Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • Predloge e-poštnih zahtev za študijo primera

Predloge e-poštnih zahtev za študijo primera

Študije primerov so ključni del večine marketinških strategij B2B. Dajo vam priložnost, da potencialnim strankam pokažete primere iz resničnega življenja, kako je vaš izdelek lahko zadovoljil potrebe drugih strank, rešil njihove težave in jim na koncu pomagal doseči njihove poslovne cilje. Študije primerov veliko prispevajo k pridobivanju zaupanja vaših potencialnih strank in potrditvi, da vaš izdelek ali storitev dejansko deluje. Naslednji članek opisuje, zakaj so študije primerov bistveno orodje za trženje vsebine, in ponuja uporabne e-poštne predloge za zahtevo za študij primera skupaj z osnovnimi vprašanji za intervju o študiji primera, ki vam pomagajo pridobiti študije primerov in zgodbe o uspehu od vaših strank.

Študije primerov LiveAgent
Študije primerov, prikazane na naši spletni strani

Zakaj uporabljati študije primerov v svoji marketinški strategiji?

  • 13 % tržnikov imenuje študije primerov kot eno od primarnih oblik medijev, ki se uporabljajo v njihovi vsebinski strategiji – zaradi tega so peta najbolj priljubljena vrsta vsebine, ki jo zasenčijo le vizualne vsebine, blogi in e-knjige. (HubSpotovo poročilo o stanju trženja)
  • Študije primerov strank so najbolj priljubljena taktika samopromocije, ki jo uporabljajo vodje marketinških agencij: 62,6 % anketirancev je glasovalo za njihovo učinkovitost pri ustvarjanju potencialnih strank. (študija eMarketer)

Predloge e-poštnih zahtev za študijo primera stranke

Uradna e-poštna zahteva za študijo primera

E-pošta z zahtev z občasno študijo primera

E-poštno sporočilo z zahtevo za študijo primera po pozitivni izkušnji strank

E-poštno sporočilo z zahtevo za študijo primera po povratnih informacijah stranke

E-poštno sporočilo z zahtevo za študijo primera po doseženem mejniku

E-poštno sporočilo z zahtevo za študijo primera ob koncu leta

Vprašanja za intervjuje za študij poslovnega primera, ki jih lahko zastavite svojim strankam

Če želite napisati prepričljivo študijo primera/zgodbo o uspehu, napolnjeno s poglobljenimi vpogledi in podatki o tem, kako vaš izdelek ali storitev dodaja vrednost – morate postavljati premišljena vprašanja – hkrati pa spoštovati dejstvo, da vaše stranke morda ne bodo mogle prihraniti veliko časa da jim odgovorim. Tukaj je nekaj najpogostejših vprašanj za intervju za študijo primera, ki jih lahko uporabite pri izvajanju lastnih intervjujev s študijo primera s strankami.

Študija primera za vprašanja v intervjuju o njihovem okolju pred nakupom vašega izdelka

  • Kaj ste uporabljali pred našim izdelkom?
  • Katere so bile tri glavne točke frustracije, s katerimi ste se soočili?
  • S kakšnimi drugimi izzivi ste se soočali pred uporabo našega izdelka?
  • Kaj je bil velik “Aha!” trenutek, ko ste se odločili, da morate poskusiti nekaj novega?
  • Kako ste prvič izvedeli za naš izdelek?

Vprašanja pri intervjuju iz študije primera o njihovem procesu odločanja

  • Katere druge izdelke ste si ogledali, preden ste se odločili za uporabo našega?
  • Kaj ste iskali v rešitvi?
  • Po čem je naša rešitev izstopala pred drugimi, ki ste jih raziskovali?
  • Kateri so bili glavni razlogi, da ste izbrali naš izdelek?
  • Katera lastnost našega izdelka je bila najbolj privlačna?

Vprašanja v intervjuju za študijo primera o njihovih izkušnjah z uporabo vašega izdelka

  • Kako enostavno ali težko je bilo začeti z našim izdelkom?
  • Kako dolgo že uporabljate naš izdelek?
  • Kako vam je naš izdelek pomagal premagati izzive, ki ste jih imeli prej?
  • Katera je vaša najljubša lastnost ali del našega izdelka? Zakaj?
  • Ali mi lahko poveste o najbolj pozitivni izkušnji, ki ste jo imeli z uporabo našega izdelka?

Vprašanja v intervjuju za študijo primera o njihovih rezultatih z vašim izdelkom

  • Kakšne rezultate ste videli z našo rešitvijo do zdaj?
  • Ali lahko delite kakšne meritve/KPI, ki kažejo na uspeh, ki ste ga dosegli z našim izdelkom?
  • Kaj vas je najbolj navdušilo?
  • Ali lahko z uporabo našega izdelka izmerite morebitne zmanjšane stroške/izboljšanje produktivnosti/povečanje prihodkov?
  • Kaj je največji razlog, zakaj bi priporočili naš izdelek?

Študija primera – Pogosto zastavljena vprašanja

Kako promovirate študijo primera?

Študijo lahko promovirate po e-pošti ali tako, da ji omogočite večjo prepoznavnost na svojem spletnem mestu, jo delite prek svojih kanalov družbenih medijev in povežete nanjo iz svojih blogov.

Kaj je namen e-poštnih sporočil o študijah primerov?

Študije primerov so zelo učinkovit način za krepitev verodostojnosti vašega podjetja. Pomagajo vam lahko razložiti prednosti vašega izdelka ali storitve in dokazati, da imate resnične stranke, ki uporabljajo vaš izdelek/storitev.

Kaj morate vsekakor vključiti v študijo primera?

Ko pišete e-poštno sporočilo o študiji primera, je pomembno omeniti, kako bi rešitev pomagala pri opisanih težavah. Navedete lahko tudi povezave do izdelka/storitve in ne pozabite vključiti imen članov ekipe, ki so delali na projektu.

Ready to amp up your sales?

Take advantage of our free, 14-day, all-inclusive trial. Gamify your support and utilize live chat to assist potential customers with choosing the right products.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako promovirate študijo primera?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Študijo lahko promovirate po e-pošti ali tako, da ji omogočite večjo prepoznavnost na svojem spletnem mestu, jo delite prek svojih kanalov družbenih medijev in povežete nanjo iz svojih blogov.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj je namen e-poštnih sporočil o študijah primerov?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Študije primerov so zelo učinkovit način za krepitev verodostojnosti vašega podjetja. Pomagajo vam lahko razložiti prednosti vašega izdelka ali storitve in dokazati, da imate resnične stranke, ki uporabljajo vaš izdelek/storitev.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj morate vsekakor vključiti v študijo primera?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Ko pišete e-poštno sporočilo o študiji primera, je pomembno omeniti, kako bi rešitev pomagala pri opisanih težavah. Navedete lahko tudi povezave do izdelka/storitve in ne pozabite vključiti imen članov ekipe, ki so delali na projektu.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico