Predprodajne e-poštne predloge za promocijske prodajne akcije, ki omogočajo doseganje dodatnih ciljev. Izkoristite pobude za pridobitev kratkoročnih in dolgoročnih koristi ter dosežite polni potencial promocije z uporabo e-poštnih sporočil pred prodajo. Poglejte predloge za obveščanje o sezonski prodaji in zvišanju cen.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Ko načrtujete promocijsko prodajno akcijo, morate o njej razmišljati širše kot le o znižanju cene. Čeprav je prodaja tradicionalno kazala, da se znebimo presežkov sezonskih zalog ali neželenih izdelkov, so se stvari tako spremenile, da se je prodaja, kot jo poznamo, precej razvila.
Čeprav je glavni cilj vsake akcije pospeševanja prodaje prodaja artiklov, ki niso bili prodani, lahko podjetja izkoristijo to priložnost za zastavljanje novih ciljev in doseganje dodatnih ciljev.
Poglejmo, kako lahko izkoristite te pobude za pridobitev kratkoročnih in dolgoročnih koristi in kako lahko vaša promocija doseže svoj polni potencial z uporabo e-poštnih sporočil pred prodajo.
Prodajne akcije vam dajejo odlično priložnost za izboljšanje zvestobe strank. Ves hrup okoli vaše prodaje bo zamikal vaše obstoječe stranke, vendar je pomembno tudi omeniti, da je večja verjetnost, da bodo kupili pri vas tudi brez znižane prodajne cene. Zanje je prodaja le dodatna ugodnost.
Poskusite svojim ponavljajočim se strankam ponuditi nekaj posebnega, zaradi česar bodo še bolj zveste vaši blagovni znamki in jim dajte več razlogov, da se vračajo.
Kampanja pospeševanja prodaje je lahko odlična priložnost, da dosežete novo občinstvo in pritegnete nove stranke ter jih spodbudite k nakupu v vaši e-trgovini.
Povsem očitno je, da bodo padci cen pritegnili veliko potencialnih kupcev. Predpostavimo pa, da izkoristite takšne priložnosti, da jih prepričate, da se vaše e-poslovanje razlikuje od drugih podjetij, in pokažete novim strankam, da se zavedate njihovih potreb in rešitev za njihove težave. Če vam to uspe, je verjetno, da bodo v prihodnosti postali stalne stranke.
Kampanja za pospeševanje prodaje lahko pritegne tudi tiste, ki si ne morejo privoščiti nakupa vaših izdelkov, če imajo običajno ceno. In zato je to priložnost, da jih spodbudimo k enkratnim nakupom. Verjetno ne bodo postali vaše zveste stranke, vendar lahko še vedno povečate prihodke tako, da se obrnete nanje.
Očitno mora biti vsaka kampanja, ki uporablja popuste za privabljanje kupcev, dobro načrtovana in spoštovati marže, če želi, da ostane dobičkonosna. Ideja je, da je treba maržo, ki jo izgubite s ponujanjem popustov, nadomestiti z večjim obsegom prodaje. Če želite to narediti, morate spodbujati svojo prodajo, da izstopa od konkurence.
Eden najboljših načinov, da zagotovite, da bo vaša prodajna kampanja uspešna, je pošiljanje predprodajnih e-poštnih sporočil tistim, ki bi jih morda zanimal nakup vaših izdelkov po nižjih cenah. Ustvarili smo nekaj predprodajnih e-poštnih predlog, ki vam bodo pomagale posredovati to novico v vašo bazo podatkov o strankah in potencialnih strankah.
We’re super excited to let you know that our seasonal sale starts in [X] days.
Our entire [spring/summer/autumn/winter] collection will be on sale, and you can save up 70% on our most popular items!
Stay tuned!
[Company name] is having a big sale really soon!
You can expect up to 70% discounts on selected items.
Click this link [link] to set a reminder in your calendar. You wouldn’t want to miss it, right?
Visit our website on [date] and enjoy your favorite [products] for better prices!
Our big [annual/seasonal] sale starts in [one day/one week]!
The prices of [all/most of] our items will drop at [hour and timezone].
We’ll send you one more email on the day of the sale, so you don’t miss the opportunity to grab your favorites.
With love,
[Company Team]
The countdown to our annual sale has started.
The number of items is limited, and we won’t be restocking.
Make sure you don’t miss out by accessing our website [tomorrow/in X days] to be one of the first ones to purchase our products at lower prices.
Visit our website to learn more [link]
Try LiveAgent today
Save our pre-sale templates and send them out directly from LiveAgent. What are you waiting for?
To je odvisno od vrste vašega podjetja – morda boste želeli obvestiti vse svoje stike ali le nekatere od njih. Na primer, če ponujate storitve na podlagi naročniškega modela in ne želite, da bi vaše obstoječe stranke začele plačevati manj, bi jih bilo pametno izključiti iz poštnih seznamov, ki jih obveščajo o prihajajočih razprodajah.
To je odvisno od vaše splošne komunikacijske strategije za vsako kampanjo, vendar lahko začnete en mesec ali dva tedna vnaprej. Ne začnite prezgodaj, saj lahko vaše stranke pozabijo na akcijo in jo zamudijo.
Glede tega obstajajo različna mnenja. Nekatera podjetja želijo pridobiti zanimanje med strankami tako, da jih ne obveščajo o končnih znižanih cenah, dokler se ne začne dejanska razprodaja, kar jih lahko motivira, da pozorno spremljajo akcijo. Druga podjetja razkrivajo diskontne stopnje že na samem začetku predprodajne faze, kar lahko spodbudi potencialne kupce, da »shranijo datum« prodaje.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih