Dandanes kupci cenijo možnost samostojnega iskanja informacij. Sodobnim strankam ni nujno, da se o vsaki težavi, s katero se srečujejo, posvetujejo s službo za pomoč uporabnikom. Zato vse več podjetij ustvarja baze znanja – samopostrežne portale, ki vsebujejo ključne informacije o izdelku ali storitvi.
Glede na raziskave Forrester je 81% odraslih, ki so na spletu že obiskali strani s pogostimi vprašanji ali bazo znanja, da bi poiskali informacije, ki jim bodo pomagale rešiti težavo ali preprosto odgovorile na njihova vprašanja. Še več, ista študija je pokazala, da je več kot 53% odraslih kupcev bolj verjetno, da se bodo odpovedali spletnemu nakupu, če ne bodo mogli hitro in samostojno najti odgovora na svoje vprašanje.
Zaključek je precej enostaven: če želite izpolniti pričakovanja svojih strank, jim ponudite samopostrežno možnost. Baza znanja je odlična rešitev za to. V tem članku boste našli predloge za članke iz baze znanja “Kako začeti”.
We’re happy to see that you have decided to use our knowledge base. We hope that you will be able to find all the answers to your questions related to our product/service here.
This platform is a friendly space where you can look for content according to your interests, ask questions, share opinions, support your fellow users, and get help from others 🙂
[Most important info about your product or service presented in an easy-to-digest way]: Before you dive deeper into our “How to” articles, tutorials, and video presentations, here’s some basic information you need to know about [product/service]:
Concise piece of information 1
Concise piece of information 2
Concise piece of information 3
Once again, we’re thrilled to see you here, and we hope you will find this knowledge base useful.
If you have any other questions, doubts, or problems, you can always contact our customer support team. Just click here to initiate a chat or call us at [phone number].
Hey there! Welcome to our knowledge base, a place where you can find answers to your most urgent questions in mere seconds.
This space exists because we want you to be able to resolve issues related to [product/service] on your own using the search function. Just type your question or some related keywords into the top right window and click “Search”.
[FAQ] Here’s a list of the most frequently asked questions that we receive from our users. Remember, reading them now may save you time later!
Frequently Asked Question 1 and link to the answer
Frequently Asked Question 2 and link to the answer
Frequently Asked Question 3 and link to the answer
Good luck, and we hope you’ll enjoy using [product/service]!
Since you are getting started with [product/service], here are a few knowledge base articles you may find useful:
Related article 1
Related article 2
Related article 3
If you can’t find answers to your most challenging questions, you can always reach out to us. Just shoot us an email at [email address], message us on any social media platform, or use the live chat to get in touch with one of our agents.
We’re always happy to help!
Customer Support Team at [company]
Uvodni članek “Kako začeti” naj bo precej jedrnat in kratek. Njegova naloga je, da pozdravi vaše uporabnike in jim zagotovi najbolj koristne, osnovne informacije, da začnejo pot z vašim izdelkom ali storitvijo. Ne pozabite, da veliko ljudi dolgih vsebin ne bere temeljito. Namesto tega berejo besedilo in iščejo besede ali besedne zveze, ki so za njih pomembne.
Zato naj bo vaš članek “Kako začeti” kratek, prijeten in ustrezen za vaše stranke. Če je mogoče, naj bo dolg 150-200 besed.
Ton pisanja članka “Kako začetek” mora biti skladen s splošno komunikacijo vaše blagovne znamke ali podjetja. Če so vse druge vsebine, ki so jih ustvarile vaše ekipe, ohranjene v lahkotnem, pogovornem glasu, je smiselno nadaljevati s tovrstno komunikacijo v člankih o bazi znanja. Poleg tega poskrbite, da je jezik, ki ste ga uporabili za ustvarjanje člankov v bazi znanja, dokaj preprost in enostaven za razumevanje tudi za uporabnike, ki niso tehnično podkovani.
Čeprav se struktura članka “Kako začeti” lahko razlikuje od podjetja do podjetja, obstaja nekaj skupnih elementov, ki jih mora zajemati vsak članek. Ti elementi lahko vključujejo kratke opise izdelkov ali storitev, pogosta vprašanja, povezave do najbolj uporabnih virov in kako stopiti v stik s službo za pomoč uporabnikom.
Natančna struktura članka “Kako začeti” je odvisna od vrste izdelka ali storitve, ki jo ponujate, tehničnega znanja ali izkušenj uporabnikov in najpogostejših težav, s katerimi se stranke srečujejo med uporabo vašega izdelka ali storitve.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako dolg naj bo članek “Kako začeti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Uvodni članek “Kako začeti” naj bo precej jedrnat in kratek. Njegova naloga je, da pozdravi vaše uporabnike in jim zagotovi najbolj koristne, osnovne informacije, da začnejo pot z vašim izdelkom ali storitvijo. Če je mogoče, naj bo dolg 150-200 besed.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kakšen naj bo ton pisanja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Če so vse druge vsebine, ki so jih ustvarile vaše ekipe, ohranjene v lahkotnem, pogovornem glasu, je smiselno nadaljevati s tovrstno komunikacijo v člankih o bazi znanja. Poleg tega poskrbite, da je jezik, ki ste ga uporabili za ustvarjanje člankov v bazi znanja, dokaj preprost in enostaven za razumevanje tudi za uporabnike, ki niso tehnično podkovani.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Katere informacije mora vsebovati vsak članek “Kako začeti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Članek mora vsebovati elemente, kot so kratki opisi izdelkov ali storitev, pogosta vprašanja, povezave do najbolj uporabnih virov in kako stopiti v stik s službo za pomoč strankam.” } }] }Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih