Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • Predloge e-pošte za dopolnitev

Predloge e-pošte za dopolnitev

Uporaba predlog e-poštnih sporočil za dopolnitev za prodajo obstoječim strankam je eden najučinkovitejših in najpreprostejših načinov za povečanje prihodka in dobičkonosnosti za podjetja B2C. Zakaj? Ker obstaja 60–70 % večja verjetnost, da boste prodali trenutni stranki, v primerjavi s 5–20 % verjetnostjo prodaje novi potencialni stranki. Kot taka je uporaba predlog e-pošte za dopolnitev odličen dodatek k vaši prodajni strategiji. Ta e-poštna sporočila so pravočasna, zelo pomembna, izjemno učinkovita – a kljub temu so eno najpogosteje spregledanih orodij, ki jih lastniki trgovin e-trgovine lahko uporabljajo za spodbujanje ponovnih nakupov in izboljšanje prodaje.

Kaj je e-poštno sporočilo za dopolnitev?

E-poštno sporočilo za dopolnitev je e-poštno sporočilo, poslano strankam, da jih opomni, naj obnovijo zalogo določenega izdelka, ko ga bo kmalu zmanjkalo. Gre za tehniko e-poštnega trženja, ki jo večinoma uporabljajo podjetja, ki prodajajo potrošno blago, ki ga je mogoče dopolniti (kot so izdelki za osebno nego in lepoto, hrana in pijača, vitamini in dodatki, recepti, pripomočki za čiščenje doma, hrana za domače živali itd.).

E-poštna sporočila za dopolnitev se sprožijo in pošljejo samodejno, ko je čas za ponovni nakup predmetov, ki so jih kupci predhodno kupili (na podlagi napovedne podatkovne znanosti). Te vrste e-poštnih sporočil lahko uspešno uporabljajo tudi blagovne znamke, ki prodajajo nepotrošne izdelke, ki se lahko sčasoma obrabijo (kot so oblačila in obutev), kot tudi podjetja SaaS, ki temeljijo na naročnini.

Predloga elektronske pošte za dopolnitev Sephore
Predloga elektronske pošte za dopolnitev Sephore

Zakaj pošiljati e-poštna sporočila za dopolnitev?

Študija Listrack je pokazala, da imajo kampanje za dopolnitev najvišjo stopnjo klikov za odpiranje (53,6 %) od vseh vrst tržnih e-poštnih sporočil v življenjskem ciklu. Poleg tega imajo po besedah Ometrie e-poštna sporočila za dopolnitev povprečno odprtost 50–60 %, povprečno stopnjo klikov 40–50 % in povprečno stopnjo konverzije 10–15 %. To pomeni, da so e-poštna sporočila za dopolnitev zlata priložnost za blagovne znamke, da ustvarjajo ponavljajoče se prihodke s ciljanjem na stranke, za katere je najverjetneje, da bodo njihove izdelke ponovno kupile.

Kako kar najbolje izkoristiti e-poštne kampanje za dopolnitev

  • Določite pravi čas za vaše e-poštne kampanje za dopolnitev, pri čemer upoštevajte kritične dejavnike, kot so, kdo uporablja izdelek, kako pogosto ga uporablja, kako dolgo, preden ga običajno zmanjka, kupčeve nakupne navade itd. Razmislite o anketiranju svojih strank, da dobite čim več informacij, da zadenete pravi čas.
  • Priporočljivo je, da pošljete vsaj dve e-poštni sporočili za dopolnitev. Prvi opomnik bi moral prispeti približno 10 dni pred predvidenim iztekom izdelka, drugi pa je treba poslati dan prej ali na dan, za katerega menite, da je izdelka dejansko zmanjkalo. Stranke, ki jih ne napolnijo, se lahko nato dodatno vključijo v e-poštne kampanje za pridobitev nazaj.
  • Naj bo postopek dopolnjevanja čim bolj preprost in brez težav. Povežite se neposredno na košarico stranke z že dodanim izdelkom in ponudite samodejno dopolnitev, če je na voljo. Manj klikov mora stranka narediti za ponovno naročilo, tem bolje.
  • Če obstajajo ustrezne priložnosti za nadaljnjo ali navzkrižno prodajo, razmislite o vključitvi prilagojenih priporočil za izdelke, ki so v skladu z interesi ali potrebami vaših strank na podlagi podatkov iz prejšnjih nakupov. S tem lahko izboljšate izkušnjo vaših strank in hkrati povečate vrednost njihovega naročila.
Predloge e-pošte za dopolnitev
Cliniqueova e-poštna predloga za dopolnitev nagovarja stranke, naj kupijo dve steklenici kreme za britje

Zadeva e-pošte za dopolnitev

  • Čas za obnovo zalog/naročilo
  • Ali je čas za ponovno polnjenje?
  • Ali je čas za zalogo [Products]?
  • Čas je za dopolnitev!
  • Potrebujete ponovno polnjenje?
  • Hej, [Name]! Mislimo, da boste morda potrebovali ponovno polnjenje
  • Ste pripravljeni na polnjenje, [Name]?
  • Do vaše zadnje kapljice?
  • Prenaročite [Product], preden vam zmanjka
  • Založite uro – čas je, da naročite svoj [product]
  • [Name], primanjkuje vašega [product]?
  • Nikoli več ne zmanjka svojih priljubljenih
  • Vam že primanjkuje? Ponovno razvrstite svoje priljubljene izdelke, preden vam zmanjka
  • Nič ni večno
  • Vaša zaloga gre proti koncu
  • Skoraj ste zmanjkali [Products]!
  • Vam je zmanjkalo zalog, [Name]?
  • Ali vam zmanjkuje? Ponovni nakup pri [Brand]
  • Naročite zdaj za brezplačno dostavo/15% popust/bonus darilo
  • Zagotovite si brezplačno dostavo/10 % popust, če dopolnite zdaj

7 e-poštnih predlog za dopolnitev

Predloga za objavo programa samodejnega dopolnjevanja

Predloga elektronske pošte za dopolnitev izdelkov za osebno nego

Predloga e-pošte za dopolnitev izdelkov za lepoto in ličila

Predloga e-pošte za dopolnitev zalog hrane

Predloga elektronske pošte za dopolnitev pijač

Predloga e-poštnega sporočila za dopolnitev dodatkov

Predloga elektronske pošte za dopolnitev izdelkov za hišne ljubljenčke

E-pošte za dopolnitev – Pogosto zastavljena vprašanja

Kako dolgo naj bo e-poštno sporočilo za dopolnitev?

E-poštna sporočila za dopolnitev morajo biti kratka in jedrna. Prvi vtis je pomemben. Zato je ključnega pomena, da je zadeva e-pošte privlačna in kratka, da pritegnete pozornost stranke.

Kakšne so prednosti pošiljanja e-poštnih sporočil za dopolnitev strankam?

Pošiljanje e-pošte za dopolnitev je učinkovit način za obveščanje strank o preostalih izdelkih. To pomaga povečati promet na spletnem mestu, zadrževanje strank in prepoznavnost blagovne znamke.

Kdaj naj pošljem e-pošto za dopolnitev?

Pravi čas je lahko drugačen za vsak izdelek/storitev kot tudi za osebo. To pa lahko približno določite na podlagi prejšnjih nakupov ali izdelka. Poleg tega poskrbite, da boste e-pošto poslali ob določenem času dneva. Naše priporočilo je, da e-poštna sporočila za dopolnitev pošljete sredi tedna, natančneje opoldne. Zaželeno je med 10.00 in 15.00.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako dolgo naj bo e-poštno sporočilo za dopolnitev?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Pošiljanje e-pošte za dopolnitev je učinkovit način za obveščanje strank o preostalih izdelkih. To pomaga povečati promet na spletnem mestu, zadrževanje strank in prepoznavnost blagovne znamke.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kakšne so prednosti pošiljanja e-poštnih sporočil za dopolnitev strankam?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Pošiljanje e-pošte za dopolnitev je učinkovit način za obveščanje strank o preostalih izdelkih. S tem boste pripomogli k ohranjanju strank, povečanju prometa na spletnem mestu in končno prodaji.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kdaj naj pošljem e-pošto za dopolnitev?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Primeren čas je drugačen za vsak izdelek in osebo. To pa lahko približno določite na podlagi prejšnjih nakupov ali izdelka. Poleg tega poskrbite, da boste e-pošto poslali ob določenem času dneva. Naše priporočilo je, da e-poštna sporočila za dopolnitev pošljete sredi tedna, natančneje opoldne. Zaželeno je med 10.00 in 15.00.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico