Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • Predloge e-pošte za napotitev B2C

Predloge e-pošte za napotitev B2C

Številne študije so dokazale, da se ljudje pri nakupu skoraj vsega zanesejo na priporočila. Še več, 83 % srečnih in zadovoljnih strank je pripravljenih napotiti svoje prijatelje in družino (vendar le 29 % dejansko to stori, ker preostalih nikoli ne vprašajo ali jim dajo priložnost).

Zaradi tega je napotitveno trženje neprecenljivo orodje za rast podjetja in povečanje prihodkov. Pravzaprav je napotitveno trženje (znano tudi kot trženje od ust do ust) ena najstarejših, a še vedno najbolj učinkovitih in stroškovno učinkovitih marketinških strategij, ki jih uporabljajo tako podjetja B2C kot B2B. Tukaj je razlog, zakaj je napotitveno trženje pomembno poleg 10 predlog e-poštnih sporočil za napotitev, ki jih lahko uporabite v svojih kampanjah za napotitveno trženje.

Zakaj je napotitveno trženje ključnega pomena za rast podjetja?

  • 92 % potrošnikov po vsem svetu zaupa priporočilom prijateljev in družine, predvsem drugim oblikam oglaševanja. (Nielsen)

  • 82 % Američanov pravi, da iščejo priporočila prijateljev in družine, ko razmišljajo o nakupu, medtem ko jih 67 % pravi, da je vsaj malo večja verjetnost, da bodo kupili izdelek, potem ko ga je prijatelj ali družinski član delil prek družbenih medijev ali e-pošte. (National Harris Poll Survey)

  • Pozitivno sporočilo od ust do ust je odgovorno za 20-50 % nakupnih odločitev in ustvari več kot dvakratno prodajo plačanega oglaševanja v nekaterih panogah. (McKinsey)

  • Napotitveno trženje ustvari 3-5x višje stopnje konverzije kot kateri koli drug marketinški kanal. (Invesp)

Predloga elektronske pošte za napotitev B2C
Predloga e-pošte za napotitev B2C iz NordPass

Primeri vrstice z zadevo e-poštnih napotitev B2C

  • Prejmite 25 $ za vsako osebo, ki jo napotite
  • Prejmite 10 $ za vsakega prijatelja, ki se prijavi
  • Zaslužite 20 $ samo z delitvijo izkušenj
  • Dajte 50 $ prijatelju in prejmite 50 $ zase
  • 50 $ za vas, 50 % POPUST za vaše prijatelje
  • Priporočite prijatelja in oba prihranite 10%
  • Povabite svoje prijatelje in si prislužite brezplačen [product/ service]
  • Povej prijatelju. Prejmi 1 mesec brezplačno.
  • Priporočite prijatelja in zaslužite 50 $ še danes!
  • Povejte svojim prijateljem o nas in oba bosta prejela 20 $
  • Daj 25 $, prejmi 25 $
  • Delite svoj nakup in vključili bomo brezplačno darilo

10 predlog e-poštnih sporočil za napotitev B2C

Objava napotitvenega programa

Povabilo na napotitveni program na podlagi sprožilca

Posodobitev napotitvenega programa

Vabilo za ambasadorja blagovne znamke

Izvajanje napotitvenega tekmovanja

Spodbujanje napotitev s popusti

Spodbujanje napotitev z brezplačnimi izdelki / storitvami

Spodbujanje napotitev z dobroimetjem

Spodbujanje napotitev z vračilom denarja

Spodbujanje napotitev z donacijami

Pogosto zastavljena vprašanja

Kaj je e-pošta B2C?

B2C pomeni Business-to-Consumer. E-pošta B2C se uporablja za sporočanje informacij o izdelkih podjetja, vključno s cenami, razpoložljivostjo in informacijami o dostavi.

Kaj pomeni B2C?

Okrajšava B2C pomeni Business-to-Consumer.

Kako napišete e-pošto za napotitev B2C?

Ko pišete e-poštno sporočilo z napotnico stranke, ne pozabite, da je predstavitev, ki jo naredite, enako pomembna kot besede, ki jih izberete. E-poštno sporočilo z napotnico je vaša priložnost, da svoje izdelke in storitve predstavite novi stranki.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj je e-pošta B2C?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “B2C pomeni Business-to-Consumer. E-pošta B2C se uporablja za sporočanje informacij o izdelkih podjetja, vključno s cenami, razpoložljivostjo in informacijami o dostavi.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj pomeni B2C?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Okrajšava B2C pomeni Business-to-Consumer.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako napisati e-poštno sporočilo z napotitvijo na B2C?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Ko pišete e-poštno sporočilo z napotitvijo stranke, ne pozabite, da je predstavitev, ki jo naredite, enako pomembna kot besede, ki jih izberete. E-poštno sporočilo z napotnico je vaša priložnost, da svoje izdelke in storitve predstavite novi stranki.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico