ZľavaDňa
  • Scenariji primerov uporabe
  • ZľavaDňa

ZlavaDna

ZlavaDna je poslovno spletno mesto, ki vsebuje darilne bone s popusti, ki se lahko izkoristijo v lokalnih podjetjih.

Ni lepšega občutka, kot ugoden nakup novih oblačil, počitnic ali daril. ZlavaDna je prvo mesto med ponudbami in kuponi na Slovaškem in Češkem ter eno najhitreje rastočih podjetij v Srednji Evropi.

ZlavaDna pristop usmerjen k strankam

ZlavaDna je znana po inovativnem pristopu pri nagovarjanju novih strank. Hitro so ugotovili, da je storitev za stranke lahko poceni način trženja. Marca 2014 je ZlavaDna pričela uporabljati storitev LiveAgent za zagotavljanje boljše in hitrejše podpore strankam. Trenutno zaposlujejo 8 podpornih agentov, ki mesečno rešujejo približno 9000 poizvedb prek klepeta in elektronske pošte.

Najprej so za e-poštno komunikacijo uporabljali Gmail. Številni zaposleni so se enostavno zgubili v vseh teh sporočilih, zato so bili prisiljeni najti način, kako učinkoviteje upravljati in odgovarjati na e-pošta sporočila strank. Ker se je število e-poštnih sporočil in hkrati tudi število njihovih agentov povečevalo, so morali poenostaviti svoje delo in se izogniti podvajanju reševanja zahtevkov strank. Takrat so Gmailu rekli STOP in pričeli z iskanjem boljše rešitve.

“Preizkusili smo Zendesk, Freshdesk in Kayako, vendar se niso mogli kosati z naborom funkcij storitve LiveAgent in zelo privlačno ceno.”

Živjo, sem Juraj iz ZlavaDne. V našem podjetju je približno 100 zaposlenih, od tega 5 ekip za pomoč strankam. ZlavaDna je sodobna spletna stran, na kateri se nahajajo kuponi s popusti, ki se lahko koristijo v lokalnih podjetjih. Ni lepšega občutka, kot ta, da izkoristite odlično ponudbo na krasnih počitnicah, pri nakupu daril ali romantične večerje. ZlavaDna spada med najboljše in najhitreje rastoče spletne strani s ponudbami in kuponi v Srednji Evropi. Z naraščajočim številom strank prihaja tudi večje povpraševanje po boljši podpori strankam.

LiveAgent nam pomaga prilagoditi naše storitve za stranke in se enostavno prilagaja naši rasti. To je naša vsakodnevna oprema in brez nje si ne bi mogel predstavljati dela. LiveAgent nam pomaga, da hitreje posredujemo pri zahtevkih in na ta način ostanemo blizu svojim strankam. Za lažjo predstavo, od leta 2010 imamo približno 1,5 milijona strank, ki uporabljajo naše storitve. Z našo službo za pomoč strankam vsak mesec obravnavamo več kot 5.000 e-poštnih sporočil, 2.000 klepetov in več kot 1.500 klicev.

S storitvijo LiveAgent lahko enostavno sledimo zgodovini vseh prejšnjih komunikacij z vsako stranko. To daje naši podporni skupini pomemben vpogled v druge poizvedbe, s katerimi se je stranka prej soočala, in tudi pomaga pri izogibanju podvajanju vprašanj. Celotna komunikacija je zatorej hitrejša, izkušnje strank pa bolj racionalizirane. Kadarkoli potrebujemo pomoč pri nastavitvi nečesa v naši licenci, je vedno na voljo ekipa iz LiveAgent-a.

Do zdaj nisem imel nič drugega kot popolno izkušnjo strank. Tukaj v ZlavaDni je naša prednostna naloga zadovoljstvo kupcev, tako partnerjev kot končnih kupcev. LiveAgent je odlično orodje, ki nam pomaga doseči oba cilja.

Preden je pričela z uporabo storitve LiveAgent, ZlavaDna ni uporabljala nobene aplikacije za klepet v živo. Po uvedbi gumba za klepet v živo na njihovi spletni strani se je število vprašanj strank povečalo. Poleg 9000 odgovorjenih e-poštnih sporočil na mesec lahko prek klepeta v živo v realnem času pomagajo tudi več kot 1000 strankam.

“Sposobnost reševanja poizvedb strank v realnem času s klepetom v živo nam je pomagala zmanjšati število zahtevkov za 25%.”

Izboljšave in zadovoljstvo strank

LiveAgent je poenostavil delo oddelka za storitve strankam podjetja ZlavaDna, tako da se na vsa vprašanja kupcev (zahtevke) zdaj odgovori v 24-ih urah. “Brez storitve LiveAgent to vsekakor ne bi bilo mogoče.”

“Dosegli smo dvomestno povečanje zadovoljstva strank.”

Z vidika podpornega agenta

“Do zdaj so bili s storitvijo LiveAgent zadovoljni vsi. Omogoča nam, da bolj pregledno ocenimo potek dela in povečuje splošno učinkovitost podpore našim strankam.”

Cilj ZlavaDne je še hitreje rešiti zahtevkov in povečati učinkovitost predstavnikov njihovih služb za pomoč strankam.

Peter Blazecka – Vodja PR in marketinga @ ZlavaDna

Preverite preostale zgodbe

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x