.

Ali moram svoje e-poštne prejemnike obvestiti o tem, kolikšni so popusti pred začetkom prodaje?

Predprodajne e-poštne predloge

Glede tega obstajajo različna mnenja. Nekatera podjetja želijo pridobiti zanimanje med strankami tako, da jih ne obveščajo o končnih znižanih cenah, dokler se ne začne dejanska razprodaja, kar jih lahko motivira, da pozorno spremljajo akcijo. Druga podjetja razkrivajo diskontne stopnje že na samem začetku predprodajne faze, kar lahko spodbudi potencialne kupce, da »shranijo datum« prodaje.

Try LiveAgent today

Save our pre-sale templates and send them out directly from LiveAgent. What are you waiting for?

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Koliko vnaprej naj svoje obstoječe in potencialne stranke obvestim o prihajajoči prodaji?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “To je odvisno od vaše splošne komunikacijske strategije za vsako kampanjo, vendar lahko začnete en mesec ali dva tedna vnaprej. Ne začnite prezgodaj, saj lahko vaše stranke pozabijo na akcijo in jo zamudijo.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ali naj obvestim celotno svojo bazo podatkov o prihajajoči prodaji?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “To je odvisno od vrste vašega podjetja – morda boste želeli obvestiti vse svoje stike ali le nekatere od njih. Na primer, če ponujate storitve na podlagi naročniškega modela in ne želite, da bi vaše obstoječe stranke začele plačevati manj, bi jih bilo pametno izključiti iz poštnih seznamov, ki jih obveščajo o prihajajočih razprodajah.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ali moram svoje e-poštne prejemnike obvestiti o tem, kolikšni so popusti pred začetkom prodaje?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Glede tega obstajajo različna mnenja. Nekatera podjetja želijo pridobiti zanimanje med strankami tako, da jih ne obveščajo o končnih znižanih cenah, dokler se ne začne dejanska razprodaja, kar jih lahko motivira, da pozorno spremljajo akcijo. Druga podjetja razkrivajo diskontne stopnje že na samem začetku predprodajne faze, kar lahko spodbudi potencialne kupce, da »shranijo datum« prodaje.” } }] }
Back to Templates Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo