Kaj je API?
API se imenuje tudi vmesnik za programiranje aplikacij. Je kombinacija različnih protokolov, orodij in kod. API se uporablja za ustvarjanje aplikacijske programske opreme in za komunikacijo med različnimi segmenti programske opreme. Določa, kako morajo te komponente sodelovati. Funkcija API je, da aplikacijam omogoča medsebojno komunikacijo. Razvijalcem prinaša osnovne ukaze za izvajanje običajnih operacij.
Preverite LiveAgent vse API reference.

FAQ
Kaj pomeni API?
API ali vmesnik za programiranje aplikacij je niz pravil, ki natančno opisujejo, kako programi komunicirajo med seboj. Najprej in predvsem je specifikacija smernic o tem, kako naj bi izgledala interakcija med komponentami programske opreme. Izvajanje API -ja je niz rutin, protokolov in rešitev IT, ki sestavljajo računalniške aplikacije.
Ali LiveAgent deli svoj API?
LiveAgent ponuja vse informacije o svojem API.
Katera dejanja so na voljo prek LiveAgent API?
LiveAgent API akcije, ki so na voljo, vključujejo: .Prenesite seznam podjetij .Izbrišite pogovore .Ustvarite nove pogovore .Registrirajte nove stranke .Prenesite seznam oddelkov .Odstranite vnose v bazi znanja .Poročila oddelka
Expert note
API ali vmesnik za programiranje aplikacij omogoča medsebojno komunikacijo različnih aplikacij, določa kako morajo komponente sodelovati in vsebuje osnovne ukaze za izvajanje operacij.

LiveAgent ponuja programske rešitve za pomoč strankam, VoIP telefonske sisteme, samopostrežno programsko opremo, programsko opremo za upravljanje pritožb, odjemalsko programsko opremo in programsko opremo za upravljanje e-pošte. Uporabniki lahko uživajo v mnogih funkcijah, ki so namenjene izboljšanju uporabniške izkušnje, vključno s široko paleto orodij za upravljanje baz podatkov, orodij za uvajanje in okolij. Sistem zagotavlja tudi brezplačno 7- ali 30-dnevno preskusno različico. Produktni paketi so prilagojeni B2B in strankam omogočajo izdelavo lastnih aplikacij, kar vodi v boljšo produktivnost in konkurenčnost podjetja.
Asana je orodje za organizacijo dela v ekipi, ki omogoča odpiranje projektov, dodeljevanje opravil, postavljanje rokov in komunikacijo s sodelavci. Integracija Asane v LiveAgent preko Zapier storitev omogoča avtomatizacijo različnih opravil, kot je dodajanje novih strank, odstranjevanje/dodajanje strank v določene skupine ali odpiranje novih komunikacijskih kanalov. Vključitev Asane v LiveAgent omogoča povečanje učinkovitosti ekipe, prihranek časa in učinkovitejšo organizacijo dela.
Povratni klic službe za stranke
Dohodni klici v kontaktnem centru podjetja se delijo na klice storitve za stranke in prodajne klice. Ustrezno usposobljeni zastopniki so ključnega pomena za uspešno reševanje klicev. Samodejni povratni klici izboljšujejo izkušnjo strank ter zmanjšujejo število opuščenih klicev. Sledenje meritvam je ključno za prepoznavanje področij za izboljšanje. Zanesljiva programska oprema klicnega centra in možnosti samopostrežbe za stranke so pomembni praksi.