Satur
  • Scenariji primerov uporabe
  • Satur

Satur

S Satur brezskrbno na poti okoli sveta že 100 let.

Tradicija in stabilnost

Nepozabne potovalne izkušnje vam prinašamo že 100 let. Bivalni aranžmaji in turistični ogledi v Evropi in eksotičnih krajih, križarjenja, smučanje in wellness, navdušujejo že 5 generacij naših zadovoljnih strank.

90000 strank

Točno toliko zadovoljnih strank vsako leto izbira med našo široko ponudbo počitnic in potovanj za počitek ali raziskovanje.

150 članov ekipe

Za vaše brezskrbne počitnice skrbi velika ekipa profesionalnih sodelavcev, vodičev, animatorjev in potovalnih svetovalcev.

7 dni na teden

Široka mreža 43 poslovalnic, 600 pogodbenih partnerjev, informacijskih linij, klepetalnic v živo in spletnih strani vam omogoča, da smo z vami vedno, ko načrtujete potovanje.

Satur otroci

Ekipa skrbno izbranih in profesionalno šolanih animatorjev vsako sezono osvaja otroška srca. Zadovoljstvo strank z družinskim klubom Planet Fun dosega 96%.

… vse to s pomočjo in z odličnim sodelovanjem z LiveAgent.

Celovita komunikacija na enem mestu.

V preteklosti smo uporabljali LiveAgent primarno kot orodje za klepet pri spletni komunikaciji s strankami na spletni strani. Kasneje smo začeli aktivno uporabljali to aplikacijo za izbrane email naslove, kjer smo morali imeti pregled nad zahtevami in rešitvami zanje. Naše podjetje SATUR ima največje lastno prodajno mrežo med vsemi potovalnimi agencijami na Slovaškem, zato je bilo samo vprašanje časa, kdaj bomo ujeli vse prodajalce na Slovaškem z njihovimi e-mail naslovi na enem mestu.

Trenutno z lahkoto spremljamo zgodovino celotne komunikacije z vsako stranko. To naši prodajni ekipi prinaša pomembne informacije o vseh zahtevkih in vprašanjih, ki jih je stranka naslovila na nas in nam pomaga nadzirati, kako učinkovito naša prodaja ureja te zahtevke.

… tudi naša interna komunikacija ima pravila

Naša organizacijska struktura je precej obsežna in imamo kar nekaj oddelkov, ki morajo med seboj dnevno komunicirati. Zato smo se odločili, da naredimo interno komunikacijo kar najbolj učinkovito in smo ustvarili račune za vsakega posameznika v oddelkih. Med drugim je tudi interni klepet zelo priljubljen.

LiveAgent je tudi baza znanja za naše sodelavce

V času korona krize smo bili prisiljeni spremeniti interno izobraževanje in deljenje dinamičnih informacij, ki jih naši sodelavci potrebujejo za vsakodnevno delo. Izbirali smo med več možnostmi, kot je intranet, deljene datoteke, elektronski priročniki in drugimi. Na koncu je bila sprejeta odločitev za “bazo znanja” v LiveAgent aplikaciji in naši operaterji ne morejo prehvaliti metode. Vse informacije so na voljo na enem mestu, z možnostjo iskanja po tekstu, pa tudi metoda osveževanja teh informacij je zelo enostavna, zato lahko kolegom po vsej Slovaški omogočamo dnevno osvežene informacije.

Jozef Granec, SATUR

Preverite preostale zgodbe

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x