Nutricia
  • Scenariji primerov uporabe
  • Nutricia

Nutricia

Velikost vašega podjetja ni pomembna, ko gre za zadovoljstvo vaših strank, ki mora biti vedno na prvem mestu. Za ponujanje odličnosti potrebujete pravo orodje. Zaradi širokega nabora orodij in odličnega razmerja med zmogljivostjo in ceno, je LiveAgent zelo verjetno rešitev, ki ste jo iskali. Z našo platformo za pomoč strankam lahko storite ogromen korak naprej na področju zadovoljstva strank in efektivnostjo vaših agentov ter pri tem celo zmanjšate operativne stroške.

Da bi bili najboljši v svojem poslu, ne potrebujete množice agentov. Uvedba prave rešitve lahko spremeni celotno stvar. Dovolite nam, da vam pokažemo primer iz resničnega življenja. Berite naprej in spoznajte, kako podjetje Nutricia daje vzgled ostalim, kaj odlična podpora dejansko pomeni.

O podjetju Nutricia

V podpori podjetja za komunikacijo s strankami skrbijo prehranski terapevti, svetovalci za dojenje, medicinske sestre in ostali strokovnjaki s področja oskrbe otrok. Ponosni smo na to, da so izbrali LiveAgent za svoje podporno orodje. Nutricia trenutno uporablja LiveAgent za ponujanje sofisticirane podpore v 2 državah za uporabnike njihovih strani Nutriklub in Klub maminek.

Časi se spreminjajo

Nutricia uporablja LiveAgent od pomladi leta 2014. Pred tem so uporabljali notranjo rešitev z elektronsko pošto in eno od brezplačnih verzij programa za klepet v živo. Podjetje je kmalu ugotovilo, da to ni pravi način za iti v korak s časom, zato so se odločili za spremembo.

Programska oprema, ki smo jo uporabljali pred LiveAgent, ni bila več primerna za nas. Potrebovali smo dodelitev klepeta, avtomatske usmeritve in bolj kompleksno analitiko. Naša brezplačna rešitev ni bila pripravljena za tako veliko količino dela in povpraševanj, ki smo jih prejemali.”, je povedal Lukas Mitas iz podjetja Nutricia. “Iskali smo orodje, ki bi nam po razumni ceni omogočilo obvladovanje količine dela in bilo pripravljeno tudi na širitve”, je dodal.

“Izbira LiveAgent je pomagala pri napredku podjetja, predvsem na področju učinkovitosti in zadovoljstva kupcev”

Kaj je tudi pomembno – uporaba spletne podpore jim je zmanjšalo stroške, ker so opazno zmanjšali količino dela klicnega centra, ki je neprimerno dražji od spletnih rešitev za podporo strankam.

Nutricia trenutno uporablja LiveAgent v 2 državah. Zaposlujejo “samo” 5 vrhunskih strokovnjakov s področja prehrane.

Povišanje učinkovitosti ne pomeni nujno, da se bo kvaliteta storitev poslabšala. Zadovoljstvo strank podjetja Nutricia se je nedvomno povečalo. Treba je tudi vedeti, da je njihova podpora zelo specifična – ko je na kocki zdravje naših otrok, ni prostora za kompromise.

Učni proces? Kakšen učni proces?

Kljub velikemu številu funkcij, je LiveAgent izjemno enostaven za uporabo

“Na LiveAgent smo se izjemno hitro navadili”

“Naši agenti so se zelo hitro navadili na program. Učenje ostalih zaposlenih, ki imajo dostop do LiveAgent je pravtako potekalo brez težav,” je povedal Lukas Mitas. “Kot administrator, moram poudariti izjemno dobre analitične funkcije, ki jih ponuja LiveAgent” je dodal.

Lukas Mitas – Digital Specialist @ Nutricia

Preverite preostale zgodbe

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x