Ponujamo predloge e-pošte za ankete, ki vam bodo pomagale zbrati povratne informacije strank in izboljšati vaše poslovanje. Pridobite ideje za vključevanje personalizacije, spodbud in pravilne dolžine ankete. Odkrijte najboljše prakse za uporabo e-pošte z anketo in optimizacijo povratnih informacij.
Če želite izboljšati svojo marketinško strategijo za doseganje boljših rezultatov, je pridobivanje povratnih informacij strank odličen način za to. Vsako podjetje, od neodvisnih zagonskih podjetij do mednarodnih korporacij, se močno zanaša na učenje od svojih strank. Kot podjetje si ne morete privoščiti, da bi preprosto ugibali želje in potrebe vaše stranke, namesto tega morate stranko pravilno spoznati, da boste presegli njihova pričakovanja.
Ankete so morda najučinkovitejše orodje za pridobivanje povratnih informacij strank, čeprav je priti do uporabnikov, da jih dejansko izpolnijo, lahko nekoliko izziv. Ljudje na splošno niso preveč pripravljeni odreči svojega prostega časa za odgovarjanje na vprašanja samo zato, ker je v njihov nabiralnik pristalo e-poštno sporočilo. Zato ni presenetljivo, da je povprečna stopnja odziva na anketo približno 10 %, in celo dobro priznane blagovne znamke se lahko trudijo doseči mejo 25 % (vir). Kaj lahko torej storite, da svoje stranke spodbudite, da posredujejo dragocene povratne informacije z anketo, ki ste jo ustvarili?
Zbrali smo nekaj nasvetov, ki vam bodo pomagali ustvariti najučinkovitejša e-poštna sporočila, ki prejemnike vabijo, da izpolnijo vaše ankete:
We’d really like to hear your feedback about [topic of the survey]. It will really help us improve [pain point] so that we can provide a better customer experience for all of our clients.
As a thank you for completing our short survey, which will only take about [Y] minutes of your time, we are offering all respondents a [X]% discount code off their next purchase in our online store!
To take advantage of this opportunity, please click the survey link below:
[Start survey]
Thanks for your time, it is really appreciated.
Best,
The [company] team
The opinions of our users are of the utmost importance to [company], which is why we’d love for you to answer one simple question for us.
Your feedback will help shape the direction of our future content, so we hope you agree that it will be mutually beneficial to find out what you really think.
You can answer our single-question survey by clicking on your preferred choice below:
Option 1
Option 2
Option 3…
We really appreciate your feedback– it will help us achieve our goal of exceeding the expectations of all of our clients.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
You recently purchased [product/service] in our online store, and we’d be extremely grateful to hear your thoughts about it.
The survey will only take [X} minutes to complete, and your feedback will help us improve future [product lines/software versions].
To start, please select your rating below.
[Feedback scale with a link]
Thanks for your input,
[Company]
We’ve gathered the results of our recent survey, which we really appreciated you answering.
Since you took the time to share your thoughts about [product/service/matter], we thought you might like to know the results.
We are pleased to announce that [X}% of our customers would recommend [product/service] to a friend!
While this is great news, there is still room for improvement, and we will take each of the comments that we received from loyal users like yourself to better ourselves.
Thanks, and enjoy your [Optional reward as a token of appreciation].
Best wishes,
[company]
Obe možnosti sta možni, čeprav ankete z več vprašanji ni mogoče vstaviti v e-pošto. Če pošiljate mikro anketo z enim vprašanjem, je bolje, da obrazec za povratne informacije vstavite v e-poštno sporočilo, tako da lahko uporabniki nanj odgovorijo z enim klikom, ki vodi na stran za potrditev, ki jo lahko takoj zaprejo. Prav tako je dobro, da se povežete s celotno anketo tako, da na ta način vstavite prvo vprašanje.
Če anketo vdelate v e-pošto, mora vsebovati samo eno vprašanje. Če povezujete z daljšo anketo, ni omejitev glede njene dolžine. Najpomembneje je, da se s svojimi uporabniki vnaprej dogovorite, koliko časa bo trajalo, da se dokonča, sicer tvegate, da jih boste nadlegovali in izgubili anketirance.
Ankete vam omogočajo zbiranje dragocenih podatkov vaših obstoječih strank ali naročnikov, e-pošta pa je stroškovno učinkovita in hitra metoda za prejemanje velikega števila odgovorov nanje. Dobite lahko iskrene odgovore, saj bodo vaše stranke svobodno izrazile svoje resnične občutke, če bo anketa anonimna. E-poštne ankete vam omogočajo tudi, da dosežete svoje občinstvo na kanalu, ki ga že uporabljajo in s katerim sodelujejo.
Sign up for our free trial today!
Enjoy 170+ help desk features including ticketing, automation, live chat, and call center capabilities. No credit card required
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.
LiveAgent programska oprema za pomoč uporabnikom ima pozitiven vpliv na trženje in telekomunikacije. Uporabniki navajajo, da pomaga izboljšati podporo strankam, povečati zadovoljstvo strank in povečati prodajo. LiveAgent je orodje za komunikacijo s strankami, ki je brezplačno dostopno brez obveznosti kreditne kartice. Programska oprema LiveAgent lahko pomaga izboljšati CX vaše spletne trgovine. LiveAgent ponuja brezplačno preskusno različico. Ta tekst ponuja primerjave različnih rešitev za pomoč uporabnikom in upravljanje zahtevkov na tržišču, ocenjenih s strani uporabnikov Capterre glede na ceno, funkcionalnost in enostavnost uporabe.
Orodje Klepet v živo LiveAgent ponuja 15 funkcij klepeta v živo, ki pomagajo izboljšati kakovost storitev strankam, povečati zadovoljstvo in zvestobo. Omogoča skoraj takojšnje odgovore, pomoč v realnem času, vključuje integracije z drugimi aplikacijami ter sistem upravljanja pritožb in VoIP telefonske sisteme. Klepet v živo je pomemben kanal za pridobivanje informacij o izdelkih in storitvah ter povečanje konverzij in zmanjšanja stresa strank.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team