Preberite nasvete za pravilno odzivanje na jezne stranke: odzovite se hitro, opravičite se, prevzemite odgovornost in ponudite rešitev za izboljšanje odnosov in ohranitev zvestobe.
Vsako podjetje se mora občasno soočiti z jeznimi strankami in tistimi, ki se pritožijo. Ne glede na razlog za nezadovoljstvo strank, lahko pravilen in pravočasen odziv naredi razliko med ohranjanjem zveste razočarane stranke ali popolno izgubo posla. Glede na to, da 95 % nezadovoljnih strank običajno deli slabe izkušnje z drugimi – osebno ali prek družbenih medijev/spletnih mest za preglede – je znanje, kako se spopasti z jeznimi strankami in kako se odzvati na profesionalen način, absolutno ‘must-have’ za vsakogar, ki dela n delovnem mestu, kje ima stik s strankami.
Ko odgovarjate na e-pošto jezne stranke, si morate zapomniti nekaj ključnih točk in jih vključiti v svoje sporočilo:
Če želite nemoteno in brez težav obravnavati frustracije in pritožbe strank, lahko za nekatere najpogostejše težave, ki se lahko pojavijo, uporabite naslednje predloge e-poštnih odgovorov. Vendar pa poskrbite, da boste vsako sporočilo prilagodili ob upoštevanju edinstvene situacije vsake stranke.
Stranko lahko poskusite pomiriti in ji zastaviti vprašanja o težavi, da jo diagnosticirate in poskušate rešiti. Nič ni narobe, če ste prijazni do svoje stranke.
Ne kritizirajte, ne krivite in se ne pritožujte. Ne prepirajte se, ne navajajte očitnega in ne poskušajte popraviti dejstev. Ne uporabljajte sarkazma. Ne domnevajte, da pritožba stranke temelji na dejstvih.
Ko je stranka jezna, lahko ugotovite, če pazite na teh pet opozorilnih znakov:
1. Uporabljajo psovke (psovke).
2. So sarkastični.
3. Uporabljajo obtoževalni jezik.
4. So izzivalni
5. Uporabljajo kratke, razgibane stavke.
Ready to answer angry customers?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Predloge follow up emailov za ponujanje storitev za stranke
Discover professional follow-up email templates for customer service with LiveAgent. Elevate your customer support and streamline communication through customizable templates, integrations, and expert resources. Explore LiveAgent today to enhance your service efficiency and delight your customers!
Kako obravnavati pritožbe strank
Naučite se obravnavati pritožbe jeznih strank s poudarkom na razumevanju čustev in empatičnem reševanju težav. Odkrijte pomembnost mirnega in prijaznega pristopa ter preizkusite brezplačno platformo za storitve strank.
Predloge za storitve za stranke
Odkrijte brezplačne e-poštne predloge na LiveAgent za hitrejšo komunikacijo, večjo produktivnost in boljše zadovoljstvo strank!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.