Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Akademija
  • Povzetek službe za podporo strankam

Povzetek službe za podporo strankam

Z vzponom digitalne dobe se vedno več ljudi odloča za službo za podporo strankam. To je preprosto, a dobro plačano delo, ki ima številne koristi za tiste, ki se pridružijo le delovni sili in osebam, ki zamenjajo kariero. Tukaj je opisano, kako postati eden izmed mnogih agentov službe za podporo strankam z odličnim življenjepisom.

Zakaj začeti svojo kariero v službi za stranke?

Se še niste odločili, kaj bo vaša prva služba? Storitev za stranke je lahko odličen pričetek. Preberite si zakaj.

1. To je dobro plačano začetno delo

Le malokdo si domišlja, da dela brezplačno. Vendar je težko priti na nekatere karierne poti, ne da bi moral opraviti prakso. V tej fazi boste v mnogih primerih bodisi premalo kompenzirani bodisi sploh ne boste plačani.

Služba za podporo strankam je odličen način za oblikovanje mehkih veščin, ki so potrebne za katero koli dobro plačano službo.

2. Naučite se prenosljivih veščin

Med delom v službi za podporo uporabnikom se boste naučili delati v skupini, reševati probleme in pomagati ljudem. To so bistvene veščine, ki jih boste potrebovali pri katerem koli delu. Tudi podjetniki morajo biti sposobni ravnati s strankami.

3. Pridobite mreženje in delovne izkušnje

Brez delovnih izkušenj je težko dobiti dostojno službo. Služba za pomoč uporabnikom je lahko izhodišče večine poklicev, ki se ukvarjajo z digitalnim svetom.

Ko imate v svojem portfelju dovolj kilometrine in spretnosti, lahko zamenjate službo.

Kaj vključiti v življenjepis za delovno mesto agenta v službi za pomoč uporabnikom

Zdi se, da je življenjepis za delovno mesto agenta v službi za pomoč uporabnikom enostaven. Čeprav to delo ni tako težko kot nekatera IT-delovna mesta, zaposlitev ni enostavna.

Ogromen povzetek resničnih kadrov, ki jih pregledujejo, pomeni, da imate manj možnosti, da zapolnite prosto delovno mesto. Tukaj morate vključiti v življenjepis za službo za pomoč uporabnikam, da bodo te možnosti večje.

1. Komunikacijske veščine

Dobre mehke veščine so ključne za nadaljevanje vsake službe za pomoč uporabnikom. Na tem področju dela se morate dnevno soočiti z več deset klici ali sporočili in pomagati ljudem, ki vas kontaktirajo.

Na seznam vključite sledeče veščine, da boste bolj primerni za delo:

  • Medosebne veščine
  • Potrpljenje
  • Odziv na konflikte

2. Programska znanja

V današnjem času le malo predstavnikov služb za stranke dela s telefonskimi klici. Tudi če vaše delovne naloge vključujejo sprejemanje klicev, boste morali delati tudi z veliko programske opreme. Več programske opreme, kot ste jo že osvojili, manj bo imelo podjetje za opraviti.

Vključite te veščine, s katerimi boste ocenjevalcem pokazali, da ste vredni razgovora:

3. Poznavanje panoge

Službe za pomoč uporabnikom pomagajo ljudem na številnih področjih, od IT do e-trgovine. Če o trgih ne veste ničesar in želite biti v službi za pomoč uporabnikom finančnega podjetja, se boste soočili s stekleno steno.

Omenite, da o industriji veste veliko, na splošno bo sprejem enostaven. Vsaj navedite, da se hitro učite.

4. Primeri namesto delovnih izkušenj

Če prvič pišete življenjepis za delovno mesto agenta v službi za pomoč uporabnikom, se ne bojte, da vam primanjkuje delovnih izkušenj.

Najpomembnejše so veščine, zlasti za začetne pozicije. Omenite mehke in trde veščine, ki ste jih pridobili s prejšnjim poklicem, tudi če je šlo za prostovoljno delo.

Če so vaše izkušnje omejene, se osredotočite na nekaj primerov, ko ste ljudem pomagali z mehkimi veščinami.

Kaj vključiti v življenjepis agenta za pomoč uporabnikom

Izdelava življenjepisa za vodstveni položaj se lahko izkaže za težji izziv. Tukaj je tisto, kar morate vključiti, da boste na samem vrhu.

1. Vodstvene sposobnosti

Ste že vodili team? Omenite to. Število ljudi, ki ste jih vodili, število strank, ki jih je vaša ekipa imela, vaša statistika uspešnosti.

Predstavite, katero HR programsko opremo poznate in kako ste jo uporabili za povečanje produktivnosti svoje ekipe.

Če uradno niste bili odgovorni za ljudi, predstavite svoje vodstvene sposobnosti in pobude. Pogovorite se o času, ko ste pomagali novim zaposlenim ali pomagali vodstvu.

2. Opazni dosežki

Podjetja želijo videti, kaj natančno lahko storite, da jim prihranite denar. Poskrbite, da boste govorili o svojih najpomembnejših dosežkih v prejšnji službi.

Lahko je nekaj velikega, kot je pomoč pri oblikovanju politike podjetja. Lahko je nekaj malega, kot da opazite, kako sodelavci niso uspešni, ali izboljšate njihovo uspešnost ali pripeljete zaposlenega nazaj.

Kakorkoli že, v svojem življenjepisu pokažite dosežke in tako boste korak pred konkurenco.

3. Brez delovnih veščin

Ali imate kakšno znanje zunaj službe kot delavec in vodja službe za pomoč uporabnikom? Če imate, se lahko to v življenjepisu izkaže za velik plus.

Če se na primer prijavljate za razpis v IT podjetju, bo poznavanje osnov kodiranja velika prednost. Kadrovnikom boste dali vedeti, da ne boste imeli težav pri komunikaciji z razvojnim oddelkom.

Kako obdelati življenjepis za delovno mesto agenta v službi za pomoč uporabnikom

Prehod na storitve za stranke je lahko odličen način za povečanje dohodka in začetek znova. Življenjepis lahko preoblikujete in prilagodite večini delovnih mest v službi za pomoč uporabnikom.

1. Osredotočite se na prenosljive veščine

Mehke veščine so bistvene za službo za pomoč uporabnikom. Vendar vam dejansko ni treba tam delati, da se jih naučite.

Če ste kdaj sodelovali s stranko osebno, že imate to, kar potrebujete, da to storite na spletu. To morate samo omeniti v življenjepisu za delovno mesto agenta za pomoč uporabnikom.

2. Prostovoljno delo spremenite v prednost

Če se vam ni bilo treba spoprijeti s strankami iz oči v oči, ste morda imeli izkušnjo kot prostovoljec. Večina prostovoljnih služb zahteva, da delate v skupini in pomagate ljudem.

To je ravno tisto, kar potrebujete za službo za pomoč uporabnikom.

3. Predstavite dosežke

Morda nimate veliko delovnih izkušenj na tem področju, vendar obstaja verjetnost, da imate nekaj odličnih zgodb o nudenju pomoči uporabnikom.

Ste delali kot mehanik in vam je uspelo nezadovoljno stranko vrniti? Ste pomagali voditi starševsko skupino pri pouku vašega otroka? Te izkušnje vključite v življenjepis predstavnika za stranke.

Kako oblikovati življenjepis za delovno mesta agenta za pomoč uporabnikom

Včasih je oblika enako pomembna kot vsebina. Tukaj je opisano, kako sestaviti življenjepis predstavnika za podporo strankam, da kar največ iztržite.

1. Kronološka oblika

Se lahko pohvalite z bogato zgodovino zaposlitve v panogi? Uporabite kronološko oblikovanje.

Najprej omenite svoje delovne izkušnje in opišite svoje delovne naloge in dosežke.

2. Funkcionalna oblika

Če vaš življenjepis ne vsebuje veliko izkušenj, se raje osredotočite na spretnosti. Predstavite svoje mehke in trde veščine, da boste navdušili kadrovsko.

Poskrbite za primere svojih dosežkov, namesto da bi preprosto naštevali veščine.

3. Življenjepis na eni strani

Večina služb za pomoč strankam ne potrebuje ogromnega seznama znanj in delovnih izkušenj za začetek. Kadrovski, ki pregleduje vaš življenjepis, lahko olajšate delo tako, da ga naredite kratkega in čim bolj natančnega.

Poskusite uporabiti različne predloge življenjepisov, da se življenjepis prilega na nekaj strani, po možnosti eno.

4. Vaša fotografija v življenjepisu

Morda se zdi, da je z dodajanjem fotografije življenjepis bolj oseben, vendar to ni najboljša ideja. Nekateri večji delodajalci vam lahko iz pravnih razlogov celo prepovejo življenjepis.

Fotografije ne vključite, razen če to zahteva potencialni delodajalec.

5. Jedrnatost

Naj bo vaš življenjepis čim krajši. Izpolnite ga s kratkimi in koristnimi informacijami o sebi. Prihranite besedo za intervju.

Odkrivajte sami

Znanje je pomembno, vendar šele takrat, ko ga uporabimo v praksi. Preizkusite vse, kar se naučite na naši akademiji, neposredno v storitvi LiveAgent.

https://www.youtube.com/watch?v=hESlAVnF8G4

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Katere veščine naj vključim v življenjepis za delovno mesto v službo za pomoč uporabnikom?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Odličen življenjepis za delovno mesto v službi za pomoč uporabnikom vključuje spretnosti, ki prikazujejo znanje o industriji, tehnične in komunikacijske spretnosti. Poleg tega, če nimate izkušenj na tem področju, je najbolje predstaviti primere, ko ste uporabili posebne mehke ali trde veščine za pomoč drugi osebi/kupcu.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kako strukturirati življenjepis za delovno mesto v službo za pomoč uporabnikom?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Za uspešno strukturiranje življenjepisa uporabite kronološko oblikovanje. Cilj je olajšati branje življenjepisa. Tako poskusite na eno stran napisati izčrpen življenjepis. Poleg tega uporabite predloge, da bo čeden in profesionalnega videza. Če menite, da vam primanjkuje izkušenj, se prepričajte, da ste seznanjeni s primeri, ko ste jih uporabili.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Česa se lahko naučite iz dela v službi za pomoč uporabnikom?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Med delom v službi za pomoč uporabnikom se boste naučili delati v skupini, reševati probleme in pomagati ljudem. To so bistvene veščine, ki jih boste potrebovali pri katerem koli delu. Tudi podjetniki morajo biti sposobni ravnati s strankami.” } }] }
Nazaj na Akademijo Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.