Kaj je skupna raba zahtevkov?
Zahtevke lahko preprosto delite z uporabo internega klepeta v živo. Ko agent uporabi ustrezno identifikacijsko oznako zahtevka, se ta za lažje deljenje, samodejno prikaže kot hiperpovezava. Ko agenti kliknejo na identifikacijsko oznako zahtevka, se ta zahtevek samodejno odpre na Nadzorni plošči za agente. To prihrani čas, zlasti kadar agenti potrebujejo medsebojno pomoč, takrat lahko hitro delijo zahtevke, pri katerih potrebujejo pomoč.
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni skupna raba zahtevka?
Skupna raba zahtevkov pomeni hitro in varno izmenjavo zahtevkov med agenti. Tako lahko pomagajo drug drugemu.
Zakaj je priporočljivo, da souporabljate zahtevke?
Skupna raba zahtevka omogoča hiter prenos med agenti, ko potrebujete podporo in dodatno znanje, ki ga morda ima drug agent. Vse to olajša delo agentov in zagotavlja prost pretok informacij.
Je skupna raba zahtevkov na voljo v sistemu LiveAgent?
LiveAgentova skupna raba zahtevka je na voljo zahvaljujoč sistemu za interni klepet v živo. Ko agent uporabi pravilno identifikacijsko oznako zahtevka, prejme hiperpovezavo, ki jo lahko preprosto deli.
Samodejno dodeljevanje zahtevkov
Samodejno zasukajte dolžnost telefona in po potrebi nastavite čas premora za svoje agente. Preberite več o samodejnem dodeljevanju zahtevkov LiveAgent.
LiveAgent je sistem za poročanje o napakah, ki omogoča upravljanje zahtev, podporo strankam pri njihovih težavah in avtomatizacijo dela. LiveAgent se lahko šteje za sistem za poročanje o napakah, ki omogoča agentom upravljanje zahtev, podporo strankam in avtomatizacijo dela. Zahtevek pri težavi je prošnja za pomoč, ki se beleži v računalniškem sistemu za upravljanje storitev računalniške podpore. Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Izberite ime za svojo poddomeno LiveAgent in zaženite svoj brezplačen račun.
Samodejno dodeljevanje zahtevkov
Samodejno dodeljevanje zahtevkov je ključno za pomoč strankam, saj povečuje učinkovitost, skrajša čas odziva ter prihrani čas in zmanjša stroške. LiveAgent ponuja različne načine samodejnega dodeljevanja, ki olajšajo delo agentom in izboljšajo izkušnjo strank.