Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

TeleCube

Kaj je TeleCube?

TeleCube je VoIP platforma ki ponuja pokritost v več kot 50 državah. Lahko ga kategoriziramo kot globalno delujočega ponudnika VoIP. Po navedbah TeleCube je njihov cilj ponuditi telefonske storitve, ki so enostavno obvladljive in hkrati proračunsko prijazne za vsako podjetje.

LiveAgent in TeleCube sta partnerja VoIP. Posledično lahko uporabite TeleCube v LiveAgentu in na koncu izboljšate podporo vašega klicnega centra in uporabniško izkušnjo.

Kako lahko uporabljate TeleCube?

Uporabite TeleCube, da vam zagotovi storitev VoIP za klicni center. LiveAgent vam lahko pomaga pri obravnavi vseh potreb vašega klicnega centra, kot je shranjevanje zgodovine konverzacije s strankami, Interactivni glasovni odziv v drevesih in veliko več. Oglejte si spodnji videoposnetek in si oglejte celotne zmogljivosti funkcij call center Live Agent.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Koliko stane integracija TeleCube z LiveAgentom?

LiveAgent vam ne bo zaračunal dodatnih stroškov za uporabo TeleCube kot vašega ponudnika VoIP. Za uporabo njihovih storitev pa boste potrebovali aktivno naročnino na TeleCube. Za več informacij o cenah pojdite na TeleCube spletno mesto .

Kakšne so prednosti uporabe TeleCube?

  • Brezplačna integracija VoIP TeleCube v LiveAgent
  • Veliko različnih aplikacij in funkcij
  • Podpira poljske in svetovne številke
  • Predplačniški ali naročniški paketi
  • Nizke cene

Try out LiveAgent for FREE

Take care of your customer calls from one help desk solution. Set up your call center with the free 14-day trial today!

FREE TRIAL

Kako integrirate TeleCube z LiveAgent?

Integracija TeleCube z LiveAgent je enostaven postopek. Sledite tem navodilom za nastavitev, če želite izvedeti, kako nastaviti TeleCube, ali si oglejte spodnji vodnik za razlago videa.

  • Ustvarite TeleCube račun – brezplačno. Če ga že imate, se prijavite v svoj račun.
  • Ko ste v svojem računu TeleCube, pojdite na glavno ploščo. Kliknite Hitri dostop> Tradicionalne številke> Upravljanje številk.
Nastavitve hitrega dostopa v TeleCube
Hiter dostop v TeleCube
  • Na dnu strani kliknite Številka kupljena. Uredite preusmeritev na del in izberite svoj račun SIP.
  • Ponovno se pomaknite skozi glavno ploščo in pojdite na Hitri dostop> Računi SIP (razširitve). Odprite Moji računi SIP in kliknite ikono zobnik, nato pojdite na Nastavitve SIP. Morali bi biti na zaslonu, kjer imate prijavo (ID za preverjanje pristnosti) in geslo.
Nastavitve SIP TeleCube z informacijami za prijavo in geslo
SIP nastavitve
  • Odprite svoj račun LiveAgent in pojdite na Konfiguracija> Klic> Klicne številke in kliknite oranžni gumb, da ustvarite novo številko. Na seznamu ponudnikov VoIP izberite TeleCube. Nato vnesite prijavo, geslo in številko (v mednarodnem načinu +48). Izberete lahko tudi oddelek, na katerega bodo klici usmerjeni, in možnost snemanja klicev. Kliknite Dodaj in končali ste.
Nastavitve TeleCube s praznimi polji v konfiguraciji LiveAgent VoIP
TeleCube nastavitve v LiveAgent
TeleCube + LiveAgent Integration Guide

Vas zanima, kaj lahko še stori LiveAgent? Oglejte si spodnji videoposnetek ali pa si oglejte stran z našimi funkcijami , da vidite vse.

LiveAgent Product Tour

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

Pogosta vprašanja

Kaj pomeni VoIP?

VoIP pomeni Voice over Internet Protocol. To pomeni, da lahko kličete in odgovarjate na klice prek interneta in ustvarite virtualni klicni center samo s prenosnikom ali telefonom. 

Kaj je TeleCube?

TeleCube je telekomunikacijsko podjetje, ki svojim strankam ponuja VoIP številke. Zagotavljajo pokritost v več kot 50 državah in številnim klicnim centrom pomagajo vzpostaviti povezave za podporo strankam. 

Koliko stane integracija TeleCube v LiveAgent?

V LiveAgent ni pristojbine za integracijo VoIP. Vendar TeleCube svoje storitve zaračunava neodvisno.

Nazaj k integracijam Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico