Skupna raba zahtevka

Kaj je skupna raba zahtevkov?

Zahtevke lahko preprosto delite z uporabo internega klepeta v živo. Ko agent uporabi ustrezno identifikacijsko oznako zahtevka, se ta za lažje deljenje, samodejno prikaže kot hiperpovezava. Ko agenti kliknejo na identifikacijsko oznako zahtevka, se ta zahtevek samodejno odpre na Nadzorni plošči za agente. To prihrani čas, zlasti kadar agenti potrebujejo medsebojno pomoč, takrat lahko hitro delijo zahtevke, pri katerih potrebujejo pomoč.

Kaj je skupna raba zahtevkov?

Frequently asked questions

Kaj pomeni skupna raba zahtevka?

Skupna raba zahtevkov pomeni hitro in varno izmenjavo zahtevkov med agenti. Tako lahko pomagajo drug drugemu.

 

Zakaj je priporočljivo, da souporabljate zahtevke?

Skupna raba zahtevka omogoča hiter prenos med agenti, ko potrebujete podporo in dodatno znanje, ki ga morda ima drug agent. Vse to olajša delo agentov in zagotavlja prost pretok informacij.

 

Je skupna raba zahtevkov na voljo v sistemu LiveAgent?

LiveAgentova skupna raba zahtevka je na voljo zahvaljujoč sistemu za interni klepet v živo. Ko agent uporabi pravilno identifikacijsko oznako zahtevka, prejme hiperpovezavo, ki jo lahko preprosto deli.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico