woman choosing clothes

Začetek novega dela kontrolni seznam

Ste pravkar začeli z novo službo? Čestitam! Ste na pravi poti do uspeha.

Zdaj je čas, da zagotovite, da imate vse urejeno, da vas uspeh spremlja povsod.

Oglejte si naš kontrolni seznam za začetek nove službe od prvega dne.

Pomen novega kontrolnega seznama zaposlitve

Morda se vam na začetku zdi, da vse delate po občutku, a kmalu boste spoznali, kako pomembne so podrobnosti. Začnite novo službo na pravi nogi in se izognite morebitnim težavam.

Samo sledite tem preprostim korakom in pripravljeni boste. (To je predlagan vrstni red dogodkov, vendar ga lahko prilagodite svojim potrebam.)

Komu lahko koristi začetek novega kontrolnega seznama zaposlitve?

Vsi! Začetek novega kontrolnega seznama zaposlitve se morda zdi, kot da je samo za ljudi, ki so šele končali šolo, vendar je koristno imeti kontrolni seznam, tudi če ste zamenjali službo.

Bolj specifični kot so vaši koraki, lažje bo vse potekalo (in manj možnosti je, da bi se pojavile težave).

Naš kontrolni seznam je najbolj primeren za vse:

  • ljudi, ki iščejo službo
  • nedavne diplomante, ki začnejo svojo prvo zaposlitev
  • ljudi, ki so že dolgo v panogi in se selijo v novo podjetje
  • novih zaposlenih

Raziščite začetek novega kontrolnega seznama zaposlitve

Začetek novega dela kontrolni seznam
Pred prvim dnevom je dobro zbrati pomembne informacije o podjetju, da se boste počutili bolj samozavestni in pripravljeni. To vključuje spoznavanje njihove zgodovine, katere so njihove temeljne vrednote in kdo so njihovi glavni konkurenti.

Zakaj je zbiranje informacij o podjetju pomembno?

Če boste vedeli čim več o podjetju, vam bo to pomagalo bolje razumeti njihovo kulturo in se prilagoditi. To je tudi dober način, da pokažete svoje zanimanje.
Data searching
Zbiranje pomembnih podatkov

Kako pridobiti podatke o podjetju?

Preden začnete googlati vse pod soncem, si vzemite nekaj časa in razmislite, katera so vaša najbolj pereča vprašanja in katere teme vas zanimajo. Naredite seznam vsega, kar se pojavi med raziskavo, in poiščite odgovore v prvem tednu službe. Tako se lahko osredotočite na namestitev in spoznavanje novega delodajalca.

Katera orodja vam lahko pomagajo pridobiti informacije o podjetju?

  • Spletna stran podjetja je odličen kraj za začetek.
  • V razdelku »o« je običajno veliko dragocenih informacij, zato ne pozabite preleteti besedila.
  • Oglejte si platforme družbenih medijev, kot sta Twitter in LinkedIn.
Ugotovite, koliko časa boste potrebovali, da pridete od hiše do pisarne.

Zakaj je priprava na pot na delo pomembna?

Zadnja stvar, ki si jo želite, je zamujati prvi dan. Poleg tega je vedno dobro vedeti, kaj pričakovati, in načrtovati vnaprej.
Commuting to work
Vožnja na delo je lahko utrujajoča ali koristna(vir: vantagecircle.com)

Vožnja na delo je lahko utrujajoča ali koristna

Bodite točni, preverite urnike in si privoščite dodaten čas za dosego cilja. Poskrbite, da morebitne zamude zaradi prometa, javnega prevoza itd. ne bodo vplivale na vaš čas prihoda. Če vozite, dodajte nekaj dodatnih minut, da se izognete nepotrebnemu stresu.

Katera orodja vam lahko pomagajo pri raziskovanju poti na delo?

  • Google Zemljevidi so vedno odličen vir za preverjanje poti in vam lahko pomagajo pri načrtovanju poti.
  • pletno mesto Walk Score je še eno koristno orodje. Pove vam, kako prehodno je območje, kar je odlično, če želite prihraniti pri stroških plina ali javnega prevoza.
Preverite oblačila, ki jih nameravate nositi prvi dan.

Zakaj je pomembno nositi ustrezna oblačila?

Vedno je dobra ideja, da se oblečete profesionalno, vendar se želite tudi počutiti udobno.
Začetek novega dela kontrolni seznam
Pravilna koda oblačenja bi lahko pomagala izgledati profesionalno (vir: bossjob.ph)

Kako izbrati prava oblačila?

Poskrbite, da bodo vaša oblačila čista, zlikana in v dobrem stanju. Ugotovite, kako se oblačijo ljudje na vašem delovnem mestu v podjetju, v katerem začnete delati. Morda boste želeli vprašati nekoga, ki že dela tam, ali opraviti nekaj raziskav na spletu, če niste prepričani, kaj obleči. Obstaja možnost, da je kultura podjetja bolj sproščena. Katera orodja vam lahko pomagajo zagotoviti, da nosite prava oblačila?
  • Pinterest je odličen vir za iskanje idej za obleko
  • spletna stran podjetja ima morda slogovni vodnik ali fotografije
Se spomnite dni, ko ste noč pred šolo spakirali torbo? To je ista ideja.

Zakaj je pakiranje torbe pomembno?

Najbolje je, da imate pripravljeno vse, kar potrebujete za prvi dan, s čimer prihranite čas in zmanjšate možnost, da nekaj pomembnega pozabite.
Preparing bag for work
Priprava pomeni manj stresa (vir: jobstreet.com.ph)

Kako ravnati s pakiranjem torbe prejšnji večer?

Spakirajte vse, kar boste potrebovali čez dan, od kosila do vseh zahtevanih dokumentov. Vzemite tudi steklenico vode in prigrizke, če boste čez dan lačni. Prav tako lahko prideta tudi beležnica in pisalo.

Katera orodja vam lahko pomagajo spakirati prejšnji večer?

  • Pakirni seznam je odličen način, da poskrbite, da boste vzeli vse.
To je nekaj, na kar ne smete pozabiti, da se izognete la. Bodite prepričani, da nastavite alarm. Ne želite, da se vam mudi ali zamujate.

Zakaj je nastavitev alarma pomembna?

Vedno je dobro imeti opomnik, ki vam pove, da je čas, da se zbudite in/ali odidete. Poleg tega bo to pomagalo zagotoviti, da zjutraj ne boste hiteli in se poskušali pripraviti.
Alarm clock tips
Nastavitev alarma pomembno za poslovanje (vir: berightlight.com)

Kako nastaviti alarm za prvi dan?

Nastavite budilko za čas, ko se morate zbuditi in/ali oditi. Dvakrat preverite, ali ste izbrali pravi čas, saj je zlahka pomotoma nastavite alarm napačno. To se zgodi najboljšim od nas. Če imate težave z vstajanjem, je najbolje, da nastavite več opozoril.

Katera orodja vam lahko pomagajo nastaviti alarm?

Obstaja veliko različnih aplikacij in spletnih mest za budilke, ki lahko pomagajo:
  • Alarmy.
  • Sleep Cycle.
  • privzeta budilka v telefonu.
  • tradicionalna analogna budilka.
Globoko vdihnite, ostanite mirni in nadaljujte. Ne pozabite, da je človeško delati napake.

Zakaj je pomembno umiriti živce?

Začetek nove službe je lahko stresen ali nervozen. Ne glede na to, kako dobro je potekala vaša zadnja služba, boste morda še vedno nervozni. Zato je dobro, da vnaprej raziščete metode obvladovanja, ki vam ustrezajo.
liveagent tools
Biti miren ima svoje prednosti

Kako pomiriti živce?

Dihajte globoko in počasi. Osredotočite se na zrak, ki prihaja skozi nos in izstopa skozi usta.

Druga možnost je, da si vzamete nekaj minut zase, preden se odpravite v službo. To je lahko karkoli, od branja ali poslušanja glasbe do sprehajanja psa. Poskrbite, da boste imeli nekaj, kar vas bo pomirilo, če je potrebno, npr. video o jogi, aplikacijo za meditacijo, skodelico čaja ali knjigo – karkoli vam ustreza. Zjutraj bi morda želeli tudi telovaditi – šport je odličen način za lajšanje stresa in tesnobe.

Katera orodja vam lahko pomagajo pomiriti živce?

  • Headspace.
  • Calm.com ima veliko člankov in virov za pomiritev zjutraj ali pred spanjem.
Ko zgodaj vstanete, dobite priložnost, da začnete dan mirno. Imeli boste tudi čas, da pojeste ustrezen zajtrk in se pripravite brez hitenja. Man working in the morning
Prednosti zgodnjega vstajanja (vir: inc.com)

Kako poskrbeti, da boste dovolj zgodaj vstali?

Če greste zgodaj spat, vam ne bo treba skrbeti za jutranje vstajanje. Zbudite se približno eno do dve uri, preden morate oditi. Tako boste imeli dovolj časa.

Katera orodja vam lahko pomagajo zgodaj vstati?

  • jutranji sprehod, da se zbudite
  • po potrebi pijača s kofeinom
  • uravnotežen urnik spanja
Zgodnje vstajanje je morda dovolj, da si pridobite energijo, vendar ne bo trajalo ves dan. Poskrbite za pripravo hrane za jutro, sicer boste do kosila lačni in počasni.

Zakaj je pomemben pravilen zajtrk?

Pomaga telesu dati energijo in gorivo, ki ga potrebuje za začetek dneva.

Kako pripraviti pravi zajtrk?

Zjutraj jejte zdrav obrok, tudi če običajno ne zajtrkujete. To je lahko karkoli, od jajc do ovsenih kosmičev ali toasta.
Začetek novega dela kontrolni seznam
Bodite fit in produktivni z zdravo prehrano
Če imate čas, si pripravite zajtrk prejšnji večer, da boste zjutraj lahko samo zgrabili in odšli. Dobra možnost je tudi banana ali ploščice z granolo, ki ne vzamejo veliko časa za pripravo.

Katera orodja vam lahko pomagajo izvedeti o pravilnem zajtrku?

Obstaja veliko odličnih receptov za zdrave zajtrke, ki jih lahko hitro pripravite brez preveč truda.
  • Blogi o zdravi hrani, kot je Balanced Bites, za ideje in navdih.
Če pridete zgodaj, boste imeli čas za pripravo pred začetkom delovnika. Poleg tega, da začnete prej, pomeni manj pritiska in stresa za vaš prvi delovni dan. Omogoča vam tudi zaščito za vse nepredvidene zamude, ki se lahko pojavijo na vaši poti.
Začetek novega dela kontrolni seznam
Zgodnji prihod, da se vse pripravi (vir: diatribe.org)

Zakaj je pomemben zgodnji prihod?

Vedno je dobro, da si prvi dan privoščite nekaj prostora za dihanje, še posebej, če se prvič srečate s sodelavci ali šefom.

Kako priti dovolj zgodaj na svoj prvi delovni dan?

Pridite vsaj 30 minut pred začetkom delovnega dne. To bi vam moralo dati dovolj časa, da se v novem okolju prijete in udobno. Po potrebi lahko ta čas izkoristite tudi za pregled delovnih navodil ali gradiva za usposabljanje.

Katera orodja vam lahko pomagajo?

  • Google Zemljevidi vam lahko pomagajo najti najboljšo in najkrajšo pot do vašega novega delovnega mesta.
Vedno je dobra ideja, da se sklenete prijateljstva in se povežete s sodelavci, še posebej, če ste novi. Poleg tega lahko s predstavitvijo zmanjšate stres, saj ste imeli s kom pogovoriti.

Zakaj je pomembno, da se predstaviš vsem?

Iz vašega uvoda bo jasno, da ste prijazna, odprta in klepetljiva oseba – idealen sodelavec!
Helpdesk Templates
Dobri delovni odnosi so ključ do novih idej

Kako se predstaviti vsem?

Predstavite se čim prej. To lahko storite s hitrim “Pozdravljeni, moje ime je _” in nato vprašate, kako so vsi – tako preprosto. Ali pa se sproščeno pogovarjajte in postavljajte vprašanja, če vam še ni prijetno govoriti sami.

Katera orodja vam lahko pomagajo pri samouvajanju?

  • ledolomilne dejavnosti, ki jih lahko uporabite za udobno počutje
  • predstavite se po elektronski pošti ali telefonskem klicu
Ekipa je eden najpomembnejših vidikov dela. Zato je bistveno, da jih čim prej spoznate, da lahko učinkovito sodelujete.

Zakaj je pomembno spoznavanje svoje ekipe?

Vedno je koristno imeti dober odnos s svojimi sodelavci, saj boste z njimi preživeli veliko časa.

Kako se spopasti s spoznavanjem svoje ekipe?

Najbolje je, da se predstavite in nato začnete z njimi sproščeno klepetati. Tako lahko začnete graditi odnos in se bolje spoznati brez prevelikega pritiska ali stresa.
Team fist bumping over laptops
Dobro timsko delo za večjo produktivnost
Prav tako je pomembno, da se prvi dan v službi, če je le mogoče, ne izolirate. Morda je mamljivo, ko ste zaposleni, da ostanete v pisarni in opravljate naloge sami. Vendar si poskusite pri kosilu vzeti odmor in jesti s sodelavci.

Katera orodja vam lahko pomagajo pri spoznavanju vaše ekipe?

  • sproščen pogovor o skupnih interesih
  • družbeni mediji
Poskusite se dogovoriti za sestanek z vodjo zaposlovanja Najboljša stvar, ki jo lahko naredite, je, da naredite vse korak za korakom, medtem ko ves dan ostanete mirni in pozitivni. Če nekaj niste prepričani, za pomoč prosite sodelavca ali šefa. Najbolje je, da se dogovorite za sestanek z vodjo zaposlovanja, če je mogoče.
Začetek novega dela kontrolni seznam
Prositi za pomoč ni sramota

Zakaj je pomembno, da se dogovorite za sestanek z vodjo zaposlovanja?

Srečanje z vodjo zaposlovanja je odličen način za vzpostavitev odnosa z njimi. Izvedete lahko o politikah, postopkih in prihodnjih projektih podjetja, da boste vedeli, kaj lahko pričakujete v prihodnjih tednih ali mesecih. Poleg tega je to priložnost, da postavite vprašanja o svoji novi službi in dobite njihov nasvet o tem, kako ste lahko čim bolj uspešni.

Kako se dogovoriti za sestanek z vodjo zaposlovanja?

Prvi korak je preprosto spraševanje. Sprva se morda sliši strašljivo, vendar jim poskusite poslati e-pošto ali klepetati ena na ena med kosilom, ko bodo verjetno bolj sproščeno in pogovorno razpoloženi. Če imate priložnost, povprašajte o njihovih najljubših projektih ali tipičnih nalogah, da pokažete svoje zanimanje in navdušenje za učenje novih veščin.

Katera orodja vam lahko pomagajo organizirati sestanek z vodjo zaposlovanja?

  • e-pošta – naj bo vaše sporočilo kratko in jedrnato
  • interno orodje za klepet
  • video klic v Skypeu ali Zoomu
Spoznavanje vašega položaja in delovnega mesta je sestavni del začetka nove službe. Morali boste razumeti, za kaj ste odgovorni, komu poročate in kako se to ujema z veliko sliko podjetja.

Zakaj je pomembno spoznavanje vašega položaja?

Sprva se boste morda počutili preobremenjeni, če je preveč gibljivih delov, a če si vzamete čas, da razumete vse, za kar ste odgovorni, se lahko izkažete v svoji novi službi.
it-team-responsibility-management-software-LiveAgent
Razumevanje odgovornosti pri delu

Kako ravnati z učenjem o svojem položaju?

Vaš vodja zaposlovanja bi moral med sestankom z veseljem obravnavati vaše službene dolžnosti in odgovornosti. Ne bojte se postavljati nadaljnjih vprašanj. Vprašajte tudi svoje kolege. Morda imajo drugačno perspektivo ali pa vam dajo nekaj nasvetov, kako se izpopolniti v novi vlogi. Ne pozabite, da ni sram priznati, da nečesa ne veste. Bolje je prositi za pomoč kot poskušati vse ugotoviti sam.

Katera orodja vam lahko pomagajo spoznati svoj položaj?

  • sestanek z vodjo zaposlovanja
  • Evernote ali OneNote – preprosto delite s kolegi
Nič nenavadnega ni, da novi zaposleni niso prepričani o svojih dolžnostih in odgovornostih, še posebej, če imajo na svojih seznamih veliko nalog. Zato je bistveno, da se pozanimate o veljavnih pravilih in predpisih, da boste vedeli, kaj lahko ali ne smete početi med svojim delom.
woman sitting down in office at her desk working on laptop and taking notes
Delovna pravila in predpisi morajo biti jasni

Zakaj je spraševanje o veljavnih pravilih in predpisih pomembno?

Tako se boste lahko izognili morebitnim težavam in bolje razumeli postavljene meje.

Kako vprašati o veljavnih pravilih in predpisih?

Vaš vodja je najboljša oseba, ki zahteva tovrstne informacije. Morali bi vam dati širok pregled nad tem, kaj se pričakuje in katera pravila se morate zavedati. Če imate kakršna koli konkretna vprašanja, ne oklevajte in se obrnite na svojo kadrovsko službo. So strokovnjaki, ko gre za politike na delovnem mestu, in bi vam morali pomagati ne glede na vprašanje.

Katera orodja vam lahko pomagajo vprašati o veljavnih pravilih in predpisih?

  • priročnik za zaposlene v podjetju
  • postavljati vprašanja
Nikoli ni prezgodaj, da začnete razmišljati o svoji karierni poti. Odkrivanje vaših možnosti je eden najboljših načinov, da ugotovite, kaj želite doseči v službi.

Zakaj je pomembno ugotoviti, kakšna je vaša poklicna pot?

Lažje boste ostali osredotočeni in motivirani, če boste vedeli, kaj želite od svojega trenutnega položaja.
Začetek novega dela kontrolni seznam
Dolgoročni cilji in karierna pot

Dolgoročni cilji in karierna pot

Vaš vodja vam mora dati predstavo o tem, kakšni so dolgoročni cilji podjetja in katere poti so vam lahko odprte. Za več informacij si lahko ogledate tudi spletno stran podjetja.

Katera orodja vam lahko pomagajo ugotoviti, kakšna je vaša poklicna pot?

  • intranet podjetja
  • kadrovski oddelek
  • spletna orodja za ocenjevanje kariere
Pomembno je, da si zastavite cilje, tako kratkoročne kot dolgoročne. Tako boste imeli za kaj delati in boste lahko spremljali svoj napredek ves čas.

Zakaj je pomembno postaviti cilje?

Postavljanje ciljev vam lahko pomaga ostati osredotočen in motiviran v trenutni vlogi. Prav tako lahko spremljate svoj napredek in vidite, kako daleč ste prišli.

Kako si postaviti karierne cilje?

Vaši cilji so lahko karkoli, od učenja nove veščine do prevzema večje odgovornosti pri delu. Pomembno je, da jih prilagodite vašim individualnim potrebam in željam.
Arrow pointing to the middle of the target
Setting clear goals
Sestavite seznam sami in ga nato delite z vodstvom kadrovske. Vaš kadrovski oddelek bi vam morda lahko zagotovil nekaj napotkov glede vaših ciljev in vam dal nasvete za razvoj kariere, ki temeljijo na dolgoročnih ciljih in viziji podjetja za rast.

Katera orodja vam lahko pomagajo pri postavljanju ciljev?

  • aplikacije, kot sta Habitica ali Strides
  • orodja za upravljanje nalog, kot je Asana
  • karierni trener
  • spletno orodje za določanje ciljev, kot je SMART
  • predloge ciljev na spletu
Prej ko boste poskrbeli za svoje zavarovanje, tem bolje.

Zakaj morate skrbeti za svoje zavarovalne podatke?

Ne bi smeli preveriti le svojega zdravstvenega zavarovanja, ampak tudi svoje zobozdravstvene načrte in načrte za vid.
Insurance in work
Zavarovanje bi lahko bilo pogosto priročno (vir: velocityglobal.com)

Kako poskrbeti za svoje zavarovalne podatke?

Če nimate zavarovanja, je zdaj čas, da začnete preučevati svoje možnosti. Na voljo je veliko različnih politik in dobro se je ozreti, preden sprejmete kakršno koli odločitev (še posebej, ker se stroški od načrta do načrta lahko zelo razlikujejo). Delodajalci so pogosto dolžni zagotoviti zdravstveno zavarovanje.

Katera orodja uporabiti za zaščito zavarovalnih podatkov?

  • sestanek s kadrovsko službo
Načrtujte izvedbo 90-dnevnega pregleda vašega trenutnega položaja. To je pravi čas, da se vi in vaš vodja usedeta in ocenita, kaj dobro deluje, ter opredelita področja, kjer so možne izboljšave. Seveda bo vaša uspešnost vplivala tudi na to, kako hitro boste napredovali v podjetju.
reporting dashboard in liveagent
Primer pregleda nalog agenta v živo

Zakaj je pomembno opraviti trimesečni pregled?

Trimesečna prijava je odličen način, da se prepričate, da ste na pravi poti. Običajno je tudi dovolj časa, da vaš vodja dobi predstavo o tem, kako dobro delate s posebnimi ekipami, pa tudi o vaši splošni uspešnosti.

Kako izvesti trimesečni pregled?

Med pregledom se boste morda želeli dotakniti: usposabljanja, ciljev, projektov in tega, kako dobro delate s svojo ekipo.

Katera orodja vam lahko pomagajo pri izvedbi trimesečnega pregleda?

  • predloga, kot je Harvard Business Review

Stvari, ki si jih morate zapomniti pri novi službi

  • Bodite pozorni in pokažite zanimanje

Bistveno je, da ste pozorni in pokažete zanimanje za novo službo že od prvega dne. Vaš šef, sodelavci in vsi drugi ljudje, ki jih srečate v podjetju, bodo cenili vaš trud.

  • Imejte pozitiven odnos

Dober odnos je ključnega pomena pri novi službi. Zato morate imeti pozitiven odnos do dela in ljudi okoli sebe.

  • Dosezite roke

Če na novem delovnem mestu postanete zanesljiv sodelavec, boste povečali vaše možnosti za povišico ali napredovanje v prihodnosti.

  • Upravljajte svoj čas

Upravljanje s časom ima ključno vlogo na vsakem delovnem mestu, še bolj pa, ko začnete delati v novem podjetju. Zato si je treba postaviti dnevni urnik, se ga držati in učinkovito upravljati svoj čas.

  • Poiščite pomoč

Prošnja za pomoč je eden najboljših načinov, da naredite vtis na nove sodelavce in jih spodbudite, da vam pomagajo, ko je to potrebno. Zato že od prvega dne povprašajte vse sodelavce, če vam lahko kaj pomagajo ali razložijo, kako stvari v podjetju delujejo.

  • Postavite jasne meje poklicnega in zasebnega življenja

Zdrav življenjski slog zahteva spoštovanje meja poklicnega in zasebnega življenja. Naj bo vaše osebno in poklicno življenje ločeno, da se lahko po potrebi ustrezno osredotočite na oba.

Povzetek kontrolnega seznama za začetek nove zaposlitve

  • Pridobite pomembne informacije o podjetju
  • Raziščite pot na delo
  • Nosite prava oblačila
  • Spakirajte torbo prejšnji večer
  • Nastavite alarm
  • Umirite svoje živce
  • Vstajajte zgodaj
  • Privoščite si ustrezen zajtrk
  • Pridite zgodaj
  • Predstavite se vsem
  • Spoznajte svojo ekipo
  • Poskusite se dogovoriti za sestanek z vodjo zaposlovanja
  • Spoznajte svoj položaj
  • Vprašajte o veljavnih pravilih in predpisih
  • Ugotovite, kakšna je vaša poklicna pot
  • Naredite seznam ciljev
  • Poskrbite za svoje zavarovalne podatke
  • Izvedite trimesečni pregled

Kaj si morate zapomniti pri novi službi:

  • Bodite pozorni in pokažite zanimanje
  • Bodite pozitivno naravnani
  • Dosezite roke
  • Upravljajte svoj čas
  • Prosite za pomoč
  • Postavite jasne meje poklicnega in zasebnega življenja

Starting a new job checklist FAQs

How long should you take off before starting a new job?

It's generally recommended that you take a few days off before starting your new job, especially if you’re moving straight from another position. This will give you enough time to relax and prepare for the transition.

How should you dress when starting a new job?

It's essential to look your best on day one, particularly if it's the first impression you will be making. You can ask someone in human resources what the appropriate attire is or look on the company's website.

What should you not do on the first day of a new job?

There are a few things you should avoid on the first day of your new job: Don't arrive late; Don't ignore your colleagues; Don't be disruptive; Don't forget to introduce yourself to everyone; Don't forget to ask lots of questions; Don't be afraid to speak up

Is it wrong to take a year off from work?

Taking a break from work can be a great way to clear your mind and gain new perspectives. However, if you feel like it's going to negatively impact your career, then maybe reconsider.Nevertheless, such a break can give you a new outlook on life and allow you to resume work with new enthusiasm.

What are good questions to ask when starting a new job?

Some good questions to ask when starting a new job include: What are the expectations for this position? What is the company culture like? How do you handle workplace conflicts? When are deadlines typically met? Can I take time off for personal reasons? Is there a training program for this position? Who can I go to for help if I'm struggling? What are the goals of this company?

What to say to your boss and new coworkers on the first day of work?

Don't be afraid to ask questions and introduce yourself to everyone. It's always a good idea to make a positive first impression. But remember, if anything makes you uncomfortable, you should be honest about it.

Why are the first 90 days of a new job so important?

The first three months are essential because you need to make an impression during this time, meaning that you should be extra attentive and work hard to exceed the expectations of your boss and colleagues. In addition, it's an excellent time to establish some work-life boundaries. For example, if your boss is pushy about working on the weekends, don't hesitate to set some clear limits. If you can accomplish all of this in the first 90 days, then you're on the right track to success.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico