Kaj je algoritem a-law?
A-law je standardni algoritem stiskanja, ki se uporablja za obdelavo zvoka v digitalnih telekomunikacijah. Ta algoritem kompandiranja se v Evropi uporablja za optimizacijo dinamičnega razpona analognega signala pred njegovo digitalizacijo.
A-law je ena od dveh standardnih različic G.711. Kodek a-law je podoben algoritmu u-law, ki se uporablja za digitalno komunikacijo in telefonijo v Južni Ameriki in na Japonskem. Vendar pa je glavna razlika med obema poleg držav, ki ju uporabljajo, ta, da ima u-law nekoliko večji dinamični razpon.
Na splošno je dinamični razpon razmerje med najglasnejšim zvokom brez popačenja in hrupom v ozadju. Za dane bite kodiranje z algoritmom a-law zmanjša dinamični obseg zvočnega signala, kar poveča učinkovitost kodiranja in zagotavlja večje razmerje med signalom in popačenjem kot linearno kodiranje. Kompresija A-law zagotavlja enako raven hrupa, hkrati pa omogoča čistejši zvok brez popačenj.
A-zakon se uporablja v telefoniji in telekomunikacijah za novejše digitalne in starejše analogne sisteme. Ko digitalni računalniški sistem prejme zvok, analogni sistem pretvori analogne signale v digitalne. V skladu z algoritmom a-law morajo biti nivoji kvantizacije nastavljeni za analogni signal v neenakem prostoru. Izvaja se z uporabo nelinearnega ojačevalnika.
Če je zvočni signal že digitaliziran, ga ni treba stiskati. Velikost simbola večine računalnikov zlahka prepozna 8-bitno digitalno podatkovno datoteko.
Nekatere prednosti obdelave zvoka z uporabo algoritma a-law vključujejo:
- Večja učinkovitost kodiranja – manj energije je potrebno za dekodiranje zvočnih signalov
- Zagotavljanje dinamičnega razpona ob ohranjanju ločljivosti za signale z nizko amplitudo
- Boljše razmerje med signalom in popačenjem kot pri linearnem kodiranju
Improve your call center customer service
LiveAgent has a built-in call center packed with features, that is easy to set up and handle.
Avtomatizacija klicnega centra
Avtomatizacija klicev v klicnih centrih lahko izboljša storitve za stranke na različne načine, vključno s sprostitvijo časa zaposlenim, avtomatiziranjem usmerjanja klicev in omogočanjem povratnega klica ter uporabo več komunikacijskih kanalov. Prednosti avtomatizacije vključujejo skrajšanje časa obravnave na stranko, nižje stroške in izboljšanje zadovoljstva zaposlenih. Trenutni glavni trendi avtomatizacije vključujejo digitalno transformacijo, poenostavljeno interakcijo s strankami, podporo za različne komunikacijske kanale in prilagajanje prek analize poti strank.