Kaj je GSM?
GSM ali globalni sistem za mobilno komunikacijo je skupni standard (za opis protokolov) za digitalna mobilna omrežja, ki se uporabljajo v brezžični telefoniji. V Evropi in nekaterih drugih delih sveta se uporablja za digitalizacijo, stiskanje in prenos podatkov.
Predhodniki te napredne mobilne telefonije so bili analogni. Vendar z naraščajočo bazo uporabnikov analogni sistemi niso mogli dohajati sprejemanja mobilnih telefonov in mobilnih omrežij. Potreba po uvedbi enotnega evropskega standarda za digitalna mobilna omrežja je bila gonilo razvoja tega naprednega sistema mobilnih telefonskih storitev. GSM je blagovna znamka združenja GSM (GSMA), ki združuje mobilne operaterje, zastopa njihove interese in sodeluje z industrijo.
Telefonski sistem GSM prenaša mobilne podatke in govorne storitve. Omrežje prenaša glasovne klice in uporabniške podatke v frekvenčnih pasovih 850MHz, 900MHz, 1800MHz in 1900MHz. GSM (2G) uporablja tehniko razdeljenega večkratnega dostopa (TDMA) pri glasovnih klicih in drugih komunikacijah. GSM digitalizira in stisne podatke ter jih pošlje po kanalu skupaj z dvema drugima podatkovnima tokovoma, kjer ima vsak svojo časovno režo.
Razlika med mobilnimi omrežji GSM in CDMA
Čeprav sta si na prvi pogled podobni, ti tehnologiji nista enaki. CDMA ali večkratni dostop s kodno razdelitvijo je bil predstavljen z generacijama 2G in 3G kot običajni standardni protokol za brezžično komunikacijo. Večina sveta uporablja GSM, razen ZDA ter nekaterih delov Kanade in Japonske, ki uporabljajo CDMA.
Nekatere najpomembnejše razlike med obema vključujejo:
- CDMA uporablja tehnologijo prenosa podatkov EVDO, GSM pa EDGE
- GSM je manj nagnjen k emisijam sevanja med prenosom
- GSM je specifičen za kartico SIM, medtem ko je CDMA specifičen za telefon in ne zahteva kartice SIM
- GSM omogoča svetovno gostovanje, CDMA pa ne
Ready to build your call center?
LiveAgent's VoIP call center phone system is equipped with numerous advanced features. Try them out today!
Frequently asked questions
Kakšna je sestava omrežja GSM?
Štirje deli omrežja GSM so mobilna naprava s kartico SIM, bazna postaja in dostopovno omrežje, preklopni sistem in jedrno omrežje. Ti deli skupaj sestavljajo telefonsko omrežje GSM.
Kakšne so omejitve GSM?
Čeprav se omrežje GSM uporablja za večino individualnih klicev in druge brezžične komunikacije, nekatere njegove omejitve vključujejo potrebo, da operaterji namestijo repetitorje za povečanje pokritosti, elektronske motnje, zakasnitev pri večjem številu uporabnikov in omejeno hitrost prenosa podatkov .
Je GSM varen?
Standardizirane varnostne strategije GSM zagotavljajo, da je med najbolj varnimi telekomunikacijskimi sistemi, ki so na voljo. Ohranja zaupnost in anonimnost uporabnika GSM in zato ohranja varnost od konca do konca v omrežju.
Expert note
GSM je globalni standard za digitalna mobilna omrežja, ki se uporablja v brezžični telefoniji. Zagotavlja prenos govornih klicev in uporabniških podatkov v frekvenčnih pasovih 850MHz, 900MHz, 1800MHz in 1900MHz.

GBC Networks je ponudnik storitev IT, ki z načrtovanjem in varnostjo omrežij, storitvami v oblaku ter upravljanjem IT-ja pomaga izboljšati poslovanje podjetij. Njihove rešitve so prilagojene potrebam strank in so prijazne za uporabo. LiveAgent se je združil s GBC Networks, kar omogoča enostavno integracijo njihovih storitev v klicni center brez dodatnih stroškov. Storitve GBC Networks so sicer plačljive. LiveAgent ponuja brezplačno 14-dnevno preizkusno obdobje.
Vsekanalna uporabniška izkušnja
LiveAgent je programska oprema za uspeh strank, ki omogoča večjezično podporo in prilagajanje črk z naglasi. Ponuja več kot 179 funkcij in več kot 40 integracij ter večkanalno komunikacijo s strankami preko spletnega klepeta, e-pošte in družbenih medijev. Sodelovanje strank preko več kanalov je ključno za izboljšanje zadovoljstva strank, čeprav se pojavljajo izzivi, kot so čas in manjši števil zaposlenih. Brezplačna programska oprema LiveAgent vključuje klepet v realnem času in je primerna za podjetja vseh velikosti.
Telefonska podpora ostaja ena izmed najbolj zaželenih možnosti za potrošnike. Jezik, ki ga agenti klicnega centra uporabljajo, vpliva na čustva strank ter dojemanje blagovne znamke. Svetujejo, naj agenti uporabljajo profesionalen ton, tehnike aktivnega poslušanja in se prilagajajo sogovornikom. Priporočajo tudi vljudno pozdravljanje in zaključevanje klicev ter pojasnjevanje razlogov za preusmeritev klicev. Dajo tudi predloge za začetne fraze, zahtevanje več informacij, zadrževanje klicateljev in prenašanje klicev.