Veliko strank se hoče s svojimi najljubšimi znamkami povezati prek telefona. Vendar je večina člankov na temo podpore strankam, napovedala, da je “telefonski klic mrtev”, kar je dejansko stavek iz 14. Novembra, 2010 (!) TechCrunch članek. In čeprav je avtor dodal, da z “mrtev” tehnološka industrija misli na “upad”, leta pozneje številne študije, kot je ta v reviji Forrester, dokazujejo nasprotno.
Vendar se ne moremo se prerekati o tem, da ostali komunikacijski kanali, ki se uporabljajo za podporo strankam, kot so klepet v živo, chatboti, ali takojšnje sporočanje, ne pridobivajo na popularnosti. Ampak to ne pomeni, da stranke niso zainteresirane v telefonsko podporo.
Spodaj boste našli nekaj primerov predlog za prekinitev/pavziranje kontakta. Uporabite jih, da zaključite ali pavzirate pogovor z zvestimi strankami na pozitiven način, in si s tem zagotovite zadovoljstvo in zvestobo strank.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design<br> your own customer email templates.<br> Curious about all the opportunities?
Eden izmed razlogov za zaprtje kontakta, je lahko enostavno zaradi odprave težave, s katero se stranka sooča. Potem je še edino potrebno se stranki zahvaliti za pogovor in ji zagotoviti, da se lahko ponovno oglasi, kadarkoli bo to potrebno.
Drugi razlogi za preklic kontakta so lahko nezmožnost rešitve strankinega problema ali nadaljevanje pogovora na drugi kanal. Do pavziranja kontakta pride, ko iskanje rešitve za strankin problem, vzame več časa kot ponavadi ali je za vključitev drugih zainteresiranih strani potreben dodaten čas. V redkih situacijah se kontakt lahko zapre, ker je stranka: nesramna, agresivna, ali noče sodelovati z agentom.
Da, vaši agentje morajo vedno razložiti zakaj se nekaj dogaja, in to ne velja samo za obrazložitev razlogov za preklic ali pavziranje kontakta. Na to, da agentje razjasnijo zakaj je vstopnica ali kontakt preklican/a ali pavziran/a, se naj gleda kot pravilo. Dolga razlaga tukaj ni potrebna. Dva kratka stavka, ki povzemata kaj se je zgodilo, zakaj se je zgodilo, in naslednji koraki so dovolj, da so vaše stranke dobro informirane.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Zakaj bi morali preklicati/pavzirati kontakt po telefonu??”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Eden izmed razlogov za zaprtje kontakta, je lahko enostavno zaradi odprave težave, s katero se stranka sooča. V redkih situacijah se kontakt lahko zapre, ker je stranka: nesramna, agresivna, ali noče sodelovati z agentom.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ali naj razložim, zakaj je kontakt preklican/pavziran?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Da, vaši agentje morajo vedno razložiti zakaj se nekaj dogaja, in to ne velja samo za obrazložitev razlogov za preklic ali pavziranje kontakta.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zakaj bi morali preklicati/pavzirati kontakt po telefonu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Do pavziranja kontakta pride, ko iskanje rešitve za strankin problem, vzame več časa kot ponavadi ali je za vključitev drugih zainteresiranih strani potreben dodaten čas.” } }] }Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih