Kaj je AJAX?
AJAX se imenuje tudi asinhroni JavaScript in XML. Gre za kombinacijo JavaScripta, razširljivega označevalnega jezika, objektnega modeliranja, dinamičnega HTML in drugih programskih orodij, ki se uporablja za ustvarjanje asinhronih spletnih aplikacij. Vsako programsko orodje ima svoj pomen. Te spletne aplikacije lahko pošiljajo informacije strežniku in jih vračajo nazaj. To orodje omogoča, da se vsebina na spletnih straneh posodobi v trenutku, ko se izvede dejavnost. Ajax prinaša številne prednosti in prednosti.
FAQ
Kaj je AJAX?
AJAX ali asinhroni JavaScript in XML je tehnika za ustvarjanje spletnih aplikacij, v katerih interakcija uporabnika s strežnikom poteka asinhrono, zato se celoten dokument ne naloži znova. Ta način programiranja naj bi omogočil bolj dinamično interakcijo z uporabnikom v primerjavi s tradicionalnim modelom.
Kakšne koristi prinaša AJAX??
Prednosti, ki jih prinaša AJAX, so: povečanje uporabnosti in ergonomije internetnih aplikacij, zmanjšanje števila zaslonov in korakov, potrebnih za doseganje želenega učinka, nalaganje samo potrebnih podatkov, pomanjkanje osveževanja celotne strani, zagotavljanje hitrejšega vmesnika.
Kako deluje AJAX v LiveAgent?
Zahvaljujoč AJAX lahko med drugim storitve za podporo strankam delujejo učinkovito in dinamično. Spletno mesto ne zapravlja časa za nalaganje v celoti in se posodobijo le elementi, kot to zahtevate.
Expert note
AJAX je tehnika za ustvarjanje spletnih aplikacij, ki omogoča asinhrono interakcijo med uporabnikom in strežnikom za dinamično izkušnjo uporabnika.

Asana je orodje za organizacijo dela v ekipi, ki omogoča odpiranje projektov, dodeljevanje opravil, postavljanje rokov in komunikacijo s sodelavci. Integracija Asane v LiveAgent preko Zapier storitev omogoča avtomatizacijo različnih opravil, kot je dodajanje novih strank, odstranjevanje/dodajanje strank v določene skupine ali odpiranje novih komunikacijskih kanalov. Vključitev Asane v LiveAgent omogoča povečanje učinkovitosti ekipe, prihranek časa in učinkovitejšo organizacijo dela.
Spletna klepetalnica omogoča interakcijo z obiskovalci spletne strani v realnem času ter izboljšanje storitev in zadovoljstvo strank. Klepet v živo se lahko integrira s CRM in ponuja programske rešitve za pomoč strankam in upravljanje pritožb. Webflow in LiveAgent sta dva orodja, ki ju je mogoče integrirati na preprost način, da se ustvari prilagojeno spletno mesto za podjetja, portfelj ali blog. Postopek dodajanja klepeta na spletno stran je enostaven.
LiveAgent je programska oprema za pomoč uporabnikom, ki nudi klepet v živo, odprtokodno podporno službo in shranjevanje podatkov o strankah. Infrastruktura kot storitev vključuje cenik, alternative, podporo strankam, VoIP telefonske sisteme in portal za podporo. LiveAgent ponuja portal za pomoč uporabnikom po meri podjetja in strank, ter integracije in alternative. Program omogoča enostavno sledenje strankam in upravljanje postopkov, ki se lahko avtomatizirajo. Izvedite več o LiveAgentu preko bloga, glosarja, akademije, spletnih seminarjev ter kalkulatorja stroškov. Podjetje nudi tudi selitev podatkov, stanje sistema, dnevnik sprememb in možnost oddaje predloga. Start a FREE trial!