Kdo je svetovalec za podporo strankam?
V nekaterih organizacijah so vloge svetovalcev za storitve stranke podobne svetovalcem za upravljanje in dajejo predloge za izboljšanje učinkovitosti storitev za stranke. Svetovalci za storitve za stranke so lahko podobni tudi predstavnikom storitev za stranke. Njihova glavna naloga je odgovarjanje na telefonske klice in pogovor s strankami. Ugotavljajo tudi možnosti za ponujanje informacij ter obravnavajo in rešujejo pritožbe. Posodabljajo informacije, dokumentirajo interakcije strank in spreminjajo račune strank.
Delo svetovalcev za podporo strankam zahteva močne komunikacijske sposobnosti, medosebne spretnosti in znanje o računalniški programski opremi. Za priporočanje izdelkov potrebujejo tudi prodajne sposobnosti in spretnosti.
Frequently Asked Questions
Kaj je svetovalec za podporo strankam?
Svetovalec za storitve za stranke je oseba, ki je odgovorna za stik s stranko in njeno službo v okviru pritožb, obdelavo naročil, posredovanje informacij o izdelkih in storitvah podjetja. Opravljajo telefonske klice, e-pošto ali klepet.
Kakšne so odgovornosti svetovalca za podporo strankam?
Naloge svetovalca za pomoč strankam vključujejo poslušanje težav strank, pa tudi pomoč pri reševanju njihovih težav in posredovanje informacij. Druga obveznost je sprejemanje zahtev strank. Izjemno pomembno je tudi pridobivanje in beleženje podatkov o strankah. Eden najpomembnejših elementov je tudi izpolnjevanje pričakovanj in potreb strank v zvezi z izdelki ali storitvami ter storitvami za stranke.
Kako lahko dodate svetovalca za podporo strankam?
Če želite dodati svetovalca za pomoč strankam, pojdite na ploščo LiveAgent in dodajte drugo osebo. Ko dodajate drugega agenta, morate določiti njegovo vlogo v sistemu. Izbirate lahko med vlogami zastopnika, skrbnika in lastnika.
Služba za pomoč proti službi za podporo
LiveAgent ponuja IT službo za pomoč uporabnikom, ki vključuje brezplačno in demo različico ter podporo strankam. Stranke lahko uporabljajo samopostrežne portale in spletno bazo znanja, ki je prilagojena njihovim potrebam. Priporočajo integracijo s sistemom, določitev SLA ciljev ter mobilno aplikacijo za izboljšanje storitev IT pomoči. Nudijo tudi bazo znanja za začetne rešitve in povratne informacije CSAT. Poleg tega nudijo programske rešitve za pomoč strankam, odjemalski portal, upravljanje pritožb in e-pošte ter VoIP telefonske sisteme.
Upravljanje storitev za stranke
Upravljanje storitev za stranke omogoča dolgoročne odnose s strankami. LiveAgent ponuja rešitve za avtomatizacijo in večkanalnost storitev. Integracije olajšajo delo agentov. Možna avtomatizacija za boljše upravljanje.