Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • E-poštne predloge programa zvestobe

E-poštne predloge programa zvestobe

Čeprav se morda zdi pridobivanje strank boljša naložba za podjetja, so številne študije dokazale, da lahko dolgoročno privabljanje novih strank vaše podjetje stane do 7-krat več kot obdržanje obstoječih strank. Ko gre za ohranjanje strank, so lahko programi zvestobe močno orodje, ki jih spodbuja, da se vračajo, zmanjša stopnjo odliva strank in poveča vašo celotno prodajo. Z branjem tega članka boste izvedeli, zakaj je vredno vlagati v programe zvestobe, skupaj z 10 primeri e-poštnih predlog, ki jih lahko uporabite v svojih marketinških kampanjah programa zvestobe.

Kaj je program zvestobe strank?

Program zvestobe strank je program nagrajevanja, ki ga podjetje ponuja svojim strankam, da bi jih s ponudbo določenih ugodnosti spodbudilo k nakupu več. Vključujejo lahko popuste, brezplačno blago, vnaprej izdane izdelke, ekskluzivne ugodnosti ali druge pomembne nagrade. Čeprav se pogosto uporabljajo za privabljanje novih strank, je glavni cilj programov zvestobe zadržati obstoječe stranke, spodbujati zvestobo in spodbujati zagovorništvo blagovne znamke.

Predloga e-pošte za nagrado zvestobe Sephora
Sephorin e-poštni naslov za nagrajevanje zvestobe “Beauty Insider” za rojstni dan

Zakaj je trženje programa zvestobe pomembno

Različne študije o zvestobi strank so pokazale, da lahko programi zvestobe vsakemu podjetju prinesejo izjemno vrednost. Tukaj je le nekaj impresivnih statističnih podatkov, ki jih je treba omeniti:

  • 71 % Gen X, 70 % Millennials, 63 % Baby Boomerjev in 62 % Gen Z pravi, da program zvestobe vpliva na izbiro njihove blagovne znamke. (CrowdTwist)
  • 80 % Gen K, 43 % Millennials, 76 % Gen X in 53 % Baby Boome pravi, da program zvestobe poveča pogostost njihovih nakupov. (Rare)
  • 71 % potrošnikov, ki so člani programov zvestobe, pravi, da je članstvo pomemben del njihovih odnosov s podjetji. (Bond)
  • 73 % potrošnikov bolj verjetno priporoča blagovne znamke z dobrimi programi zvestobe. (Bond)
  • Potrošniki porabijo 37 % več, ko so člani programa zvestobe. (Bond)
  • 95 % podjetij je poročalo, da člani njihovih programov zvestobe letno porabijo več kot njihovi nečlani. (LoyaltyOne)
  • Člani programa zvestobe ustvarijo od 12 do 18 % več prihodka na leto kot nečlani. (Accenture)
  • V povprečju člani programa zvestobe prispevajo 43 % letne prodaje podjetij. (LoyaltyOne)

10 e-poštnih predlog programa zvestobe

Raziskava, ki jo je izvedel iVend, je pokazala, da skoraj 63 % potrošnikov po vsem svetu raje prejema sporočila podjetij po e-pošti – zaradi česar je e-pošta eden najučinkovitejših kanalov za negovanje članstva v programu zvestobe. Tukaj je 10 osnovnih predlog, ki jih lahko uporabite v svojih e-poštnih kampanjah programa zvestobe, da izboljšate sodelovanje strank, zgradite boljše dolgoročne odnose s strankami in povečate prodajo.

Prilagajanje e-poštne predloge
Shranite in prilagodite e-poštne predloge v LiveAgentu

Predloga e-pošte za začetek novega programa zvestobe

E-poštna predloga za povabilo v program zvestobe

Predloga za dobrodošlico programa zvestobe

E-poštna predloga za obvestilo o naslednji ravni nagrad

E-poštna predloga o dosežkih statusa stopnje

Predloga e-poštnega izpiska o mesečni nagradi

E-poštna predloga z opomnikom o izteku nagrade

Predloga e-pošte za ponovno angažiranje strank

E-poštna predloga za rojstni dan

E-pošta programa zvestobe – pogosto zastavljena vprašanja

Kako lahko promoviram svoj program zvestobe?

Svoj program zvestobe lahko promovirate s pošiljanjem e-pošte članom programa zvestobe. Poleg tega jim lahko daste povezavo za prijavo v vaš program zvestobe.

Kako merite uspešnost programa zvestobe?

Obstaja veliko načinov za merjenje uspeha programa zvestobe. Izmerite lahko število ljudi, ki sodelujejo v programu, število ljudi, ki se jim zdi program koristen, in število ljudi, ki so ustvarili napotitve.

Kakšna je optimalna dolžina e-pošte programa zvestobe?

Optimalna dolžina e-pošte programa zvestobe mora biti približno 1000-1500 simbolov (približno 100-150 besed).

Free templates and a free trial?

That's right! Enjoy a free 14-day trial on us. Test all that LiveAgent has to offer, including email templates and canned messages.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kako lahko promoviram svoj program zvestobe?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Svoj program zvestobe lahko promovirate s pošiljanjem e-pošte članom programa zvestobe. Poleg tega jim lahko daste povezavo za prijavo v vaš program zvestobe.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako merite uspešnost programa zvestobe?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Obstaja veliko načinov za merjenje uspeha programa zvestobe. Izmerite lahko število ljudi, ki sodelujejo v programu, število ljudi, ki se jim zdi program koristen, in število ljudi, ki so ustvarili napotitve.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kakšna je optimalna dolžina e-pošte programa zvestobe?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Optimalna dolžina e-pošte programa zvestobe mora biti približno 1000-1500 simbolov, kar je približno 100-150 besed.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico