FrëschKëscht
  • Scenariji primerov uporabe
  • FrëschKëscht

FrëschKëscht

FrëschKëscht se je začel kot šolski projekt in je zrasel v pravo podjetje, zahvaljujoč uspehu, ki smo ga imeli kot mini podjetje. FrëschKëscht, kar v slovenščini pomeni “SvežZabojček”, dobavlja v Luxembourg ekskluzivne lokalne in sezonske prehranske produkte v zabojčku, ki je vsak teden nekoliko drugačen.

“Brez dobre storitve za stranke ni uspeha.”

FrëschKëscht je začel uporabljati LiveAgent konec leta 2020. Pred tem smo uporabljali elektronski nabiralnik, kamor je vsak dan prispelo preko 100 email sporočil. Ekipno delo z nabiralnikom je bilo težavno, ker je bilo nepregledno, sporočila niso bila dodeljena in podobno. Želeli smo našim strankam nuditi dobre storitve, kar z navadnim nabiralnikom ni bilo mogoče. Iz tega razloga smo se odločili za LiveAgent in zelo smo ponosni nanj.

Kaj se je spremenilo z uporabo LiveAgent?

Za nas se je veliko spremenilo, odkar uporabljamo LiveAgent. Naša interna organizacija je postala veliko boljša z enostavnim dodeljevanjem emailov, dodeljevanjem ekip – interni komentarji na email sporočila in jasen pregled, kdo je kaj delal na emailu. LiveAgent nam prihrani veliko časa s procesiranjem naših dnevnih email sporočil. Zahvaljujoč mnogim funkcijam, ki jih ponuja LiveAgent, procesiramo zahtevke dvakrat hitreje in lahko odgovarjamo našim strankam hitreje. Naša prodaja se je zaradi izboljšane podpore strankam znatno povečala. To nam je poleg drugih stvari omogočil tudi LiveAgent.

Kaj naši zaposleni menijo o LiveAgent?

Aplikacija za pomoč strankam je super inovativno in uporabno orodje, vendar pa se morajo zaposleni naučiti delati z njim in biti z njim zadovoljni. Naši agenti pri FrëschKëscht uživajo pri delu z LiveAgent. Zaenkrat nismo prejeli niti enega negativnega komentarja glede programa. Programska oprema je v primerjavi z mnogimi programi za pomoč strankam zelo enostavna za učenje. Naše mnenje je, da je zelo pomembno, da so z njo zadovoljni naši agenti, ki jo vsakodnevno uporabljajo. Naši zaposleni vsak dan z veseljem obdelujejo emaile z LiveAgent, namesto da se ukvarjajo s standardnimi, nestrukturiranimi in neorganiziranimi email nabiralniki.

Gilles HEINESCH- Soustanovitelj @FrëschKëscht

Preverite preostale zgodbe

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x