Partner
Kaj je TeleCube?
TeleCube jea VoIP platforma ki ponuja pokritost v več kot 50 državah. Lahko ga kategoriziramo kot globalno delujočega ponudnika VoIP. Po navedbah TeleCube je njihov cilj ponuditi telefonske storitve, ki so enostavno obvladljive in hkrati proračunsko prijazne za vsako podjetje.
LiveAgent in TeleCube sta partnerja VoIP. Posledično lahko uporabite TeleCube v LiveAgentu in na koncu izboljšate podporo vašega klicnega centra in uporabniško izkušnjo.
Kako lahko uporabljate TeleCube?
Uporabite TeleCube, da vam zagotovi storitev VoIP za klicni center. LiveAgent vam lahko pomaga pri obravnavi vseh potreb vašega klicnega centra, kot je shranjevanje zgodovine konverzacije s strankami, Interactivni glasovni odziv v drevesih in veliko več. Oglejte si spodnji videoposnetek in si oglejte celotne zmogljivosti funkcij call center LiveAgent.

Koliko stane integracija TeleCube z LiveAgentom?
LiveAgent vam ne bo zaračunal dodatnih stroškov za uporabo TeleCube kot vašega ponudnika VoIP. Za uporabo njihovih storitev pa boste potrebovali aktivno naročnino na TeleCube. Za več informacij o cenah pojdite na TeleCube spletno mesto .
Kakšne so prednosti uporabe TeleCube?
- Brezplačna integracija VoIP TeleCube v LiveAgent
- Veliko različnih aplikacij in funkcij
- Podpira poljske in svetovne številke
- Predplačniški ali naročniški paketi
- Nizke cene
Try out LiveAgent for FREE
Take care of your customer calls from one help desk solution. Set up your call center with the free 14-day trial today!
Kako integrirate TeleCube z LiveAgent?
Integracija TeleCube z LiveAgent je enostaven postopek. Sledite tem navodilom za nastavitev, če želite izvedeti, kako nastaviti TeleCube, ali si oglejte spodnji vodnik za razlago videa.
- Ustvarite TeleCube račun – brezplačno. Če ga že imate, se prijavite v svoj račun.
- Ko ste v svojem računu TeleCube, pojdite na glavno ploščo. Kliknite Hitri dostop> Tradicionalne številke> Upravljanje številk.

- Na dnu strani kliknite Številka kupljena. Uredite preusmeritev na del in izberite svoj račun SIP.
- Ponovno se pomaknite skozi glavno ploščo in pojdite na Hitri dostop> Računi SIP (razširitve). Odprite Moji računi SIP in kliknite ikono zobnik, nato pojdite na Nastavitve SIP. Morali bi biti na zaslonu, kjer imate prijavo (ID za preverjanje pristnosti) in geslo.

- Odprite svoj račun LiveAgent in pojdite na Konfiguracija> Klic> Klicne številke in kliknite oranžni gumb, da ustvarite novo številko. Na seznamu ponudnikov VoIP izberite TeleCube. Nato vnesite prijavo, geslo in številko (v mednarodnem načinu +48). Izberete lahko tudi oddelek, na katerega bodo klici usmerjeni, in možnost snemanja klicev. Kliknite Dodaj in končali ste.


Vas zanima, kaj lahko še stori LiveAgent? Oglejte si spodnji videoposnetek ali pa si oglejte stran z našimi funkcijami, da vidite vse.

Frequently asked questions
Kaj pomeni VoIP?
VoIP pomeni Voice over Internet Protocol. To pomeni, da lahko kličete in odgovarjate na klice prek interneta in ustvarite virtualni klicni center samo s prenosnikom ali telefonom.
Kaj je TeleCube?
TeleCube je telekomunikacijsko podjetje, ki svojim strankam ponuja VoIP številke. Zagotavljajo pokritost v več kot 50 državah in številnim klicnim centrom pomagajo vzpostaviti povezave za podporo strankam.
Koliko stane integracija TeleCube v LiveAgent?
V LiveAgent ni pristojbine za integracijo VoIP. Vendar TeleCube svoje storitve zaračunava neodvisno.
LiveAgent je programska oprema za upravljanje klicnih centrov, ki vključuje funkcijo oznak, predloge za prvi kontakt s strankami in odjemalski portal. Obstajata dve vrsti telefonskih klicalnikov: ročni in avtomatski, ki lahko povečata produktivnost agentov do 300%. Odločitev o uporabi telefonske ali računalniške podpore strankam je odvisna od vrste podjetja in potreb strank.
Povratni klic službe za stranke
Dohodni klici v kontaktnem centru podjetja se delijo na klice storitve za stranke in prodajne klice. Ustrezno usposobljeni zastopniki so ključnega pomena za uspešno reševanje klicev. Samodejni povratni klici izboljšujejo izkušnjo strank ter zmanjšujejo število opuščenih klicev. Sledenje meritvam je ključno za prepoznavanje področij za izboljšanje. Zanesljiva programska oprema klicnega centra in možnosti samopostrežbe za stranke so pomembni praksi.
Besedilo govori o pomenu uporabe ustrezne programske opreme in tehnologije za učinkovito delovanje klicnega centra. V besedilu so predstavljeni pojmi, kot je prediktivni klicalnik in LiveAgent kot programska oprema za pomoč strankam. Opisan je tudi cenik in lastnosti programske opreme LiveAgent. Besedilo vsebuje tudi informacije o drugih vrstah programske opreme za dohodne klice, upravljanje pritožb in upravljanje e-pošte. Na voljo je tudi demo različica programa in možnost naročila novic o posodobitvah in popustih LiveAgent.