Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • Nove e-poštne predloge z omembo blagovne znamke

Nove e-poštne predloge z omembo blagovne znamke

Ko se o vašem podjetju govori pozitivno in ga omenja ugleden zunanji vir, na primer medijski vir v industriji ali strokovnjak, je to nekaj, na kar ste lahko ponosni. Ta vrsta medijske pozornosti običajno kaže na razcvet vašega podjetja in da so vaše pobude v poslovnem svetu cenjene. Ta vrsta prepoznavnosti vam lahko pomaga zgraditi prepoznavnost blagovne znamke in vas v očeh potencialnih strank in naročnikov postaviti kot vodilnega v vašem sektorju.

Omembe blagovnih znamk lahko uporabite tudi za krepitev zaupanja pri obstoječih strankah ali uporabnikih. Toda če želite izkoristiti pozitivne reference vašega podjetja, morate o njih najprej povedati svetu. Eden najboljših načinov, ki jih lahko uporabite za obveščanje svojih strank o novi omembi vaše blagovne znamke, je pošiljanje e-pošte, ki jih obvesti o njej in jih obvesti, kje lahko preberejo določeno vsebino.

Včasih se lahko zgodi, da se o enem od vaših izdelkov ali storitev razpravlja v zunanjem članku, vendar je povezava do vašega spletnega mesta napačna ali manjka ali pa sidrno besedilo ni primerno. To zmanjša vpliv omembe vaše blagovne znamke, ker boste prejeli manj prometa, kot bi, če bi bila povezava pravilna. V tem primeru prosite založnika, da posodobi svojo omembo na nekaj, kar predlagate.

Prilagajanje e-poštne predloge
Prilagodite e-poštne predloge v LiveAgentu

Različne vrste e-poštnih sporočil z omembo novih blagovnih znamk

Obstaja več različnih, a tesno povezanih vrst e-poštnih sporočil z omembo nove blagovne znamke. Morda boste morali poslati samo enega ali morda celo vse, odvisno od okoliščin. Služijo namenu:

  • Obveščanje strank o omembi vaše blagovne znamke – širite glas o svetleči referenci iz verodostojnega vira med svoje obstoječe stranke, da zgradite zaupanje
  • Zahtevanje povratne povezave na vaše spletno mesto od organizacije, ki vas omenja – zahvalite se zunanjemu viru za izpis imena, vendar prosite za možnost preusmeritve bralcev na vašo stran s povratno povezavo
  • Predlagajte spremembo napotitvene povezave ali sidrnega besedila – določite določeno stran, na katero želite, da se uporabniki usmerijo, ali predlagajte ustreznejšo besedo v omembi

Nove vrstice z zadevo e-pošte z omembo blagovne znamke

  • Oglejte si našo omembo v novem [external publisher’s name] [article/blog post/other content]
  • Več o temi [topic] preberite na spletnem mestu našega partnerja
  • Ali lahko vključite povratno povezavo do [company] v [title]?
  • Hvala za omembo! Tukaj je povezava, ki jo lahko dodate …
  • Zahteva za spremembo sidrnega besedila, ki nas omenja v [title]
  • Ali bi lahko posodobili svojo povratno povezavo na [company name]?

Nove e-poštne predloge z omembo blagovne znamke

Nova predloga elektronske pošte z omembo blagovne znamke 1 – obveščajte stranke o napotitveni vsebini

Pogosto zastavljena vprašanja

Ali lahko v e-poštno sporočilo vključim vsebino, ki vsebuje omembo nove blagovne znamke?

Omemba vaše blagovne znamke s strani popolnoma neodvisne organizacije vam ne daje pravice do uporabe ponudbe samo zato, ker se sklicuje na ime vašega podjetja. To je pravzaprav dobra stvar, saj bo nepristranska, pozitivna ocena vaše blagovne znamke iz uglednega, avtoritativnega vira pomagala graditi verodostojnost in zaupanje tako pri novih kot obstoječih strankah. Zato v e-poštno sporočilo ne morete vključiti besedila, ki omenja vašo blagovno znamko, razen če za to pridobite dovoljenje lastnika. Vendar je dobro, da svoje uporabnike obvestite o omembi s povezavo, kjer lahko preberejo vsebino, ki omenja vaše podjetje.

Ko imajo zunanja spletna mesta ali blogi povezave do vašega spletnega mesta, pomagajo privabiti promet nanj. Te tako imenovane povratne povezave pomagajo dvigniti profil vaše blagovne znamke in povečati prepoznavnost pri občinstvu, ki se razlikuje od vaše obstoječe baze uporabnikov. Povratne povezave pomagajo tudi izboljšati optimizacijo iskalnikov (SEO), kar lahko prispeva k temu, da se vaše spletno mesto prikaže višje v rezultatih iskalnikov (SERP) za poizvedbe na platformah, kot je Google.

Če torej zunanji vir omenja vašo blagovno znamko, vendar ne vsebuje povratne povezave na vaše spletno mesto, se obrnite na izdajatelja in ga prosite, naj posodobi del besedila, tako da vsebuje smernice, ki usmerjajo na stran po vaši izbiri. Vključili smo e-poštno predlogo, ki vam bo pri tem pomagala.

Kaj pa, če najdem kakšno zunanjo vsebino, ki bi lahko ali bi morala omeniti mojo blagovno znamko?

Če preberete del besedila, ki je objavljen zunaj, in menite, da je pomemben za vašo blagovno znamko, lahko avtorju ali lastniku pošljete e-pošto in vprašate, ali bo razmislil o dodajanju povratne povezave na vaše spletno mesto. Če poskušate pridobiti povratno povezavo z določenega, zelo cenjenega, verodostojnega spletnega mesta, lahko podjetju celo pošljete e-poštno sporočilo s ponudbo, da popravi vse pokvarjene povezave, ki jih najdete na njihovi spletni strani, in jim predlagate, naj uporabijo nadomestni URL, ki omenja vaš blagovna znamka.

Need to generate more traffic, and improve engagement?

Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial starting today! More sales and better customer service awaits.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Ali lahko v e-poštno sporočilo vključim vsebino, ki vsebuje omembo nove blagovne znamke?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Besedila, ki omenja vašo blagovno znamko, ne morete vključiti v e-poštno sporočilo, razen če za to pridobite dovoljenje lastnika. Vendar je dobro, da svoje uporabnike obvestite o omembi s povezavo, kjer lahko preberejo vsebino, ki omenja vaše podjetje.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako lahko dobim povratno povezavo na svojo spletno stran?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Če preberete del besedila, ki je objavljen zunaj, in menite, da je pomemben za vašo blagovno znamko, lahko avtorju ali lastniku pošljete e-pošto in vprašate, ali bo razmislil o dodajanju povratne povezave na vaše spletno mesto. Če poskušate pridobiti povratno povezavo z določenega, zelo cenjenega, verodostojnega spletnega mesta, lahko podjetju celo pošljete e-poštno sporočilo s ponudbo, da popravi vse pokvarjene povezave, ki jih najdete na njihovi spletni strani, in jim predlagate, naj uporabijo nadomestni URL, ki omenja vaš blagovna znamka.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj pa, če najdem zunanjo vsebino, ki bi morala omenjati mojo blagovno znamko?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Če zunanji vir omenja vašo blagovno znamko, vendar ne vsebuje povratne povezave na vaše spletno mesto, se obrnite na izdajatelja in ga prosite, naj posodobi del besedila, tako da vsebuje sidra, ki usmerjajo na stran po vaši izbiri.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico