Predloge za preklic/pavziranje kontakta v klicnem centru. Virtualni klicni center kot rešitev za podporo strankam. Priporočila za prekinitev pogovora s stranko na pozitiven način.
Veliko strank se hoče s svojimi najljubšimi znamkami povezati prek telefona. Vendar je večina člankov na temo podpore strankam, napovedala, da je “telefonski klic mrtev”, kar je dejansko stavek iz 14. Novembra, 2010 (!) TechCrunch članek. In čeprav je avtor dodal, da z “mrtev” tehnološka industrija misli na “upad”, leta pozneje številne študije, kot je ta v reviji Forrester, dokazujejo nasprotno.
Vendar se ne moremo se prerekati o tem, da ostali komunikacijski kanali, ki se uporabljajo za podporo strankam, kot so klepet v živo, chatboti, ali takojšnje sporočanje, ne pridobivajo na popularnosti. Ampak to ne pomeni, da stranke niso zainteresirane v telefonsko podporo.
Spodaj boste našli nekaj primerov predlog za prekinitev/pavziranje kontakta. Uporabite jih, da zaključite ali pavzirate pogovor z zvestimi strankami na pozitiven način, in si s tem zagotovite zadovoljstvo in zvestobo strank.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design<br> your own customer email templates.<br> Curious about all the opportunities?
Eden izmed razlogov za zaprtje kontakta, je lahko enostavno zaradi odprave težave, s katero se stranka sooča. Potem je še edino potrebno se stranki zahvaliti za pogovor in ji zagotoviti, da se lahko ponovno oglasi, kadarkoli bo to potrebno.
Drugi razlogi za preklic kontakta so lahko nezmožnost rešitve strankinega problema ali nadaljevanje pogovora na drugi kanal. Do pavziranja kontakta pride, ko iskanje rešitve za strankin problem, vzame več časa kot ponavadi ali je za vključitev drugih zainteresiranih strani potreben dodaten čas. V redkih situacijah se kontakt lahko zapre, ker je stranka: nesramna, agresivna, ali noče sodelovati z agentom.
Da, vaši agentje morajo vedno razložiti zakaj se nekaj dogaja, in to ne velja samo za obrazložitev razlogov za preklic ali pavziranje kontakta. Na to, da agentje razjasnijo zakaj je vstopnica ali kontakt preklican/a ali pavziran/a, se naj gleda kot pravilo. Dolga razlaga tukaj ni potrebna. Dva kratka stavka, ki povzemata kaj se je zgodilo, zakaj se je zgodilo, in naslednji koraki so dovolj, da so vaše stranke dobro informirane.
Kontakti službe za pomoč uporabnikom iContact
iContact je orodje za e-poštno trženje, ki strankam pomaga povečati občinstvo in avtomatizirati komunikacijo. Kontaktirajte jih na njihove podatke za pomoč strankam.
Pravilno izražanje v storitvah za stranke je ključnega pomena za gradnjo pozitivnega odnosa, vzpostavitev verodostojnosti in zagotovitev jasne komunikacije. Predstavniki službe za stranke naj se izogibajo neprofesionalnega jezika in se osredotočijo na individualne potrebe strank. LiveAgent ponuja programsko opremo za pomoč strankam, ki omogoča sledenje zahtevam in preteklim pogovorom s strankami.
ACAST kontakti za pomoč strankam
Acast je največje svetovno podcast podjetje, ki ponuja gostovanje podkastov, analitiko in oglase. Acast nima telefonske podpore za stranke, vendar pa imajo podporo preko e-pošte in klepeta v živo. Kontaktne podatke podpore strankam lahko najdete na njihovem spletnem mestu, prav tako pa lahko stopite v stik preko njihovih družbenih medijev, kot so Instagram, Facebook in Twitter. Acast ima tudi politiko zasebnosti in sklad enostavno z evropsko GDPR uredbo. Njihova baza znanja in forum sta trenutno nedostopna.
Mehke veščine pri delu s strankami
Mehke veščine pri delu s strankami so ključne za zagotavljanje odlične izkušnje. LiveAgent ponuja rešitev za pomoč uporabnikom s kombiniranjem vseh komunikacijskih kanalov na enem mestu. Try it today!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.