Splošni predlogi odgovorov za komunikacijo s strankami prek družbenih medijev in drugih komunikacijskih kanalov, ki temeljijo na izkušnjah in prilagojenih potrebam podjetja.
Ali so neposredna sporočila na Facebooku ali Instagramu pomembna? Večina podjetij, ki se začenjajo na družbenih omrežjih, meni, da so poizvedbe, ki jih prejmejo prek neposrednih sporočil na družbenih omrežjih, manj pomembne od e-pošte.
Toda v resnici je ravno nasprotno! Uporabniki dandanes preživijo več časa na družbenih omrežjih kot preverjanju svojih nabiralnikov. Zato mora vaše podjetje zagotoviti izjemne storitve za stranke prek družbenih medijev in drugih komunikacijskih kanalov ter odgovoriti na vsako sporočilo, ki ga prejme od strank.
Neposredno sporočilo je zasebno sporočilo, ki ga uporabnik družbenih medijev pošlje drugemu uporabniku ali poslovnemu računu. Dejstvo, da drugi uporabniki ne vidijo vsebine, ki jim ni bila poslana, naredi tovrstno komunikacijo edinstveno.
Kar zadeva stopnjo odprtosti, ima neposredno sporočilo s Facebooka ali Instagrama zelo visoko vrednost, ki presega 60 % ali celo 80 % v primerjavi s povprečno stopnjo odprtja e-pošte, ki je okoli 15–25 % (vir). To je preprosto zato, ker ljudje pogosto uporabljajo ta družbena omrežja. Bolj aktivna kot je vaša blagovna znamka v določenem omrežju, bolj ustrezen bo nabiralnik.
Thank you for contacting us!
My name is [rep’s name], and I’d be happy to assist you today.
Could you specify your request so that I can try to help you, or pass your message on to a colleague who will contact you ASAP?
Best,
[rep’s name]
P.S. If you like the content we post on our profile, how about you share our posts from time to time? It will help us reach more followers and grow our social media presence <3
Thank you for notifying us about the problem with your order.
We are sorry that you received a [faulty/damaged] product, and we promise that this issue will be resolved as soon as possible!
Please provide us with the following information so that we can start the return process:
Order number, which you can find in your confirmation email or on the package.
Details about the faulty product.
Description of the problem.
As soon as you provide us with more details, we will inform you about the next steps.
Best,
The [company] customer service team
We’re glad that you are interested in our [product/service].
As you may have noticed, this product is currently out of stock. However, it will be available again on the [date].
As we will be restocking a limited number of items, we recommend that you sign up for a reminder list. Once you add your email, our system will notify you when the desired [product/service] is in stock again.
Good luck and happy shopping!
Best,
[name of a representative] from the [company] team
Thank you for reaching out.
I’ve just checked the status of your order no. [order no.]. It has just been [packaged/shipped/delivered to a pick-up point], so you will receive it in [number of days] days.
You can track your order by following this link [link].
If you have any other questions, feel free to message me.
Best,
[name of a representative] from the [company] team
Thank you for messaging and notifying us about that situation. I’m sorry you had to wait for so long without being contacted by our team.
If you submitted your inquiry via email, contact form, or live chat, you should have received a confirmation email with a dedicated ticket number assigned to your inquiry.
Could you please check that message and let me know the number of your ticket?
I will check the status of your inquiry right after you give me these details and will get back to you with more information and the next steps.
Sorry for the inconvenience!
Regards,
The [company] customer service team
Bodi to, kar si. Povezujete se z drugimi ljudmi, zato bodite pregledni, pošteni in sočutni. Predajte svoje vrednote ali vrednote vaše blagovne znamke svojim strankam.
Poskrbite, da imata tako javna kot zasebna komunikacija na družbenih medijih enak ton. Če je ton vaših javnih objav sproščen in lahko prebavljiv, storite enako v neposrednih sporočilih. Ne bodi preveč formalen. Ne želite, da bi pošiljatelj dvomil, ali je poslal sporočilo pravemu podjetju, kajne?
Socialni mediji so “vedno vklopljen” kanal. Navadite se čim prej odgovarjati na sporočila in komentarje, ne glede na kontekst sporočila.
Poskrbite, da bodo tisti, ki skrbijo za nabiralnik vašega poslovnega računa, znali pravilno pisati. Če dvomijo, jim priporočamo, da uporabijo dober črkovalnik ali zaprosijo za pomoč svojega urednika.
Res je odvisno in ni splošnega pravila. Nobeno digitalno sporočilo ne sme biti predolgo, vendar tudi vaši odgovori na sporočila strank ne smejo biti prenagli. Ne gre za prodajno e-pošto, v kateri morate v 2-3 stavkih pritegniti pozornost prejemnika. Vaša potencialna ali obstoječa stranka vam pošilja sporočilo, zato izkoristite to priložnost in jih poskusite očarati.
Pozdravite pošiljatelja in poskušajte biti čim bolj izčrpni s svojim sporočilom. Komunikacija na družbenih omrežjih je manj formalna kot komunikacija po e-pošti in se pogosto dogaja v realnem času, zato si lahko dovolite, da se malo pogovorite, preden se poglobite v podrobnosti.
Komunikacija na družbenih omrežjih je precej neformalna, poleg tega, če nekdo vašemu podjetju pošlje neposredno sporočilo, potem že poznate njegovo ime. Zato predlagamo, da pošiljatelje naslavljate z imenom, da skrajšate razdaljo. Če profilna slika kaže, da imate opravka s starejšo osebo, se lahko odločite, da na začetek sporočila postavite »gospod/gospa«, vendar je to v komunikaciji na družbenih medijih precej nenavadno.
Ne pozabite uporabiti emodžijev, ki so drugi jezik družbenih medijev.
To je odvisno od lokalnih zakonov o zasebnosti in pogojev uporabe določene platforme. Z orodjem lahko organizirate sporočila v poslovnem nabiralniku družbenih medijev, vendar neposrednih sporočil družbenih medijev ne obravnavajte kot še en kanal za hladno pošiljanje e-pošte. To je zelo nenavadna praksa, ki lahko povzroči, da platforma družbenih medijev prepove vaš račun.
Ready to use our social media templates?
Put them to the test with our free 14-day trial, no credit card required. Start replying to Facebook messages, Tweets, and Instagram comments today!
Kontrolni seznam za nastavitev družbenih medijev
Se trudite konfigurirati spletne račune za svoje podjetje? Ko je ta kontrolni seznam za nastavitev družabnih medijev končan, se bodo stvari odvijale kot nalašč.
Storitve za stranke na družbenih omrežjih
Družbeni mediji so popolnoma spremenili delovanje storitev za stranke. Celoten cikel potencialnih strank-strank se začenja videti nekoliko drugače.
Plačljivi družbeni mediji so oblika oglaševanja na platformah družbenih medijev, ki omogoča podjetjem povečano izpostavljenost, hitrost in pogostost. Pomembno je premišljeno načrtovanje proračuna in izbira prave platforme za ciljno občinstvo. Integracija plačljive strategije z organskimi mediji je ključna za uspeh.
LiveAgent ponuja programske rešitve za pomoč strankam, vključno z integracijami, glosarjem in spletnimi seminarji. Cultural factors influence customer service standards worldwide. Services are considered a priority in some countries while not in others. Pričevanja strank so močno marketinško orodje, ki vpliva na poslovanje, zato je pomembno, da jih pridobite. LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za pomoč strankam. Zahtevajte brezplačni preizkus danes.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team