Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • Klicni center: Predloge za preklic/pavziranje kontakta

Klicni center: Predloge za preklic/pavziranje kontakta

Veliko strank se hoče s svojimi najljubšimi znamkami povezati prek telefona. Vendar je večina člankov na temo podpore strankam, napovedala, da je “telefonski klic mrtev”, kar je dejansko stavek iz 14. Novembra, 2010 (!) TechCrunch članek. In čeprav je avtor dodal, da z “mrtev” tehnološka industrija misli na “upad”, leta pozneje številne študije, kot je ta v reviji Forrester, dokazujejo nasprotno.

poskus prenosa klica
Komunicirajte s strankami z LiveAgentovo rešitvijo za virtualni klicni center

Vendar se ne moremo se prerekati o tem, da ostali komunikacijski kanali, ki se uporabljajo za podporo strankam, kot so klepet v živo, chatboti, ali takojšnje sporočanje, ne pridobivajo na popularnosti. Ampak to ne pomeni, da stranke niso zainteresirane v telefonsko podporo.

Spodaj boste našli nekaj primerov predlog za prekinitev/pavziranje kontakta. Uporabite jih, da zaključite ali pavzirate pogovor z zvestimi strankami na pozitiven način, in si s tem zagotovite zadovoljstvo in zvestobo strank.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design<br /> your own customer email templates.<br /> Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Klicni center: Predloge za preklic/pavziranje kontakta

Predloga za preklic/pavziranje kontakta 1

Predloga za preklic/pavziranje kontakta 2

Predloga za preklic/pavziranje kontakta 3

Pogosto zastavljena vprašanja

Zakaj bi morali preklicati/pavzirati kontakt po telefonu?

Eden izmed razlogov za zaprtje kontakta, je lahko enostavno zaradi odprave težave, s katero se stranka sooča. Potem je še edino potrebno se stranki zahvaliti za pogovor in ji zagotoviti, da se lahko ponovno oglasi, kadarkoli bo to potrebno.

Drugi razlogi za preklic kontakta so lahko nezmožnost rešitve strankinega problema ali nadaljevanje pogovora na drugi kanal. Do pavziranja kontakta pride, ko iskanje rešitve za strankin problem, vzame več časa kot ponavadi ali je za vključitev drugih zainteresiranih strani potreben dodaten čas. V redkih situacijah se kontakt lahko zapre, ker je stranka: nesramna, agresivna, ali noče sodelovati z agentom.

Ali naj razložim, zakaj je kontakt preklican/pavziran?

Da, vaši agentje morajo vedno razložiti zakaj se nekaj dogaja, in to ne velja samo za obrazložitev razlogov za preklic ali pavziranje kontakta. Na to, da agentje razjasnijo zakaj je vstopnica ali kontakt preklican/a ali pavziran/a, se naj gleda kot pravilo. Dolga razlaga tukaj ni potrebna. Dva kratka stavka, ki povzemata kaj se je zgodilo, zakaj se je zgodilo, in naslednji koraki so dovolj, da so vaše stranke dobro informirane.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Zakaj bi morali preklicati/pavzirati kontakt po telefonu??”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Eden izmed razlogov za zaprtje kontakta, je lahko enostavno zaradi odprave težave, s katero se stranka sooča. V redkih situacijah se kontakt lahko zapre, ker je stranka: nesramna, agresivna, ali noče sodelovati z agentom.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ali naj razložim, zakaj je kontakt preklican/pavziran?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Da, vaši agentje morajo vedno razložiti zakaj se nekaj dogaja, in to ne velja samo za obrazložitev razlogov za preklic ali pavziranje kontakta.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zakaj bi morali preklicati/pavzirati kontakt po telefonu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Do pavziranja kontakta pride, ko iskanje rešitve za strankin problem, vzame več časa kot ponavadi ali je za vključitev drugih zainteresiranih strani potreben dodaten čas.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico