Cotswold Web
  • Scenariji primerov uporabe
  • Cotswold Web

Cotswold Web

LiveAgent smo naredili z namenom, da predstavimo resnično univerzalno programsko opremo. Ni pomembno s kakšno panogo se ukvarjate in kako veliko je vaše podjetje. LiveAgent vsem lahko zagotovi vrhunsko izkušnjo. Oblikovalski studio Cotswold Web je še en primer, ki dokazuje kako dobro naša filozofija deluje v praksi.

Dekleta in fantje iz podjetja Cotswold Web so se nam pridružili marca 2016. Trenutno podpirajo več kot 400 zelo zahtevnih strank v 4 državah, njihova ekipa za podporo strankam pa šteje 6 ljudi. podpori strankam oblikovalskega studia za spletne strani je nekaj popolnoma drugega od podpore v spletnih trgovinah ali kakšni drugi obliki e-poslovanja.

Ker se tega zavedamo, smo vas hoteli vprašati, kaj je pri vaši podpori tako specifičnega? Kaj vas naredi drugačne od vaše konkurence? “Mislim, da je to sposobnost odgovarjanja na kompleksna in težka vprašanja s premišljenimi in dobro pripravljenimi odgovori.” nam je povedal ustanovitelj podjetja, Richard Jaques.

Pregled težkih zahtev strank in podajanje kompleksni a hkrati razumljivih rešitev, ni lahka naloga. Kljub temu pa podpora reši skoraj 600 vstopnic na mesec. Količina je ena stvar, kaj pa kvaliteta? Cotswold Web dosega cneverjetnih 98% pri merjenju zadovoljstva strank. Spoštovanje!

LiveAgent ni prva programska oprema za pomoč strankam, ki so jo uporabljali od ustanovitve podjetja Cotswoldweb. Podjetje se je odločilo preseliti k nam s platforme HelpScout. Zakaj so se odločili za to potezo?

“Imamo veliko več fleksibilnosti, za precej nižjo ceno. Zmaga / zmaga! – pravi Richard Jaques.”

“Imeti klepet v živo in vstopnice v istem sistemu je odlično. Prav tako lahkotnost nastavitev z ogromno možnostmi. Ponavadi ti dve stvari ne gresta skupaj, zato mislim, da je zrelost LiveAgent platforme impresivna.” je dodal. Še enkrat imamo priložnost biti ponosni in še bolj predani našim strankam.

In katere lastnosti imajo najraje?

“Všeč nam je preprosto ustvarjanje predlog. Kot vodji, mi je všeč omejevanje dostopa glede na oddelek. Uporabljamo pa tudi gamifikacijo, tekmovanje za značke za “Inšpektor”, itd. Zabavna stvar :)”

LiveAgent meri na to, da je enostaven za uporabo in za zbujanje občutka naravnosti. Gleda na to, kar so nam povedali pri Cotswold Web, smo naredili dobro delo. Je LiveAgent izboljšal vašo podporo strankam? “DA – vstopnice v LiveAgent ne izgledajo kot vstopnice. Odgovori izgledajo kot običajna elektronska sporočila, za nas pa je to pomembno, ker se LiveAgent lahko uporabi kot podpora pri prodaji.” je povedal Richard. Kaj pa vaša ekipa za podporo meni o tem? “Da je to “That this is the najboljši vstopnični sistem in klepet v živo do sedaj.”

“Videli smo, da velik dobavitelj uporablja LiveAgent in smo takoj pomislili, da mora biti dober, če ga uporabljajo oni. Začeli smo raziskovati in ugotovili, da je veliko bolj zrel sistem v primerjavi z ostalimi, ki smo jih uporabljali prej. Zelo smo bili navdušeni, nizki stroški uporabe pa so še češnja na torti.”

Ko so izbirali novo programsko opremo za podporo strankam, so managerji naredili svojo domačo nalogo. “Odločili smo se preizkusiti Help Scout, Zendesk, Teamwork Desk in Freshdesk. Od preizkusne verzije pa do več kot 6 mesečne uporabe na vseh oddelkih podjetja. Vsa našteta oprema je dobra a še zdaleč ne tako, kot LiveAgent. To so razlogi:

  • zrelost programske opreme
  • globina programske opreme
  • lahkotnost uporabe
  • cena

S tem se v celoti strinjamo.

Richard Jaques – Founder @ Costwold Web

Preverite preostale zgodbe

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x