Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Spretne predloge e-mail

Neuspešna plačila so za večino podjetij SaaS in naročnikov žalostna resničnost, zaradi česar v povprečju izgubijo približno 9% mesečnih dohodkov. Na srečo se večina neuspešnih plačil zgodi nenamerno, ne da bi se stranka sploh zavedala, kaj se je zgodilo, dokler ne prejme opomina z e-mail sporočilom. Čeprav bi lahko bila za vašo ekipo in vaše stranke precej frustrirajoča izkušnja, lahko učinkovito uporabite dobro napisana spretna e-poštna sporočila, da preprečite nehoteno odbijanje in pridobite izgubljene prihodke. Spodaj je nekaj ključnih točk, ki si jih morate zapomniti pri sestavljanju in pošiljanju e-mail sporočil svojim strankam, skupaj z nekaterimi pripravljenimi učinkovitimi predlogami e-mail sporočil, ki temeljijo na primerih iz resničnega življenja.

Kaj so spretna e-mail sporočila?

Neustrezna e-mail sporočila so vrsta transakcijskih e-mail sporočil (običajno vrsta e-mail sporočil), ki jih pošiljajo SaaS in podjetja z naročninami, da obvestijo stranke o težavah s plačilom, kot so neuspešna plačila naročnine, potekle kreditne kartice ali zapadla plačila. Ta e -mail sporočila običajno obvestijo uporabnike o stanju njihovih računov in ponujajo možnost posodobitve podatkov za obračun in plačila za nadaljnjo uporabo izdelka ali storitve. Opozorilna e-mail sporočila so učinkovit način za zmanjšanje odpada strank in povečanje zadrževanja.

hulu_dunning_email_example

Najboljše prakse za spretna e-mail sporočil

1. Pošljite e-mail sporočila od resnične osebe

Tudi če so vaša spretna e-mail sporočila popolnoma avtomatizirana, se v primeru, da jih pošljete od resnične osebe, berejo bolj osebno in zaupanja vredno ter pomagajo opaziti vaša e-mail sporočila. Raziskava je pokazala da lahko z uporabo imena posameznika namesto splošnega e-mail naslova ali imena podjetja povečate stopnjo odziva do 35%.

2. Omogočite odgovore

Poskrbite, da pošiljate svoja spretna e-mail sporočila iz e-mail naslova, na katerega se lahko odzovejo vaše stranke, če naletijo na težave ali želijo zastaviti dodatna vprašanja. Naslovi „Ne odgovarjajte“ lahko prispevajo le k večjemu razočaranju strank, ker jim niste olajšali tega, da selahko obrnejo na vas, če to želijo.

3. Spomnite jih, kaj lahko izgubijo

Namesto da bi samo obvestili stranke, da jim plačilo ni uspelo in jih prosili, naj posodobijo podatke o svoji kreditni kartici, lahko dodate nekaj občutka za nujnost. Opomnite jih, kaj točno bodo izgubili, če ne bodo izvedli zahtevanih dejanj (na primer izgubo dostopa do svojega računa in zgodovinskih podatkov, prekinitev storitve itd.).

nyt spreten email primer

4. Vključite jasen CTA in naslednje korake

Jasen poziv k dejanju je eden najpomembnejših delov spretnih e-mail sporočil. Dodajte neposredno povezavo, s katero bodo stranke posodobile svoje podatke za obračun, ne da bi odprle drugo okno, se prijavile ali kliknile. Poskrbite, da jim sporočite, koliko časa imajo, preden bo njihov račun deaktiviran, razen če bo izvedeno plačilo.

5.Ponudite alternativo

Na podlagi vašega modela določanja cen lahko strankam ponudite alternativo preklicanemu računu, na primer zamenjavo na brezplačen paket, dokler ne posodobijo podatkov za obračun, ali ponudite poseben popust za nadaljnjo uporabo vaše storitve. Ta možnost bi lahko bila koristna, če plačilo ne bi uspelo zaradi prenizkega stanja sredstev.

Primeri vrstic zadev e-maila

  • Potrebno dejanje – plačilo za [izdelek] ni uspelo
  • Ukrepajte zdaj, da ohranite naročnino na [izdelek]
  • Vašega plačila za [izdelek] nismo mogli obdelati
  • Vaše plačilo za [izdelek] ni uspelo
  • Vaše plačilo za [Product] je bilo zavrnjeno
  • Ojoj! Vaše plačilo za [Product] ni uspelo
  • Težava pri obračunavanju – posodobite svoje podatke za obračun
primer e-mail sporočila spotify

Deset spretnih primerov e-mail predlog

1. Pred-opozorilni email

2. Osnovno kratko e-mail sporočilo

Design your own dunning emails

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

3. Osnovno podaljšano e-mail sporočilo

4. Sproščen opozorilni email

5. Poosebljen opozorilni email

6. Opozorilno e-mail sporočilo “Prepreči izgubo”

7. Serija opozorilnih email sporočil – email #1

8. Serija opozorilnih email sporočil -nadaljevalni #2

9. Serija opozorilnih email sporočil – nadaljevalni email #3

10. Serija opozorilnih email sporočil – ‘zadnje opozorilo’ email #4

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions about dunning emails

Why are dunning emails important?

Many business owners feel uncomfortable when they have to send out dunning emails to their customers. However, since most failed payments typically happen by accident (e.g., due to credit card expiry), dunning emails can genuinely be efficient in helping businesses recover failed payments and reduce involuntary churn.

How many dunning emails should I send?

As transactional emails can often get overlooked, sending a single dunning email is one of the biggest mistakes you can make. If you want to recover more revenue from failed payments, consider sending out a series of emails instead of a single message. It’s recommended to send at least three follow-up emails for a month, each with a slightly different text.

Should I send pre-dunning emails?

Since technologies like credit card retries have come into use, many failed payments can be automatically handled without your team ever needing to bother your customers with pre-dunning messages. In that case, pre-dunning emails are not only providing zero-value but can also be irritating for your customers and, therefore, should be avoided.

Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico