Ready to switch to LiveAgent

Mi smo v New Yorku!

Srečajmo se skupaj v New Yorku in se ob kavi pogovorimo, kako lahko LiveAgent izboljša vaše poslovanje s programom za pomoč strankam. Želite izvedeti več o LiveAgent? Ne marate gledati video posnetkov? Srečajmo se! • Osebni Demo • Sestanek v pisarni • Organiziran konferenčni klic

Prednosti za vaše poslovanje v ZDA

Vsako poslovanje si zasluži boljše storitve za stranke

Osebna postavitev vašega računa

Dodeljen ključni skrbnik računa

Regionalna podpora in skrb za stranke

Izboljšanje produktivnosti podjetja

Zamenjava na LiveAgent je običajno sprejeta kot velik korak naprej v poslovanju podjetij. Sposobna so podvojiti količino odgovorjenih zahtevkov strank in hkrati zmanjšati čas dela. To je zmagovalna kombinacija za obe strani. Pridružite se jim in se zanesite na večkrat nagrajen program za podporo strankam.
Increase productivity
Good customer satisfaction score

Povečano zadovoljstvo strank

Z implementacijo storitev v realnem času in klepeta v živo, lahko podjetja povečajo zadovoljstvo svojih strank za do 29%. LiveAgent jim pomaga tudi pri izboljšanju konverzije in zagotavljanju navzkrižne prodaje in poprodaje.

Srečajmo se in diskutirajmo o možnostih

Vas zanima, kako lahko naša programska oprema za pomoč uporabnikom izboljša vašo službo za stranke in pozitivno vpliva na vašo blagovno znamko in podjetje? Spoznajmo se in se osebno pogovorimo o neskončnih možnostih sodelovanja.
get inspired

Naše globalne pisarne

Bratislava castle

Bratislava

Kiyv

Kijev

New York

New York

The best help desk software

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for SMB in 2019. Stay closer to your customers and help them faster with LiveAgent.

9 $ mesec

Small business

  • Neomejena zgodovina zahtevkov
  • 3 e-poštni naslovi
  • 3 kontaktni obrazci
  • 1 API ključ
$29 mesec

Medium business

  • Vse v malem, plus
  • 10 elektronskih naslovov
  • 3 gumbi za klepet v živo
  • Vodstvo oddelkov
0 $ mesec

Brezplačno

  • 7-dnevna zgodovina zahtevkov
  • 1 e-poštni naslov
  • 1 gumb za klepet
  • 1 kontaktni obrazec
Povezani članki zNew York pisarna
Naučite se ključnih razlik med upravljanjem vsebine in upravljanjem znanja ter kako ju implementirati v svojo marketinško strategijo.

Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja

Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x