Ready to switch to LiveAgent

Mi smo v New Yorku!

Srečajmo se skupaj v New Yorku in se ob kavi pogovorimo, kako lahko LiveAgent izboljša vaše poslovanje s programom za pomoč strankam. Želite izvedeti več o LiveAgent? Ne marate gledati video posnetkov? Srečajmo se! • Osebni Demo • Sestanek v pisarni • Organiziran konferenčni klic

Prednosti za vaše poslovanje v ZDA

Vsako poslovanje si zasluži boljše storitve za stranke

Osebna postavitev vašega računa

Dodeljen ključni skrbnik računa

Regionalna podpora in skrb za stranke

Izboljšanje produktivnosti podjetja

Zamenjava na LiveAgent je običajno sprejeta kot velik korak naprej v poslovanju podjetij. Sposobna so podvojiti količino odgovorjenih zahtevkov strank in hkrati zmanjšati čas dela. To je zmagovalna kombinacija za obe strani. Pridružite se jim in se zanesite na večkrat nagrajen program za podporo strankam.
Increase productivity
Good customer satisfaction score

Povečano zadovoljstvo strank

Z implementacijo storitev v realnem času in klepeta v živo, lahko podjetja povečajo zadovoljstvo svojih strank za do 29%. LiveAgent jim pomaga tudi pri izboljšanju konverzije in zagotavljanju navzkrižne prodaje in poprodaje.

Srečajmo se in diskutirajmo o možnostih

Vas zanima, kako lahko naša programska oprema za pomoč uporabnikom izboljša vašo službo za stranke in pozitivno vpliva na vašo blagovno znamko in podjetje? Spoznajmo se in se osebno pogovorimo o neskončnih možnostih sodelovanja.
get inspired

Naše globalne pisarne

Bratislava

Kiyv

Kijev

New York

New York

The best help desk software

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for SMB in 2019. Stay closer to your customers and help them faster with LiveAgent.

9 $ mesec

Small business

  • Neomejena zgodovina zahtevkov
  • 3 e-poštni naslovi
  • 3 kontaktni obrazci
  • 1 API ključ
$29 mesec

Medium business

  • Vse v malem, plus
  • 10 elektronskih naslovov
  • 3 gumbi za klepet v živo
  • Vodstvo oddelkov
0 $ mesec

Brezplačno

  • 7-dnevna zgodovina zahtevkov
  • 1 e-poštni naslov
  • 1 gumb za klepet
  • 1 kontaktni obrazec

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna
Povezani članki zNew York pisarna
Usposobite svoje ekipe o osnovah komunikacije s strankami. Zgodbe o izkušnjah strank o Le Louvru. Inovacijska in Strategija, ki obkroža uporabniško izkušnjo.

Več o tem

Usposobite svoje ekipe o osnovah komunikacije s strankami. Zgodbe o izkušnjah strank o Le Louvru. Inovacijska in Strategija, ki obkroža uporabniško izkušnjo.

7 najboljših programskih aplikacij za klepet v živo. LiveAgent je eden izmed teh ponudnikov, ki omogoča ustvarjanje odlične izkušnje za stranke.

Pregled klepeta v živo

7 najboljših programskih aplikacij za klepet v živo. LiveAgent je eden izmed teh ponudnikov, ki omogoča ustvarjanje odlične izkušnje za stranke.

Optimalna storitev za stranke zahteva strateško komuniciranje, ne manipulacijo. Najprej razmišljajte hitro, nato govorite pametno.

Komunikacija

Optimalna storitev za stranke zahteva strateško komuniciranje, ne manipulacijo. Najprej razmišljajte hitro, nato govorite pametno.

LiveAgent, storitev za stranke, ki se osredotoča na umetno inteligenco, ponuja široko paleto funkcij, vključno z integracijami, podporo strankam in več.

Storitev za stranke, ki temelji na umetni inteligenci

LiveAgent, storitev za stranke, ki se osredotoča na umetno inteligenco, ponuja široko paleto funkcij, vključno z integracijami, podporo strankam in več.

Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

How does the chat routing work?

Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

To solve button

Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.