• Predloge
  • Predloge e-poštnih sporočil s popustom

Predloge e-poštnih sporočil s popustom

Dobro izvedene akcije popustov pritegnejo nove stranke, povečajo zvestobo obstoječih strank in povečajo poslovni dobiček. Skoraj ni nobenega podjetja, bodisi v B2C ali B2B sektorju, ki občasno ne ponuja popustov na svoje izdelke ali storitve. Večina podjetij ponuja popuste, ker jim lahko pomaga prodati zaloge izven sezone, dvigniti dobiček in hkrati izboljšati zadovoljstvo strank. Mislim, kdo ne mara, ko ujame nekaj, kar si je želel, za nižjo ceno?

Primer-ponudbe-kode-za-popust-za-vstopnico

Vendar včasih ni na voljo nobenih popustov in tu je lahko težavno. Ukvarjanje s pogajanji o popustih je izziv tako za potrošnike, ki zahtevajo popuste, kot za ekipe za prodajo/službe za stranke, ki morajo izpolniti pričakovanja svojih strank, ne da bi pri tem uničili marže svojega podjetja.

V tem članku bomo razpravljali:

  1. Kaj morajo podjetja upoštevati, preden ponudijo popuste.
  2. Kaj je e-pošta s ponudbo popustov in zakaj je pomembna.
  3. Kako napisati svojo e-pošto s ponudbo popustov.
  4. Predloge e-pošte s ponudbo popustov.
  5. Nasveti za potrošnike, ki želijo zahtevati popust.
  6. Predloge e-poštnih zahtev za popust.
  7. Nasveti za podjetja, ki se morajo odzvati na zahteve za popust.
  8. Predloge za e-pošto za zahteve in odgovor na popust.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates.

Stvari, ki jih morate upoštevati, preden podelite popust

Glede na stopnjo, v kateri je vaše podjetje, število strank, ki jih imate, vrste izdelkov, ki jih ponujate,  in vašo cenovno strategijo – popusti so lahko velik vir donosnosti naložbe ali pa ustvarijo izgube, ki bodo sčasoma negativno vplivale na vaš končni rezultat. . Tukaj je nekaj najpomembnejših stvari, ki jih morate upoštevati, preden začnete s kakršnimi koli popusti.

Ocenite svoje stopnje dobička

Čeprav se ponudba 50 % popusta na določene izdelke morda zdi privlačna, morate biti prepričani, da imate vedno dobičkonosno maržo, sicer lahko na koncu izgubite denar s svojo strategijo ponudbe popustov. Preden začnete s kakršno koli kampanjo s popusti, preglejte številke, da ugotovite, kaj si lahko privoščite, da ponudite svojim strankam, hkrati pa ustvarjate dobiček od vsake prodaje.

Ocenite svoje stopnje dobička - App - Uploads - 2021 - 05 - Profit Margin Formula.jpeg
Slika z dovoljenjem EDUCBA

Upoštevajte višje stroške pridobivanja strank

Ponudba popustov je lahko zanesljiv način za privabljanje novih strank, vendar bo vplivala tudi na vaše tipične stroške pridobivanja strank. Če želite pridobiti največjo vrednost svojih akcij s popusti, poskrbite, da boste nove stranke pretvorili v zveste kupce, tako da negujete svoj odnos z njimi. To bo povečalo njihovo življenjsko vrednost in upravičilo višje stroške pridobitve strank.

Upoštevajte višje stroške pridobivanja strank - App - Uploads - 2021 - 05 - 1564082922 770 D2C Brands Are Driving Up Customer Acquisition Costs %E2%80%93 And.png
Slika z dovoljenjem Top News In World

Poskrbite, da bodo vaši popusti pritegnili vašo ciljno publiko

Preden začnete prodajno akcijo, da bi pridobili nove stranke, razmislite, ali bodo vaši popusti dejansko pritegnili vrsto strank, ki si jih resnično želite. Ne pozabite, da bodo veliki popusti verjetno pritegnili kupce, ki se ukvarjajo s ponudbo, kar pomeni, da se vaši na novo privabljeni kupci v prihodnosti ne bodo spremenili v dolgoročne stranke.

Pazite na možne negativne vplive na vašo blagovno znamko

Čeprav so prodajni popusti lahko učinkovito sredstvo za ustvarjanje hitrega prihodka, se prepričajte, da ste skrbno pretehtali vsa tveganja in potencialno katastrofalne pasti. Potrošniki se lahko hitro navadijo na znižanje cen in mnogi se ne bodo obdržali, ko se bodo vaše cene vrnile v normalno stanje ali zvišale. Poleg tega lahko popusti projicirajo vaše lastno nezaupanje v vašo blagovno znamko in vzpostavijo nižjo zaznano vrednost za vaše izdelke.

Razmislite o ponudbi popustov določenim skupinam strank

Ponudba popustov vsem je lahko veliko tveganje za vašo skupno stopnjo dobička. Namesto tega razmislite o ponujanju ekskluzivnih popustov določenim skupinam strank (kot so študenti, zdravstveni delavci, vojska itd.). Na ta način lahko izkoristite popuste in povečate svojo bazo strank, ne da bi pri tem škodovali svojim maržam ali zmanjšali vrednost blagovne znamke.

Razmislite o ponudbi popustov določenim skupinam strank - App - Uploads - 2021 - 05 - Topshop Discount.jpeg

Pomislite, kako boste po koncu popusta pokazali vrednost izdelka

Čeprav si vaša tržna prizadevanja prizadevajo prepričati stranke in potencialne stranke, da je vaš izdelek koristen in bo izboljšal njihovo življenje, lahko popusti pogosto spodkopavajo vrednost vašega izdelka. Zato morate razmišljati o tem, kako boste dokazali vrednost svojega izdelka in obdržali stranke, ko bo popust potekel.

“Apple je blagovna znamka, zgrajena na novosti in nujnosti, zato lahko njihovi izdelki nikoli ne gredo v prodajo, lahko pa dobite popust za menjave ali nadgradnje, ki ohranjajo zveste stranke.”

Erin Sykes, maloprodajni in prodajni strateg

Kaj je e-pošta s ponudbo popustov? Zakaj je to pomembno za vaše podjetje?

Kot že ime pove, se e-pošta s ponudbo popustov uporablja za obveščanje vaših strank o posebnem popustu. Lahko je splošen popust za vse izdelke v vaši trgovini, pa tudi kupon ali koda za popust, ki je na voljo za uporabo na blagajni. Ponudba popustov je običajna praksa, ki jo uporabljajo vsa podjetja, saj prinaša resnične rezultate. Tukaj je nekaj statističnih podatkov, ki podpirajo to izjavo:

  • Velika večina strank (93 %) uporablja kode za popust skozi vse leto.
  • Na vprašanje o prejšnjem tednu 60 % potrošnikov trdi, da so v tem času uporabili kodo za popust.
  • Tri četrtine vseh strank trdi, da namerno brskajo po prejeti pošti in iščejo kode za popust.

Zanimivo je, da obstajajo nevropsihološke raziskave, ki dokazujejo, da kuponi osrečujejo stranke. Študija podiplomske univerze Claremont je pokazala, da lahko prejem bona za 10 % poveča raven oksitocina za do 38 %, udeleženci, ki so prejeli kupone, pa so bili tudi 11 % srečnejši in se počutili bolj sproščeno.

Torej, kako lahko uvedete kode za popust v svojo marketinško strategijo? Najlažji način je preko e-poštnih kampanj.

Kaj je e-pošta s ponudbo popustov? Zakaj je to pomembno za vaše podjetje? - App - Uploads - 2020 - 06 - Teavana Discount Email.jpeg

Nasveti za pisanje učinkovitih e-poštnih sporočil s ponudbo popustov

Začeti s prazne strani je lahko zastrašujoče in frustrirajuće. Da bi vam pomagali, smo ustvarili seznam nasvetov, ki jih morate upoštevati pri pisanju e-poštnih sporočil s ponudbo popustov. Če še vedno ne želite pisati lastnih e-poštnih sporočil o popustih, se pomaknite navzdol in kopirajte ter prilepite naše predloge e-poštnih sporočil s ponudbo popustov, ki so pripravljene za uporabo.

  • Izberite pravi ton: v vseh svojih e-poštnih sporočilih ohranite dosleden ton. Če imajo vsa vaša sporočila formalen ton, bodo vaše stranke morda presenečene (če ne celo užaljene!), ko prejmejo bolj sproščeno sporočilo.
  • Bodite jedrnati: hitro preidite k bistvu. Vaše stranke imajo omejen razpon pozornosti in njihov čas je dragocen. Učinkovita e-pošta mora biti enostavna za skeniranje in olajšati iskanje glavnih informacij (ponudba/koda za popust).
  • Osredotočite se na vrednost: naj bo vaša e-pošta osredotočena na vrednost, ki jo zagotavljate uporabniku – to je koda za popust.
  • Nujnost finančnega vzvoda: vključite končni datum za svojo ponudbo. To bo vzbudilo občutek nujnosti in spodbudilo vaše stranke k hitremu ukrepanju.
Nasveti za pisanje učinkovitih e-poštnih sporočil s ponudbo popustov - App - Uploads - 2020 - 06 - Copy Of Liveagent Material Inside Ticket.png
Avtomatizirajte e-pošto s popusti tako, da ustvarite e-poštne predloge LiveAgent

Predloge e-pošte s ponudbo popustov

Uradna e-pošta s ponudbo popustov

Ideje za zadevo:

  1. X% popust – poiščite svojo kodo za popust v njej
  2. Posebna ponudba: X% popust

Hello [name],

Thank you for being joining our subscription list! We’re thrilled to offer you a special discount on our [products]. Please use the code below at the checkout to activate your X% discount:

[code]

The discount offer is valid until [date].

Have a great day,
[name of the company/employee]

E-pošta s ponudbo priložnostnih popustov

Ideje za zadevo:

  1. Ne zamudite svojega X% popusta!
  2. X% popusta – koda za popust je notri!

Hi [name],

We’re so happy to have you on board! As a thank you, we’ve got a special X% discount just for you. Use [code].

The offer is valid until [date]. Hope you’ll enjoy it!

Best,
[name of the employee/company]

Predloge e-poštnih sporočil s ponudbo popustov za posamezne panoge

E-poštno sporočilo s popustom za e-trgovino

Ideje za zadevo:

  1. X% popust na vse artikle!
  2. Samo danes: X% popust na vse izdelke!
  3. X % popusta na vaše najljubše [products]

Hi [name],

It’s a great time for shopping!

[time frame: e.g., Today only, Until July 24th], all items in the store are X% off!

Don’t hesitate – the best deals are selling out fast!

Just use the discount code below at checkout:

[code]

Happy shopping,
[company name]

E-pošta s popustom SaaS (programska oprema kot storitev).

Ideje za zadevo:

  1. X% popusta na vse naročnine!
  2. Pridobite X% popusta na vse načrte!

Hi [name],

Now you can get [product name] for X% off! Simply use the code below to get X% off your plan:

[code]

Please let me know if you need any assistance. Hope you like the deal!

Best,
[employee name, company]

E-poštne predloge različne vrste ponudb s popusti

Splošna koda za popust

Ideje za zadevo:

  1. X% popusta na vse!
  2. X% popust – pridobite kodo za popust
  3. Posebna koda za popust: X% popust!

Hello [name],

We’ve got good news for you: a special discount code for our [products/services]! Please find it below:

[code]

The code is valid until [date]. You can use it at the checkout!

Hope you enjoy it,
[employee name, company]

Koda za popust po prijavi na glasilo

Ideje za zadevo:

  1. Dobrodošli! Tukaj je vaša koda za popust:
  2. Dobrodošli v našem glasilu + bonus…
  3. Glasilo + poseben popust!

Hello [name],

Welcome to the [company name] newsletter!

To get started, we’ve got a little gift for you – a special discount code for our [products/services]:

[code]

Feel free to use it at the checkout. Hope you enjoy it!

Talk to you soon,
[company name] team

E-pošta za omejeno časovno ponudbo

Ideje za zadevo:

  1. X% popust – časovno omejena ponudba!
  2. X% popust, samo ta teden!
  3. Časovno omejena ponudba: prejmite X% popusta!

Hi [name],

Have you heard of our limited-time offer yet? Only until [date], you can get X% off all [products/services]!

Don’t hesitate, as the best deals are selling out fast. Remember to use this discount code at the checkout:

[code]

Enjoy!
[company name] Team

Kako zahtevati popust: 10 nasvetov za potrošnike

Obstajajo lahko različni razlogi, zakaj bi morda potrebovali ali želeli dobiti nižjo ceno od predlagane. Poleg tega imajo vsi radi potencialne prihranke in dejavnik dobrega počutja, da se pogajate o svoji poti do slajšega posla. Pogosteje lahko zahtevate posebno ceno za skoraj vse in jo dobite, če veste, kako in kdaj vprašati. Oglejmo si nekaj nasvetov, ki vam lahko pomagajo pridobiti znižane cene pri trgovcih, prodajalcih in ponudnikih storitev.

  1. Raziščite: malo spletnega raziskovanja je vedno koristno, preden se začnete pogajati. To vam bo omogočilo boljše razumevanje, kaj želite, kaj trenutno ponujajo konkurenti, kakšna bi bila razumna cena in s čim lahko prepričate prodajalca/prodajalca, da vam ponudi znižano ceno.
  1. Vedite, kdaj vprašati: Ne pozabite, da obstajajo določeni časi – na primer konec dneva, konec meseca, konec poslovnega leta ali po praznikih –, ko imate več možnosti za popust, saj so prodajalci želijo skleniti posle v zadnjem trenutku, da bi dosegli svoje prodajne cilje.
Kako zahtevati popust: 10 nasvetov za potrošnike - App - Uploads - 2021 - 05 - End Year Sale.jpeg
  1. Zastavite prava vprašanja: pri pogajanjih o popustih vam lahko določene fraze in vprašanja pomagajo doseči želeni rezultat. Nekaj dobrih primerov je: »Vse, kar imam v svojem proračunu, je X« in »Dal ti bom X, če lahko zdaj sklenemo ta posel« ali »Je to najboljše, kar lahko storiš?«
  1. Pogovorite se s pravo osebo: nima smisla, da se pogajate z nekom, ki preprosto ne more odobriti popusta. Če ugotovite, da vam oseba, s katero govorite, ne more ponuditi znižane cene, se obrnite na odločevalca, kot je upravitelj, ki ima pooblastilo za odobritev popusta.
  1. Navedite jim trden razlog: ta deluje še posebej dobro v primeru podjetij B2B in SaaS. Namesto da preprosto zahtevate popust, lahko v zameno ponudite nekaj dragocenega, na primer pisanje ocene, napotitev ali pripravljenost predstaviti svoje podjetje kot študijo primera.
Kako zahtevati popust: 10 nasvetov za potrošnike - App - Uploads - 2021 - 05 - Review Discount.png
  1. Izkoristite popuste za zgodnje plačilo: v mnogih panogah je zagotavljanje popustov za zgodnje plačilo standardna praksa. Prodajalci lahko prejmejo plačilo prej, kar pospeši denarni tok in zmanjša tveganje zamude pri plačilu ali neplačilu. Zato je ponudba za zgodnje plačilo lahko odličen način za pridobitev popustov.
  1. Omenite nižjo ceno konkurenta: Ne bojte se poudariti nižje cene konkurenta. Številna podjetja so dejansko pripravljena zagotoviti popuste, če lahko dokažete, da njihovi konkurenti ponujajo nižje cene. Predhodno malo raziskave vam bo povedalo, ali so cene trgovcev na drobno razumne.
Kako zahtevati popust: 10 nasvetov za potrošnike - App - Uploads - 2021 - 05 - Dicks Price Match.png
Izjava ujemanja cen športne opreme DICK’S
  1. Ciljajte na dodatke: Če ne morete dobiti želenega popusta, razmislite o tem, katere vrste dodatkov bi bilo razmeroma neboleče, da bi vam jih prodajalec ponudil – brezplačna dostava, brezplačna namestitev, brezplačna nadgradnja itd. Zelo pogosto so podjetja že pripravljena ponuditi te ugodnosti, saj so cenejše od znižanja cene, vendar še vedno osrečujejo stranko.
  1. Ohranite vljuden ton: poskusite imeti vljuden, spoštljiv in pozitiven pristop med pogajanjem. Nihče ne želi pomagati nesramni in nasilni osebi, vendar bo večina prodajalcev želela pomagati prijetni, prijazni osebi na kakršen koli način.
  1. Bodite pripravljeni na odhod: ne bojte se preprosto oditi, če ne dobite želene cene. Čeprav je navadno dražje pritegniti nove stranke, so podjetja morda pripravljena narediti vse, da obdržijo obstoječe stranke, še posebej, ko se zavejo, da bodo kmalu izginile.

Zadovoljne stranke so najboljše stranke.

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

Značke

Predloge e-poštnih zahtev za popust za potrošnike

Ko gre za prošnjo za popust od podjetja bodisi kot potencialna stranka bodisi kot zvesta stranka, si je treba zapomniti dve ključni stvari: imejte vljuden, pozitiven in profesionalen ton ter dobro razložite, zakaj si ne morete privoščiti navedeno ceno (ali zakaj menite, da bi bilo sprejetje vaše zahteve za popust koristno za obe strani). Tukaj je nekaj primerov predlog zahtev za popust, ki jih lahko uporabite:

Običajno povpraševanje o popustih


Hello [NAME],
This is [YOUR NAME] from [COMPANY NAME].
We are seriously considering purchasing your product as we believe it’s the perfect solution for our company! But we’re a small business just starting out and right now there’s no way we can afford your pricing. Any chance you could give us a discount?
Looking forward to your thoughts on this.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Splošna zahteva za popust


Dear [NAME],
We are happy to be your loyal customer for the last 5 years and during this time we have always been pleased with the quality of [PRODUCT/ SERVICE] you supply and the level of customer service you provide.
Nonetheless, as our firms have done business together for so many years, and since we are currently experiencing certain financial difficulties, we would like to request a discount on future orders.
Looking forward to hearing your positive response. Thank you in advance.
Sincerely,
[YOUR SIGNATURE]

Posebna zahteva za popust


Dear [NAME],
The past two years saw a marked increase in our purchases of your products. Besides, if you check our account, you will find that we have always been prompt in our payments.
In view of this would like to ask you for an additional 5% discount. With a better discount we are sure that we can increase our business volume even more – and that, we believe, is something beneficial to both of us.
We hope to hear from you soon regarding this proposal. If it is acceptable to you, please inform us soon as we are planning to place our next order by the end of the week.
Thank you,
[YOUR SIGNATURE]

Nasveti za odgovarjanje na zahteve strank za popust

Ne glede na to, katere izdelke ali storitve ponujate, boste verjetno naleteli na potencialne stranke ali obstoječe stranke, ki bodo prosile za popuste, ki jih niste načrtovali. Vendar pa preprosto privolitev v popust dokazuje, da vaš izdelek/storitev ni vreden vaše zahtevane cene in začne vaš odnos s strankami na napačni nogi. Tukaj je nekaj nasvetov o tem, kako se lahko učinkovito pogajate o zahtevah za popust, da dobite zmagovalni rezultat, in se odzovete na profesionalen način:

  • Vprašajte potencialno stranko, zakaj je plačilo navedene cene težava zanje, da bi ugotovili, ali je zahtevanje popusta del njihove standardne pogajalske strategije ali si res ne morejo privoščiti vašega izdelka po navedeni ceni.
  • Priznajte zahtevo, vendar pogovor odmaknite od cene, tako da razložite, kako vaš izdelek/storitev ponuja večjo vrednost kot izdelki vaših konkurentov, in s poudarkom na prednostih vašega izdelka.
  • Zavrnite zahtevo za popust, vendar povečajte vrednost posla z zagotavljanjem nekaterih dodatnih ugodnosti za predlagano ceno (npr. brezplačni dodatki, podaljšana garancija, brezplačno usposabljanje itd.)
  • Strinjajte se s popustom ob spreminjanju pogojev posla (kot je povečanje velikosti naročila, sprememba obsega naročila, podaljšanje pogodbe itd.)
  • Strinjajte se z zagotavljanjem popusta samo, če v zameno prejmete očitno korist (daljša pogodba, veliko predplačilo, študija primera, napotitev, pregled itd.)
  • Če ste pripravljeni ponuditi popust, vprašajte, kaj menijo, da bi bil ustrezen popust, in preverite, ali je njihova zahteva razumna in sprejemljiva za vaše podjetje.
  • Če ne morete izpolniti zahteve stranke in ne morete ponuditi popusta, pojasnite, zakaj so vaše cene upravičene in zakaj je to politika vašega podjetja.

Ready to put your discount templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Predloge za e-pošto za zahteve in odgovor na popust

Uporabite naslednje e-poštne predloge kot vodnike, ko morate odgovoriti strankam, ki prosijo za popust.

Pogajanje o zahtevi za popust #1


Hello [PROSPECT NAME],
I appreciate you asking about discounted pricing. Can I ask why you’re seeking a discount? I’d love to learn a little more about your budget and understand if I can explain the value of our solution further.
We could schedule a quick call this week, if you’d like. Feel free to book some time on my calendar here: [calendar link]
Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Pogajanje o zahtevi za popust #2


Hello [PROSPECT NAME],
I appreciate your question. Before we talk about discounting, I’d love to find out a little more about the pain points and priorities of your company to ensure I can make the best recommendation on how we can help.
Would you be open for a quick call next week? Let me know when you’re available.
Best,
[YOUR SIGNATURE]

Zavrnitev zahteve za popust #1


Hi [PROSPECT NAME],
Thank you for contacting us. I appreciate your interest in our product, but unfortunately we won’t be able to give you that discount. I understand your position, but our priority is being valuable. It wouldn’t be fair to offer you a discount while the rest of our users pay full price.
If you ever change your mind, we’d love to have you as a customer. Until then, I can recommend you a few affordable alternatives. Please let me know if you’d like that.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Zavrnitev zahteve za popust #2


Hi [NAME],
Thank you for contacting us! I am very sorry, but we won’t be able to honor your discount request. Unfortunately, our promo ended over a month ago, so the 50% off coupon code you provided has already expired and is no longer active in our system. Our coupons are typically valid for 30 days after they are issued.
However, you can find our future promotions on our website at [link]. You are also welcome to join our mailing list to receive latest deals and special offers. Please, let me know if you would like me to add your email to our list.
Best regards,[YOUR SIGNATURE]

Sprejetje zahteve za popust #1


Hi [NAME],
We appreciate your request and we perfectly understand your need to save a little money in this economy.
Since you’ve been our customer for almost two years by now, we’re willing to offer you an additional 10% discount on your annual subscription in exchange for a case study that will be published on our website and show how your business benefits from using our product.
Please let us know if that works for you. Thank you!
Best,[YOUR SIGNATURE]

Sprejetje zahteve za popust #2


Hello [NAME],
We appreciate your request and your interest in using our service. After having discussed with my colleagues, we decided that we could provide you with a 15% discont, if you agree to pay a year’s worth upfront.
Does it sound like something you would be willing to do? Looking forward to your response.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Predloge za e-pošto s ponudbo popustov – pogosto zastavljena vprašanja

Ali naj vsem svojim kontaktom pošljem ponudbo za popust?

Ali naj vsem svojim kontaktom pošljem ponudbo za popust?

Odvisno od vaše splošne strategije. Vsem svojim strankam lahko pošljete ponudbo za popust ali pa to komunikacijo naslovite na ekskluzivno skupino, kot so neaktivne potencialne stranke. Če se odločite za slednje, potem poskrbite, da kontakti, ki niso vključeni v ponudbo, tega ne bodo izvedeli.

Ali naj prejemnike ponudbe popusta obvestim po elektronski pošti o natančni znižani ceni izdelka/storitve?

Prosilec

Običajno podjetja svoje potencialne kupce obvestijo o velikosti popusta v odstotkih ali pa predstavijo ceno pred in po. Vključite lahko tudi povezavo do vaše cene in tam navedete vse pomembne informacije. Vložite nekaj časa v A/B teste, tako da pošljete dve različni e-poštni sporočili isti skupini strank in preverite, katero daje boljše rezultate.

Kaj je bolje, preprosto e-pošto ali vizualno privlačno sporočilo?

Kaj je bolje, preprosto e-pošto ali vizualno privlačno sporočilo?

Cilj predloge e-poštnih sporočil s popusti je pritegniti pozornost in prepričati prejemnika, da sprejme določeno dejanje. Zato bo pošiljanje dobro oblikovanega, vizualno privlačnega e-pošte verjetno prineslo boljše rezultate kot navadno besedilno sporočilo. Če v Googlu poiščete »e-poštno sporočilo o popustih«, boste našli veliko primerov, od katerih so vsi pisani in vpadljivi z velikimi znižanji. Najbolje je slediti tej poti.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ali naj vsem svojim kontaktom pošljem ponudbo za popust?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Odvisno od vaše splošne strategije. Vsem svojim strankam lahko pošljete ponudbo za popust ali pa to komunikacijo naslovite na ekskluzivno skupino, kot so neaktivne potencialne stranke. Če se odločite za slednje, potem poskrbite, da kontakti, ki niso vključeni v ponudbo, tega ne bodo izvedeli.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaj je bolje, preprosto e-pošto ali vizualno privlačno sporočilo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Cilj predloge e-poštnih sporočil s popusti je pritegniti pozornost in prepričati prejemnika, da sprejme določeno dejanje. Zato bo pošiljanje dobro oblikovane, vizualno privlačne e-pošte verjetno prineslo boljše rezultate kot navadno besedilno sporočilo.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ali naj prejemnike popusta obvestim po elektronski pošti o natančni znižani ceni izdelka/storitve?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Običajno podjetja svoje potencialne kupce obvestijo o velikosti popusta v odstotkih ali pa predstavijo ceno pred in po. Vključite lahko tudi povezavo do vaše cene in tam navedete vse pomembne informacije.” } }] }

Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    ×
    Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

    Na voljo smo v več terminih

    Rezervirajte si demo različico