Predloge za začetek ustvarjanja baze znanja za podjetja, ki želijo nuditi samopostrežno podporo strankam. Vključujejo nasvete za pisanje člankov v enostavnem jeziku, pregledno strukturo ter pogosta vprašanja. LiveAgent ponuja programsko opremo za podporo strankam in bazo znanja.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Dandanes kupci cenijo možnost samostojnega iskanja informacij. Sodobnim strankam ni nujno, da se o vsaki težavi, s katero se srečujejo, posvetujejo s službo za pomoč uporabnikom. Zato vse več podjetij ustvarja baze znanja – samopostrežne portale, ki vsebujejo ključne informacije o izdelku ali storitvi.
Glede na raziskave Forrester je 81% odraslih, ki so na spletu že obiskali strani s pogostimi vprašanji ali bazo znanja, da bi poiskali informacije, ki jim bodo pomagale rešiti težavo ali preprosto odgovorile na njihova vprašanja. Še več, ista študija je pokazala, da je več kot 53% odraslih kupcev bolj verjetno, da se bodo odpovedali spletnemu nakupu, če ne bodo mogli hitro in samostojno najti odgovora na svoje vprašanje.
Zaključek je precej enostaven: če želite izpolniti pričakovanja svojih strank, jim ponudite samopostrežno možnost. Baza znanja je odlična rešitev za to. V tem članku boste našli predloge za članke iz baze znanja “Kako začeti”.
LiveAgent združuje odličen klepet v živo, ticketing in avtomatizacijo, ki nam omogočajo, da lahko našim strankam nudimo izjemno podporo.
We’re happy to see that you have decided to use our knowledge base. We hope that you will be able to find all the answers to your questions related to our product/service here.
This platform is a friendly space where you can look for content according to your interests, ask questions, share opinions, support your fellow users, and get help from others 🙂
[Most important info about your product or service presented in an easy-to-digest way]: Before you dive deeper into our “How to” articles, tutorials, and video presentations, here’s some basic information you need to know about [product/service]:
Concise piece of information 1
Concise piece of information 2
Concise piece of information 3
Once again, we’re thrilled to see you here, and we hope you will find this knowledge base useful.
If you have any other questions, doubts, or problems, you can always contact our customer support team. Just click here to initiate a chat or call us at [phone number].
Hey there! Welcome to our knowledge base, a place where you can find answers to your most urgent questions in mere seconds.
This space exists because we want you to be able to resolve issues related to [product/service] on your own using the search function. Just type your question or some related keywords into the top right window and click “Search”.
[FAQ] Here’s a list of the most frequently asked questions that we receive from our users. Remember, reading them now may save you time later!
Frequently Asked Question 1 and link to the answer
Frequently Asked Question 2 and link to the answer
Frequently Asked Question 3 and link to the answer
Good luck, and we hope you’ll enjoy using [product/service]!
Since you are getting started with [product/service], here are a few knowledge base articles you may find useful:
Related article 1
Related article 2
Related article 3
If you can’t find answers to your most challenging questions, you can always reach out to us. Just shoot us an email at [email address], message us on any social media platform, or use the live chat to get in touch with one of our agents.
We’re always happy to help!
Customer Support Team at [company]
Uvodni članek “Kako začeti” naj bo precej jedrnat in kratek. Njegova naloga je, da pozdravi vaše uporabnike in jim zagotovi najbolj koristne, osnovne informacije, da začnejo pot z vašim izdelkom ali storitvijo. Ne pozabite, da veliko ljudi dolgih vsebin ne bere temeljito. Namesto tega berejo besedilo in iščejo besede ali besedne zveze, ki so za njih pomembne.
Zato naj bo vaš članek “Kako začeti” kratek, prijeten in ustrezen za vaše stranke. Če je mogoče, naj bo dolg 150-200 besed.
Ton pisanja članka “Kako začetek” mora biti skladen s splošno komunikacijo vaše blagovne znamke ali podjetja. Če so vse druge vsebine, ki so jih ustvarile vaše ekipe, ohranjene v lahkotnem, pogovornem glasu, je smiselno nadaljevati s tovrstno komunikacijo v člankih o bazi znanja. Poleg tega poskrbite, da je jezik, ki ste ga uporabili za ustvarjanje člankov v bazi znanja, dokaj preprost in enostaven za razumevanje tudi za uporabnike, ki niso tehnično podkovani.
Čeprav se struktura članka “Kako začeti” lahko razlikuje od podjetja do podjetja, obstaja nekaj skupnih elementov, ki jih mora zajemati vsak članek. Ti elementi lahko vključujejo kratke opise izdelkov ali storitev, pogosta vprašanja, povezave do najbolj uporabnih virov in kako stopiti v stik s službo za pomoč uporabnikom.
Natančna struktura članka “Kako začeti” je odvisna od vrste izdelka ali storitve, ki jo ponujate, tehničnega znanja ali izkušenj uporabnikov in najpogostejših težav, s katerimi se stranke srečujejo med uporabo vašega izdelka ali storitve.
Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema
Oprema vstopničnega sistema pomaga podjetjem slediti in reševati težave ter izboljšuje zadovoljstvo strank in produktivnost zaposlenih. LiveAgent je zanesljiva in prilagodljiva možnost.
Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema
Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema vam omogoča izkoristiti prednosti in uporabiti funkcije programske opreme za upravljanje poizvedb strank. LiveAgent je zanesljivo, razširljivo in prilagodljivo orodje za zahtevke s naprednimi funkcijami in enostavno uporabo prek več komunikacijskih kanalov.
Webinar LiveAgent 1: Uvod & Splošni pregled
Preizkusite LiveAgent in izkoristite vse komunikacijske kanale, vključno s klepetom, klici, video klici in kontaktiranjem preko različnih platform in družbenih omrežij.
Webinar LiveAgent 4: Multi Knowledgebase
LiveAgent ponuja funkcijo Multi-Knowledge Base za enostavno upravljanje različnih baz znanja. Webinarji nudijo podrobne informacije in najboljše prakse za uporabo te funkcije.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih