E-poštne predloge za glasilo so pomembno komunikacijsko orodje pri digitalnih strategijah večine podjetij. V tej strokovni vodi boste našli uporabne nasvete, kako izdelati glasila, predloge in primere za različne panoge ter kako najbolje izkoristiti e-poštni marketing za gradnjo zvestobe strank.
Številni tako imenovani strokovnjaki zadnjih nekaj let napovedujejo konec email marketinga. Vendar je ta kanal, ki je sestavni del marketinške matrike, še vedno močan.
Glasila, ki so posebna oblika e-poštnih sporočil, ne bodo kmalu izumrle. Nasprotno, v digitalnih strategijah večine podjetij pridobivajo vse večji pomen. Zaradi tega je bilten še vedno nujno komunikacijsko orodje, če je njegova uporaba razumna in ima namen.
Glasilo je digitalna publikacija, ki se distribuira v rednih časovnih presledkih (dnevno, tedensko, mesečno, dvomesečno ali četrtletno) po elektronski pošti. Glasila so običajno sestavljena iz različnih člankov o blagovni znamki, podjetju ali sektorju, v katerem deluje, skupaj s ponudbo ali CTA (poziv k dejanju).
Običajno so ljudje, ki prejemajo to vrsto komunikacije, naročniki, ki so že pokazali zanimanje za podjetje in njegove izdelke ali storitve in so se strinjali s prejemanjem tega glasila. To je ključnega pomena, saj lahko posodobitve po e-pošti pošiljate samo uporabnikom, ki so privolili v njihovo prejemanje.
Poleg tega morajo podjetja pred pošiljanjem e-poštnih sporočil upoštevati posebne pravne predpise na različnih področjih sveta, kot je GDPR v Evropi. Ti predpisi veljajo za vsako organizacijo, ki deluje v določeni regiji, pa tudi za vse organizacije zunaj te regije, ki ponujajo blago ali storitve strankam ali podjetjem v tej regiji.
Ne pozabite vedno vključiti gumba za odjavo ali povezave znotraj svojega glasila, po možnosti na dnu e-poštne predloge. Prejemniki vaših e-novic bi morali vedno imeti možnost, da se odjavijo od prejemanja vaših e-poštnih sporočil.
91 % potrošnikov vsaj enkrat na dan preveri svojo e-pošto na svojih pametnih telefonih (vir), zato ne pozabite ustvariti odzivnih, mobilnim telefonom prijaznih glasil!
Registriran uporabnik, ki se strinja s prejemanjem e-poštnih sporočil od vašega podjetja, je zelo pomemben. Če imate seznam aktivnih naročnikov, obstaja veliko razlogov, zakaj je pošiljanje glasil koristno:
Pošiljanje glasil ima veliko prednosti. Vendar pa morate biti pri izvajanju te komunikacijske strategije previdni. Vedno najprej pomislite na uporabnika in zagotovite, da dajete vrednost s tem, kar jim pošiljate.
Zdaj pa si oglejmo nekaj uporabnih predlog e-poštnih glasil.
Leto je polno posebnih priložnosti in letnih časov za namenske promocije in vaše stranke verjetno čakajo, da vedo, kaj ste jim pripravili. Zimske ali poletne razprodaje in komercialni datumi, kot so črni petek, kibernetski ponedeljek, božič, Eid al-Fitr, Eid al-Adha in Bogojavljenje (v Španiji), je le nekaj primerov pomembnih dni, ki bi jih morali izkoristiti za povečanje konverzij.
Oglejte si nekaj naših e-poštnih predlog za glasila, ki jih lahko uporabite v svoji naslednji kampanji. Ne pozabite v svoje predloge e-pošte dodati vabljive vizualne podobe elementov, ki jih promovirate.
It’s that special time of the year again – [Name of a season or holiday] is near, and we wanted to let you know all about the special offers that we’ve prepared for you:
Offer no. 1 with a description
Offer no. 2 with a description
Offer no. 3 with a description
…
Take advantage of these [discounts/offers/promotions] by clicking the button below.
[CTA]
Happy shopping and have a nice [Name of the season/holiday]!
Best wishes,
[your name & company’s name]
Ali potrebujete predlogo za e-poštno glasilo, ki je posebej povezana z vašo industrijo?
Uporabite spodnjo predlogo za sporočila svojim strankam, ne glede na vašo panogo – turizem, avtomobilsko industrijo, storitve, gostinstvo ali nepremičninski sektor.
You are an active subscriber of our mailing list [Name of a newsletter – if applicable], that’s why we think you’ll be interested in the latest news and information from [company].
We’re sending you a list of [articles posted by your company/industry articles/industry reports/ebooks] that we’ve curated especially for those who subscribe to our newsletter.
[List of the resources with short descriptions with CTAs like “Read more”/ “Read the article”/” Download the ebook”/” Check the report”, etc.].
[Don’t forget to use visuals!]
Happy reading!
Best,
[your name & company’s name]
Spodnja predloga bo dobro delovala, če boste morali svojim naročnikom na glasilo poslati jasno in neposredno sporočilo.
Torej, kdaj lahko uporabite to predlogo za e-poštno glasilo? Kadar koli želite prejemnike obvestiti o prihajajočem dogodku, jim sporočite, da boste lansirali nov izdelek/storitev, ali jih obvestite o novi funkciji. In spet, kot je navedeno spodaj, ne pozabite uporabiti vizualnih elementov!
Here’s a dose of [weekly/bi-weekly/monthly/quarterly] news from [company].
We’re going to launch/We’ve just launched a new [product/feature/service] this [week/month/quarter] and we wanted you, our valued newsletter subscriber, to be one of the first to hear this exciting announcement.
[A description of an item(s) that the message refers to.]
If you are interested in purchasing any of these [product/feature/service], just click the button below. We’ve prepared a special discount that is only available for the recipients of this message.
or:
Check your inbox frequently. Our subscribers are always the first to know about our new releases, and we always prepare special offers and discounts for you.
[CTA]
Best,
[your name & company’s name]
Glasila je treba redno pošiljati, da vas naročniki ne pozabijo. Vendar pa lahko prepogosto pošiljanje glasil povzroči, da se vaši bralci počutijo, kot da jih pošiljajo vsiljeno pošto in jih moti.
Pošiljanje glasil mesečno ali dvakrat na teden je zelo pogosto, vendar je smiselno vse med dvema tednoma in dvema mesecema. Vendar bodite dosledni – ne pošljite dveh glasil v treh tednih in nato se za dva meseca potuhnite.
Najbolj uporabne meritve za merjenje učinka glasila so odstotki stopenj dostave, odprtih stopenj, razmerja med prikazi in kliki ter stopnje obiskov ene strani. Vse zanesljive marketinške agencije ali orodja za trženje po e-pošti bodo zagotovila te statistične podatke.
Običajno si želite:
Vendar se lahko te stopnje in referenčne vrednosti razlikujejo od industrije do industrije. Najpomembnejša elementa, ki vplivata na te rezultate, sta kakovost podatkov kampanje in vrednost vsebine.
Vsebina mora biti kratka, pregledna in predstavljena v majhnih delih. Na splošno potrošniki porabijo le nekaj sekund za brskanje po e-poštnih sporočilih in iskanje splošnih ključnih besed in tem. Če opazijo nekaj pomembnega, bodo upočasnili in pozorneje prebrali vaše sporočilo. Začnite tako, da napišete e-pošto, nato pa nadaljujte z urejanjem navzdol, dokler ne predstavite ključnih informacij na najkrajši in najslajši možni način.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kako pogosto naj pošiljam glasilo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Glasila je treba pošiljati redno, zato so zelo pogosti mesečni ali dvotedenski. Vendar pa je razumno tudi vse med dvema tednoma in dvema mesecema.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako lahko izmerim uspešnost svojega glasila?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Najbolj uporabne meritve za merjenje učinka glasila so odstotki stopenj dostave, odprtih stopenj, razmerja med prikazi in kliki ter stopnje obiskov ene strani. Vse zanesljive marketinške agencije ali orodja za trženje po e-pošti bodo zagotovila te statistične podatke.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako dolgo naj bo moje glasilo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Na splošno potrošniki porabijo le nekaj sekund za brskanje po e-poštnih sporočilih, pobiranje splošnih ključnih besed in tem, zato mora biti vsebina kratka, pregledna in predstavljena v majhnih delih.” } }] }Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team