Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • Baza znanja: Predloge za začetek

Baza znanja: Predloge za začetek

Dandanes kupci cenijo možnost samostojnega iskanja informacij. Sodobnim strankam ni nujno, da se o vsaki težavi, s katero se srečujejo, posvetujejo s službo za pomoč uporabnikom. Zato vse več podjetij ustvarja baze znanja – samopostrežne portale, ki vsebujejo ključne informacije o izdelku ali storitvi.

Predloga za začetek v bazi znanja
Članek “Začetek” storitve LiveAgent v bazi znanja

Baza znanja – jo vaše podjetje potrebuje?

Glede na raziskave Forrester je 81% odraslih, ki so na spletu že obiskali strani s pogostimi vprašanji ali bazo znanja, da bi poiskali informacije, ki jim bodo pomagale rešiti težavo ali preprosto odgovorile na njihova vprašanja. Še več, ista študija je pokazala, da je več kot 53% odraslih kupcev bolj verjetno, da se bodo odpovedali spletnemu nakupu, če ne bodo mogli hitro in samostojno najti odgovora na svoje vprašanje.

Zaključek je precej enostaven: če želite izpolniti pričakovanja svojih strank, jim ponudite samopostrežno možnost. Baza znanja je odlična rešitev za to. V tem članku boste našli predloge za članke iz baze znanja “Kako začeti”.

Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, ticketing in avtomatizacijo, ki nam omogočajo, da lahko našim strankam nudimo izjemno podporo.

Peter Komornik, direktor
logo slido black

Baza znanja: predloge kako začeti

Predloga kako začeti 1

Predloga kako začeti 2

Predloga kako začeti 3

Pogosto zastavljena vprašanja

Kako dolg naj bo članek “Kako začeti”?

Uvodni članek “Kako začeti” naj bo precej jedrnat in kratek. Njegova naloga je, da pozdravi vaše uporabnike in jim zagotovi najbolj koristne, osnovne informacije, da začnejo pot z vašim izdelkom ali storitvijo. Ne pozabite, da veliko ljudi dolgih vsebin ne bere temeljito. Namesto tega berejo besedilo in iščejo besede ali besedne zveze, ki so za njih pomembne.

Zato naj bo vaš članek “Kako začeti” kratek, prijeten in ustrezen za vaše stranke. Če je mogoče, naj bo dolg 150-200 besed.

Kakšen naj bo ton pisanja?

Ton pisanja članka “Kako začetek” mora biti skladen s splošno komunikacijo vaše blagovne znamke ali podjetja. Če so vse druge vsebine, ki so jih ustvarile vaše ekipe, ohranjene v lahkotnem, pogovornem glasu, je smiselno nadaljevati s tovrstno komunikacijo v člankih o bazi znanja. Poleg tega poskrbite, da je jezik, ki ste ga uporabili za ustvarjanje člankov v bazi znanja, dokaj preprost in enostaven za razumevanje tudi za uporabnike, ki niso tehnično podkovani.

Katere informacije mora vsebovati vsak članek “Kako začeti”?

Čeprav se struktura članka “Kako začeti” lahko razlikuje od podjetja do podjetja, obstaja nekaj skupnih elementov, ki jih mora zajemati vsak članek. Ti elementi lahko vključujejo kratke opise izdelkov ali storitev, pogosta vprašanja, povezave do najbolj uporabnih virov in kako stopiti v stik s službo za pomoč uporabnikom.

Natančna struktura članka “Kako začeti” je odvisna od vrste izdelka ali storitve, ki jo ponujate, tehničnega znanja ali izkušenj uporabnikov in najpogostejših težav, s katerimi se stranke srečujejo med uporabo vašega izdelka ali storitve.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako dolg naj bo članek “Kako začeti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Uvodni članek “Kako začeti” naj bo precej jedrnat in kratek. Njegova naloga je, da pozdravi vaše uporabnike in jim zagotovi najbolj koristne, osnovne informacije, da začnejo pot z vašim izdelkom ali storitvijo. Če je mogoče, naj bo dolg 150-200 besed.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kakšen naj bo ton pisanja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Če so vse druge vsebine, ki so jih ustvarile vaše ekipe, ohranjene v lahkotnem, pogovornem glasu, je smiselno nadaljevati s tovrstno komunikacijo v člankih o bazi znanja. Poleg tega poskrbite, da je jezik, ki ste ga uporabili za ustvarjanje člankov v bazi znanja, dokaj preprost in enostaven za razumevanje tudi za uporabnike, ki niso tehnično podkovani.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Katere informacije mora vsebovati vsak članek “Kako začeti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Članek mora vsebovati elemente, kot so kratki opisi izdelkov ali storitev, pogosta vprašanja, povezave do najbolj uporabnih virov in kako stopiti v stik s službo za pomoč strankam.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico