Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • Predloge za praznične e-pošte

Predloge za praznične e-pošte

Sezona prazničnih nakupov je bila vedno velika tako za e-trgovino kot za trgovce na drobno. Po podatkih Statista je petdnevno obdobje od zahvalnega dneva do kibernetskega ponedeljka, znanega tudi kot Cyber 5, v prazničnem času 2019 prineslo ocenjeni prihodek od prodaje v višini 28,5 milijarde ameriških dolarjev. Za večino malih in srednje velikih trgovcev na drobno praznična sezona dejansko predstavlja od 20 do 30 % njihove skupne letne prodaje. Počitniški čas pa ni namenjen samo B2C – s pravo strategijo trženja počitniške e-pošte lahko podjetja B2B to tudi izkoristijo, spodbudijo potencialne stranke, povečajo angažiranost strank in povečajo prodajo.

Črni petek Hawaiian Airlines
E-poštna kampanja Hawaiian Airlines Black Friday

Zakaj je počitniški email marketing pomemben

  • 81 % potrošnikov pričakuje, da jih bodo pritegnile praznične promocije. (Deloitte)
  • 70 % ljudi je o prazničnih promocijah izvedelo po e-pošti. (Ipsos)
  • E-pošta je odgovorna za 20 % vseh obiskov spletnih počitniških spletnih mest. (Nadzor akcij)
  • Ena tretjina kupcev je povedala, da so vsi njihovi nakupi ob prazničnih vikendih temeljili predvsem na promocijah. (NRF)
  • Potrošniki, ki kupujejo izdelke po e-pošti, bodo verjetno porabili 138 % več kot ljudje, ki ne prejemajo e-poštnih ponudb. (Prepričaj in spreobrni).
Primer predloge praznične e-pošte iz RayBan
E-poštna kampanja RayBan za Valentinovo

Zadeva praznične e-pošte

  • Dogaja se zdaj… Zelo vesela razprodaja!
  • Darila v zadnjem trenutku, odobrena od Božička
  • Vaš seznam želja se bo povečal
  • Pozdravite novo leto z večjimi in boljšimi ponudbami
  • Razprodaja za valentinovo | Razmišljajte izven čokoladne škatle
  • 50 % POPUST na letne načrte danes. Ker te imamo radi
  • ♥ Vaše darilo za valentinovo v notranjosti…
  • Boljše od vrtnic: 30 % POPUST!
  • 20% popust! Vesel mednarodni dan žena!
  • Praznujte ženske s 30 % POPUSTOM – se zaključi nocoj!
  • PRIHODNOST SO ŽENSKE. Do 50 % POPUSTA
  • Izkoristite 25 % POPUST za EVERYBUNNY — ker je velika noč!
  • Velikonočne ponudbe ne bodo boljše od te!
  • Velikonočna razprodaja Eggscellent se začne danes!
  • Veselo noč čarovnic! Pridobite grozljiv dogovor
  • Pozabi na trike. Tukaj je naša poslastica…
  • Okusni prihranki za noč čarovnic – samo 3 dni
  • Zadnje ure! Ura teče na tej razprodaji za zahvalni dan!
  • Ni se nam treba zahvaliti za te ekskluzivne ponudbe
  • Ekskluzivni pogled na črni petek. Prihranite do 50 % POPUSTA
  • Rise & Shine… Ponudbe za črni petek so tukaj
  • Zgodnja razprodaja črnega petka! Parkiranje prepovedano. Brez vrstic. Brez težav.
  • Zdaj ali nikoli!
  • Kaj je na razprodaji? Karkoli & vse.
  • Končno! Kibernetski ponedeljek je – GO GO GO!
  • Ekskluzivne super ponudbe Cyber Monday znotraj 👀
  • Nakupujte lokalno to soboto za mala podjetja
  • Ozdravite svojega mačka na Črni petek z nakupovanjem na drobnem

10 e-poštnih predlog za praznične e-poštne marketinške kampanje

Ko gre za praznično sezono, je trženje po e-pošti eden najučinkovitejših načinov za vključevanje potencialnih strank in trenutne baze strank, da bi spodbudili več poslovanja in povečali prihodke. Ne glede na to, ali ste v B2C ali B2B sektorju, vam lahko naslednje e-poštne predloge pomagajo ustvariti lastne praznične marketinške kampanje po e-pošti – od črnega petka in kibernetičnega ponedeljka do zimskih počitnic, novega leta in vsega vmes.

Predloga elektronske pošte za zimske počitnice

Novoletna e-poštna predloga

Predloga e-pošte za Valentinovo

Predloga elektronske pošte za dan žena

Predloga e-pošte za velikonočne praznike

Predloga elektronske pošte za noč čarovnic

Predloga elektronske pošte za zahvalni dan

Predloga elektronske pošte za črni petek

Šablona za soboto za mala podjetja

Predloga elektronske pošte Cyber Monday

Pogosto zastavljena vprašanja

Kaj naj vsebuje praznična e-poštna sporočila strankam?

Počitniško e-poštno sporočilo strankam mora vsebovati informacije o načrtih podjetja za praznike, povezavo za brskanje in nakup daril na spletnem mestu ter poziv k dejanju.

Zakaj naj strankam pošiljam praznična e-poštna sporočila?

Strankam pošljite praznična e-poštna sporočila, da jih opomnite na vaše podjetje. Poleg tega poskrbite, da boste na ustrezen način ciljali na stranke in vključite povezavo do vaše počitniške strani ali prodaje, če jo imate.

Kakšna je idealna dolžina praznične e-pošte?

Če so praznična e-poštna sporočila krajša, jih je lažje brati in tudi manj verjetno je, da jih bodo izbrisali. Idealna dolžina je od 50 do 75 znakov.

Free 14-day trial. No credit card required.

Discover all that LiveAgent has to offer, including customizable email templates!

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kaj naj vsebuje praznično e-pošto strankam?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Praznično e-poštno sporočilo strankam mora vsebovati informacije o načrtih podjetja za praznike, povezavo za brskanje in nakup daril na spletnem mestu ter poziv k dejanju.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zakaj naj strankam pošiljam praznična e-poštna sporočila?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Strankam pošljite praznična e-poštna sporočila, da jih opomnite na vaše podjetje. Poleg tega poskrbite, da boste na ustrezen način ciljali na stranke in vključite povezavo do vaše počitniške strani ali prodaje, če jo imate. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kakšna je idealna dolžina praznične e-pošte?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ko so praznična e-poštna sporočila krajša, jih je lažje brati in tudi manj verjetno je, da jih bodo izbrisali. Idealna dolžina je od 50 do 75 znakov.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico