Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Predloge e-pošte za ankete

Če želite izboljšati svojo marketinško strategijo za doseganje boljših rezultatov, je pridobivanje povratnih informacij strank odličen način za to. Vsako podjetje, od neodvisnih zagonskih podjetij do mednarodnih korporacij, se močno zanaša na učenje od svojih strank. Kot podjetje si ne morete privoščiti, da bi preprosto ugibali želje in potrebe vaše stranke, namesto tega morate stranko pravilno spoznati, da boste presegli njihova pričakovanja.

Ankete so morda najučinkovitejše orodje za pridobivanje povratnih informacij strank, čeprav je priti do uporabnikov, da jih dejansko izpolnijo, lahko nekoliko izziv. Ljudje na splošno niso preveč pripravljeni odreči svojega prostega časa za odgovarjanje na vprašanja samo zato, ker je v njihov nabiralnik pristalo e-poštno sporočilo. Zato ni presenetljivo, da je povprečna stopnja odziva na anketo približno 10 %, in celo dobro priznane blagovne znamke se lahko trudijo doseči mejo 25 % (vir). Kaj lahko torej storite, da svoje stranke spodbudite, da posredujejo dragocene povratne informacije z anketo, ki ste jo ustvarili?

Predloge e-pošte za ankete
Vstavite ankete z enim vprašanjem v svoje e-poštne predloge LiveAgent z našo integracijo Nicereply

Najboljše prakse za e-pošto z anketami

Zbrali smo nekaj nasvetov, ki vam bodo pomagali ustvariti najučinkovitejša e-poštna sporočila, ki prejemnike vabijo, da izpolnijo vaše ankete:

  1. Ponudite spodbude – ljudje bodo bolj verjetno posredovali povratne informacije, če jih kasneje čaka nagrada, na primer bon ali kupon za popust za naslednji nakup v vaši trgovini.
  2. Naj bo anketa kratka – krajša kot je anketa, večja bo stopnja odziva na splošno, zato pokažite svojim uporabnikom, da spoštujete njihov čas, tako da zmanjšate število vprašanj.
  3. Navedite, koliko časa bo trajalo za izpolnjevanje – če ste iskreni o tem, koliko časa bo anketa trajala, anketirancem tudi pokažete, da cenite njihov čas.
  4. Pojasnite namen ankete – sporočite prejemnikom vašega e-poštnega sporočila, zakaj želite slišati njihove vpoglede in kako bodo povratne informacije, ki jih zberete, uporabljene na način, ki bo zanje koristen.
  5. Bodite hvaležni – pisanje preprostega sporočila »hvala« po izpolnitvi ankete je vljudno in izkazuje vašo hvaležnost ter potrjuje, da so bili odgovori vaših uporabnikov pravilno poslani.
  6. Delite rezultate – vaše stranke se bodo počutile poslušane in bodo v prihodnosti bolj pripravljene dati povratne informacije, če bodo obveščene o ugotovitvah vaše ankete in morebitnih spremembah, ki izhajajo iz tega.
tri različne vrste anketnih formatov nicereply

Zadeva e-pošte v anketi

  • Prihranite [X] % popusta pri naslednjem nakupu, tako da delite svoje povratne informacije
  • Več kot peni za vaše misli
  • Pomagajte nam izboljšati [product/service], tako da odgovorite na eno preprosto vprašanje
  • Minuta vašega časa je vse, kar potrebujemo, da izvemo vaše mnenje
  • Povejte nam, kaj res mislite o [product/service]
  • Veseli bomo vaše pomoči! Prosim, odgovorite na nekaj kratkih vprašanj
  • Vaše povratne informacije so bile resnično cenjene, in tukaj je razlog
  • Rezultati so v…

Predloge e-pošte za ankete

Predloga e-pošte za ankete 1 – ponudba spodbude

Predloga e-pošte za ankete 2 – eno samo vprašanje, vgrajeno v izvod

Predloga e-pošte za ankete 3 – pregled izdelka/storitve

Predloga e-pošte za ankete 4 – rezultati vprašalnika

Predloge e-pošte za ankete – Pogosto zastavljena vprašanja

Integracija

Obe možnosti sta možni, čeprav ankete z več vprašanji ni mogoče vstaviti v e-pošto. Če pošiljate mikro anketo z enim vprašanjem, je bolje, da obrazec za povratne informacije vstavite v e-poštno sporočilo, tako da lahko uporabniki nanj odgovorijo z enim klikom, ki vodi na stran za potrditev, ki jo lahko takoj zaprejo. Prav tako je dobro, da se povežete s celotno anketo tako, da na ta način vstavite prvo vprašanje.

Koliko vprašanj mora vsebovati anketa (e-pošta)?

Anketa o zadovoljstvu strank

Če anketo vdelate v e-pošto, mora vsebovati samo eno vprašanje. Če povezujete z daljšo anketo, ni omejitev glede njene dolžine. Najpomembneje je, da se s svojimi uporabniki vnaprej dogovorite, koliko časa bo trajalo, da se dokonča, sicer tvegate, da jih boste nadlegovali in izgubili anketirance.

Zakaj naj pošljem e-pošto z vabilom na anketo?

Anketa o storitvah za stranke

Ankete vam omogočajo zbiranje dragocenih podatkov vaših obstoječih strank ali naročnikov, e-pošta pa je stroškovno učinkovita in hitra metoda za prejemanje velikega števila odgovorov nanje. Dobite lahko iskrene odgovore, saj bodo vaše stranke svobodno izrazile svoje resnične občutke, če bo anketa anonimna. E-poštne ankete vam omogočajo tudi, da dosežete svoje občinstvo na kanalu, ki ga že uporabljajo in s katerim sodelujejo.

Sign up for our free trial today!

Enjoy 170+ help desk features including ticketing, automation, live chat, and call center capabilities. No credit card required

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Naj se povežem z anketo ali uporabim vdelan obrazec?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Obe možnosti sta možni, čeprav ankete z več vprašanji ni mogoče vstaviti v e-pošto.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koliko vprašanj mora vsebovati anketa (e-pošta)?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Če anketo vdelate v e-pošto, mora vsebovati samo eno vprašanje. Če povezujete z daljšo anketo, ni omejitev glede njene dolžine. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zakaj bi moral poslati e-pošto z vabilom na anketo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ankete vam omogočajo zbiranje dragocenih podatkov vaših obstoječih strank ali naročnikov, e-pošta pa je stroškovno učinkovita in hitra metoda za prejemanje velikega števila odgovorov nanje.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico