Kaj so CRM storitve?
Upravljanje odnosov s strankami je obravnava vseh odnosov, ki so povezani s komunikacijo podjetja s stranko. Za implementacijo CRM se uporabljajo informacijski sistemi, ki zajemajo celoten prodajni proces od prvega stika s stranko do izdajanja računov za blago in storitve.

CRM je bil zasnovan predvsem za povečanje zadovoljstva strank. Namenjen je predvsem prenasičenim trgom, kjer je zadovoljstvo strank na prvem mestu.
Frequently asked questions
Kaj so CRM storitve?
CRM storitev je tehnologija, ki podpira upravljanje odnosov in interakcij med podjetjem ter strankami in potencialnimi strankami. Njegov cilj je podpirati poslovne odnose, da se podjetje razvija. CRM ni le sistem, ki pomaga pri upravljanju stikov, ampak ima tudi vsa orodja, ki vplivajo na skrb za stranko.
Ali so CRM storitve pomembne?
CRM je pomemben, ker podpira podjetja pri razvoju odnosov s strankami. Zahvaljujoč temu ima blagovna znamka boljše možnosti, da obdrži stranko in poveča prihodke in dobiček. CRM je treba obravnavati kot strategijo upravljanja.
Ali vsako podjetje potrebuje CRM storitve?
Ne glede na velikost podjetja - ne glede na to, ali gre za veliko ali majhno podjetje, so storitve CRM izjemno uporabne. Imeti podatke o strankah in poslovne podatke na enem mestu, močno olajša delovanje celotnega podjetja, delo posameznih skupin pa postane bolj dinamično, kar pomeni boljšo učinkovitost in dobiček.
LiveAgent je orodje za upravljanje odnosov s strankami, ki omogoča enostaven dostop do podatkov o strankah, sledenje potencialnim strankam in upravljanje sredstev ter podpira integracije. Orodje omogoča povečanje zadovoljstva strank s pomočjo vtičnika Highrise CRM. LiveAgent ponuja tudi podporo, portal za podporo, spremljanje stanja sistema, dnevnik sprememb ter programsko opremo za pomoč strankam, VoIP telefonsko opremo, samopostrežno in dohodno klicno središče ter sistem upravljanja pritožb. LiveAgent je prejel nagrade in certifikate, ima partnerski program in ponuja akademijo.
Klicni center je centralizirana pisarna, ki za podjetja obravnava velike količine dohodnih in odhodnih telefonskih klicev za izboljšanje storitev za stranke. Funkcije klicnega centra vključujejo samodejno distribucijo klicev, poročanje in analitiko, snemanje klicev, prenos klicev, urejanje kontaktov in interaktivni glasovni odziv. Klicne centre uporabljajo stranke, podjetja, organizacije in celo vladne agencije v različnih panogah.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki se lahko prilagaja po potrebi blagovne znamke. Sistem lahko stranke ocenjujejo, medtem ko je na voljo tudi pomoč za selitev podatkov in dnevnik sprememb. Podjetje ima tudi nagrade in certifikate ter vam omogoča sodelovanje preko partnerskih programov.
Programska oprema za upravljanje storitev
LiveAgent programska oprema ponuja celovite rešitve za IT službe za pomoč uporabnikom in storitve, vključno s sistemom IT zahtevkov, servisno službo za IT, in programska podpora. Poleg tega ponuja tudi učinkovite storitve za stranke in je najboljša programska oprema za servisne storitve za leto 2022. Med funkcijami vključujejo cenik lastnosti, integracije in alternativne rešitve, podporo strankam, VoIP telefonske sisteme, ter samopostrežno in odjemalsko podporo. Podjetje ponuja tudi demo različico.