Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Psihologija strank

Vedenje potrošnikov je preučevanje posameznikov in podjetij ter njihove izbire izdelkov in storitev. Namen preučevanja vedenja potrošnikov je boljše razumevanje potrošniške psihologije. Poleg tega so motivacije za prodajo vašega podjetja potencialnim strankam.

Ko razumete svoje potrošnike, lahko vse vidike svojega poslovanja prilagodite potrebam potrošnikov. Zato lahko prilagodite trženjske akcije, prodajne ponudbe in odzive podpore strankam.

Ko resnično razumete svojega potrošnika, lahko celo začnete proaktivno predvidevati. Na primer; kaj potrebujejo za odločitev, ki jo želijo sprejeti. To bi pomenilo večjo prodajo in boljši dobiček vašega podjetja.

Psihologija potrošnikov pokriva vrsto tem, vključno z:

  • kako potrošniki izbirajo med različnimi izdelki, storitvami in blagovnimi znamkami
  • raziskave vedenja potrošnikov – nakupovanje v trgovini ali na spletu
  • vplivne vidike trženjskih kampanj, kot so besedilo, oblikovanje, umestitev in časovni razpored

V podjetju Hello Bar je za uspeh bistveno razumevanje psihologije potrošnikov. Pojavna okna se morda zdijo najneznatnejši vidik trženja. So pa idealno igrišče za vpogled v vedenje strank. Zakaj? Ker so preprosti in zlahka preizkušeni.

Pojdimo v naše najpomembnejše lastnosti psihologije potrošnikov. Te so iz več kot desetletja preizkušanja kampanj za ustvarjanje prodaje v Hello Bar, podjetju Neil Patel.

Točke psihologije potrošnikov

Točka 1: Ne prezrite majhnih stvari. Najmanjše podrobnosti lahko sprožijo vedenje potrošnikov.

Tudi najmanjše podrobnosti v trženjski kampanji, prodajni ponudbi ali sporočilu za podporo lahko pošljejo sporočilo vašemu občinstvu.

Barva ozadja strani ali grafike spletnega mesta se morda ne zdi pomembna. Vendar pa je lahko ključnega pomena pri izboljšanju interakcije vaše stranke z grafiko.

Na primer, s funkcijo testiranja A/B Hello Bar smo preizkusili popolnoma isto pojavno okno z eno samo spremembo: barvo ozadja.

Ko so se rezultati vrnili, je bila možnost B bistveno boljša od različice z belim ozadjem. Razlika v konverzijah je bila samo v barvi ozadja celih 3,6%!

Rezultat? Barva je pomembna. In tudi druge podrobnosti. Podobne rezultate smo videli pri tako majhnih spremembah, kot je dodajanje klicaja ali velike črke.

Preprosto prilagodite barvo gumba, znova napišite sporočilo ali dodajte emoji. S tem lahko popolnoma spremenite, kako si vaš potrošnik razlaga vašo blagovno znamko. zato bo s tem povezano vedenje.

Točka #2: Potrošniki se vedno sprašujejo, kaj je tu zame?

Kot predstavnika podjetja vas vedno motivirajo rezultati, ki jih bo vaše podjetje videlo na podlagi vaših dejanj ali morda vaš naslednji pregled uspešnosti.

Če pa želite, da vaš trud šteje, se nehajte osredotočati na to, kar vam ustreza, in raje razmislite, kaj je v tem za vašo stranko. (Opozorilo: to je osnovna skrivnost vse potrošniške psihologije).

Pri ocenjevanju, ali bodo uporabljali svoj izdelek ali celo sodelovali z vašim podjetjem, bodo vaši potrošniki verjetno pomislili:

1. Kaj je tu zame?

2. Kaj bom dobil z uporabo tega izdelka ali storitve?

3. Katera možnost mi bo dala največ za denar in čas, ki ga vlagam v to?

Vaša stranka mora videti jasno in prepričljivo korist od uporabe vaših storitev ali izdelkov.

V Hello Bar mnogi člani skupnosti uporabljajo pojavna okna. Na primer; za zbiranje e-poštnih naslovov ali telefonskih številk obiskovalcev njihovega spletnega mesta. Večina potrošnikov ne želi razširjati svojih osebnih podatkov in izdati emaila.

Če želimo, da ljudje izvedejo konverzijo v pojavnem oknu in predložijo svoje podatke za naročilo, moramo razmisliti, kakšno vrednost bo ta oseba dobila v zameno za predajo svojega e-poštnega naslova.

Tu pridejo prav nakupovalni magneti. Dobijo dragocene vire, na primer poglobljene vodnike, e-knjige z omejenimi izdajami in popuste po meri, da igri dodamo nekaj začimb.

Naše raziskave vedenja strank kažejo naslednje prednosti kakovostnih, vrednostno obremenjenih nakupovalnih magnetov:

  • Vodniki – stopnje konverzije med 1-3%.
  • Kuponi vodijo do konverzij med 5-10%.
  • Interaktivne ponudbe, na primer možnost, da dobijo darilno kartico, vodijo do konverzij med 15-30%.

Če želite ostati na pravi poti, se nenehno sprašujte, s kakšno vrednostjo bo odšel ta potrošnik? Če na to vprašanje ne morete odgovoriti, tudi vašega potrošnika ne bo zanimalo.

Točka #3: Uporabite pomanjkanje kot sprožilec. Deluje – ves čas.

Bolj ko je vir redek, več potrošnikov ga išče. Tako kot naši predhodniki pred nami, ki iščejo najboljšo hrano v gozdu, tudi današnji potrošniki iščejo najboljše ponudbe. Pri iskanju dobre ponudbe pride do hitenja. To še posebej takrat, ko imajo srečo, da so našli ali, še bolje, zmagali/zaslužili.

Želite svoje potrošnike zagnati v akcijo? Pritegnite njihovo pozornost z redko ponudbo, ki je na voljo le za določeno obdobje ali za določeno število ljudi. Zagotovo jih boste privabili in sprožili vedenje potrošnikov, ki ga iščete.

Ste se kdaj vprašali, kako je eBay postal spletno mesto, kot je danes? To je bilo z uporabo odštevalnikov in vojn ponudb – sprožilcev, ki igrajo na istem občutku nujnosti in pomanjkanja.

Končni zaključki za izboljšanje vašega poslovanja z vedenjem potrošnikov

S preizkušanjem pojavnih oken smo se naučili številnih pomembnih postavk. Kot naprimer; pomen majhnih podrobnosti, dragocenih ponudb in dodatne nujnosti. Najpomembnejši nasvet (ko gre za psihologijo potrošnikov) pa je, da ima vsako podjetje popolnoma edinstveno občinstvo. Vsako občinstvo sestavljajo popolnoma edinstveni posamezniki.

Kar obiskovalce enega podjetja spodbudi k noremu nakupu, bi lahko povzročilo, da bodo stranke drugega podjetja odšle drugam.

Psihologija potrošnikov se vedno vrne k testiranju in pogovorom. Za optimizacijo vašega poslovanja in procesov za največje zadovoljstvo potrošnikov A/B preizkusite vsako sporočilo, ki ga objavite. Ne glede na to, ali preizkušate pojavna okna A/B, predloge podpore ali vrstice z zadevami e-pošte. Na koncu boste našli “kaj” in “tisto, kar najbolje deluje”.

Želite izvedeti več? Nato si oglejte poglobljen članek o Teoriji storitev za stranke.

Odkrijte sami

Naslednji korak je neposreden pogovor s potrošnikom, če želite ugotoviti, “zakaj“. Tam pride prav LiveAgent in vaša ekipa za podporo strankam. Preizkusite vse, kar se naučite v naši akademiji v LiveAgent.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kaj pokriva psihologija potrošnikov?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Psihologija potrošnikov pokriva različne teme, kot so; kako potrošniki izbirajo med različnimi izdelki/storitvami/blagovnimi znamkami, raziskave vedenja potrošnikov-nakupovanjem v trgovini ali na spletu ali vplivni vidiki tržnih kampanj, kot so besedilo, oblikovanje, umestitev in časovni razpored.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaj je vedenje potrošnikov?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vedenje potrošnikov je preučevanje posameznikov in podjetij ter njihove izbire izdelkov ali storitev.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kakšen je namen proučevanjavedenja strank?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Namen preučevanja vedenja potrošnikov je boljše razumevanje psihologije potrošnikov. Pa tudi, da bi našli motivacijo za prodajo vaših izdelkov/storitev potencialnim strankam.” } }] }
Nazaj na Akademijo Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.