E-ville
  • Scenariji primerov uporabe
  • E-ville

E-ville

E-ville trenutno zaposluje 4 agante, ki delajo polni delovni čas. Ponujajo podporo in pomoč več kot 100.000 strankam v 2 državah. To pa je nekaj, kajne? E-ville ekipa za podporo vsak mesec obdela okoli 4000 (!) vstopnic. Ja, še vedno govorimo o omenjenih 4 agentih. Njihov glavni komunikacijski kanal je elektronska pošta in deljen predal v okolju Thunderbird enostavno ni več zadostoval potrebam.

Glavni cilj programske opreme za podporo je izboljšanje izkušnje stranke. In ravno to smo pri spletni trgovini E-ville.com. tudi dosegli. Lahko ponavljamo fraze o “vrhunski efektivnosti” ali “zadovoljstvu strank”, ampak vse skupaj nima smisla, če za njimi ni dejstev in številk. Pa poglejmo, kaj imamo tukaj.

“LiveAgent smo začeli uporabljati spomladi leta 2016. Zelo nam je všeč, da lahko poskrbimo za stranke s kateregakoli računalnika, strankam pa lahko pomaga isti agent – said CEO Ville Majanen.”

Kaj naredi njihovo podporo boljšo oz. drugačno, če jih primerjamo s konkurenco?

“Mislim, da smo bolj osebni in pošteni ter prijazni. To šteje.”

Naša rešitev za podporo strankam pomaga E-ville dosegati njihov glavni cilj: “Naše stranke morajo dobiti hitrejše odgovore in boljšo storitev.” je dejal Ville Majanen.

“Naš uspeh smo zgradili okoli ponujanja celotne izkušnje. Trudimo se za zadovoljstvo naših strank. Brez izjemne rešitve za podporo strankam, kot je LiveAgent, tega preprosto ne bi zmogli.”

Kaj se je spremenilo s prehodom na LiveAgent?

Kdo nam lahko poda boljši odgovor na to vprašanje, kot vodja podpore na E-ville.com osebno…”Vse imamo na enem mestu! Prej smo morali uporabljati več aplikacij ali pa plačati za dodatne integracije. LiveAgent nam omogoča ponuditi najboljšo podporo strankam ne da bi nas to udarilo po žepu ali pa, da bi se morali odpovedati določenim osnovnim orodjem.”

Naša LiveAgent ekipa najbolj ceni povratne informacije strank. Stojimo za svojimi besedami in si drznemo vprašati tudi težka vprašanja kot so: Kakšno je mnenje vaše podporne ekipe? Ne morete si predstavljati kako ponosni smo, ko nam stranka, kot je E-ville, odgovori: “Prav nobenih pritožb nimamo!”

Ville Majanen – CEO @ E-ville.com

Preverite preostale zgodbe

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x