Polja za stike so polja po meri, ki se običajno uporabljajo za zbiranje več informacij o vaših stikih ali podjetja . LiveAgent vam omogoča ustvarjanje neomejenih polj stikov po meri.

Primer
Če želite ustvariti nov stik in morate poleg osnov, navedenih v obrazcu, shraniti dodatne informacije, lahko dodate več polj za stik, kot so poštni naslov, naslov za izstavitev računa itd.
Pri urejanju/ustvarjanju novega stika ali podjetja lahko v predhodno določena polja stikov po meri dodate več informacij.

Kontaktna polja vam omogočajo:
- Učinkovito uporabite filter in iskanje po meri
- Uporabite Pravila za napredno avtomatizacijo
- Vrednosti po meri izpolnite z API-jem
Pogled kontaktnih polj
Agenti si lahko ogledajo in urejajo polja po meri v polju Podatki o zahtevku.

Record unique customer insights
Create unique contact fields to save more valuable information about your customers. Try it today. No credit card required.
Viri v bazi znanja
Odkrijte zmogljivosti orodja za klepet LiveAgent, ki omogoča komunikacijo v realnem času z več kot 15 naprednimi funkcijami, vključno s skupno rabo zaslona in vgrajenimi proaktivnimi povabili k klepetu. Izboljšajte storitve za stranke in povečajte konverzije z LiveAgent – preizkusite brezplačno zdaj!
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Označevanje klicev je ključna funkcija klicnega centra, ki omogoča kategorizacijo klicev po kontekstu, kar olajša organizacijo in analizo podatkov o strankah. LiveAgent ponuja zmogljivo programsko opremo, ki vključuje označevanje klicev, VoIP sisteme in več. Izboljšajte storitev za stranke z boljšo analizo klicev, prepoznavanjem trendov in razvojem strategij za ponovno pridobivanje potencialnih strank. Preizkusite LiveAgent brezplačno in povečajte zvestobo blagovni znamki z vsakim stikom s stranko.