Kaj je GSM?
GSM ali globalni sistem za mobilno komunikacijo je skupni standard (za opis protokolov) za digitalna mobilna omrežja, ki se uporabljajo v brezžični telefoniji. V Evropi in nekaterih drugih delih sveta se uporablja za digitalizacijo, stiskanje in prenos podatkov.
Predhodniki te napredne mobilne telefonije so bili analogni. Vendar z naraščajočo bazo uporabnikov analogni sistemi niso mogli dohajati sprejemanja mobilnih telefonov in mobilnih omrežij. Potreba po uvedbi enotnega evropskega standarda za digitalna mobilna omrežja je bila gonilo razvoja tega naprednega sistema mobilnih telefonskih storitev. GSM je blagovna znamka združenja GSM (GSMA), ki združuje mobilne operaterje, zastopa njihove interese in sodeluje z industrijo.
Telefonski sistem GSM prenaša mobilne podatke in govorne storitve. Omrežje prenaša glasovne klice in uporabniške podatke v frekvenčnih pasovih 850MHz, 900MHz, 1800MHz in 1900MHz. GSM (2G) uporablja tehniko razdeljenega večkratnega dostopa (TDMA) pri glasovnih klicih in drugih komunikacijah. GSM digitalizira in stisne podatke ter jih pošlje po kanalu skupaj z dvema drugima podatkovnima tokovoma, kjer ima vsak svojo časovno režo.
Razlika med mobilnimi omrežji GSM in CDMA
Čeprav sta si na prvi pogled podobni, ti tehnologiji nista enaki. CDMA ali večkratni dostop s kodno razdelitvijo je bil predstavljen z generacijama 2G in 3G kot običajni standardni protokol za brezžično komunikacijo. Večina sveta uporablja GSM, razen ZDA ter nekaterih delov Kanade in Japonske, ki uporabljajo CDMA.
Nekatere najpomembnejše razlike med obema vključujejo:
- CDMA uporablja tehnologijo prenosa podatkov EVDO, GSM pa EDGE
- GSM je manj nagnjen k emisijam sevanja med prenosom
- GSM je specifičen za kartico SIM, medtem ko je CDMA specifičen za telefon in ne zahteva kartice SIM
- GSM omogoča svetovno gostovanje, CDMA pa ne
Ready to build your call center?
LiveAgent's VoIP call center phone system is equipped with numerous advanced features. Try them out today!
Frequently Asked Questions
Kakšna je sestava omrežja GSM?
Štirje deli omrežja GSM so mobilna naprava s kartico SIM, bazna postaja in dostopovno omrežje, preklopni sistem in jedrno omrežje. Ti deli skupaj sestavljajo telefonsko omrežje GSM.
Kakšne so omejitve GSM?
Čeprav se omrežje GSM uporablja za večino individualnih klicev in druge brezžične komunikacije, nekatere njegove omejitve vključujejo potrebo, da operaterji namestijo repetitorje za povečanje pokritosti, elektronske motnje, zakasnitev pri večjem številu uporabnikov in omejeno hitrost prenosa podatkov .
Je GSM varen?
Standardizirane varnostne strategije GSM zagotavljajo, da je med najbolj varnimi telekomunikacijskimi sistemi, ki so na voljo. Ohranja zaupnost in anonimnost uporabnika GSM in zato ohranja varnost od konca do konca v omrežju.
GBC Networks ponuja sodobne in stroškovno učinkovite komunikacijske rešitve, kot je integracija s klicnim centrom LiveAgent brez dodatnih stroškov. Njihove storitve in rešitve so zasnovane z mislijo na prijaznost do uporabnika in enostavnost uporabe. Sodelujejo z različnimi podjetji in ponujajo celovite VoIP telefonske sisteme ter operaterske storitve.
Računalniška v primerjavi s telefonsko podporo strankam
Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam z visoko stopnjo zadovoljstva. LiveAgent omogoča podporo strankam prek telefona in računalnika, kar omogoča večopravilnost in takojšnjo podporo. Odločitev med telefonsko podporo in računalniško podporo je odvisna od potreb vašega podjetja.
Storitve za stranke, ki temeljijo na umetni inteligenci, kot je LiveAgent, ponujajo široko paleto funkcij, vključno z integracijami in podporo strankam. Ne-fiksne VoIP številke omogočajo podjetjem lokalno prisotnost brez fizične lokacije. Poleg tega omogočajo tudi klice in pošiljanje besedil ter prihranijo stroške medkrajevnih ali mednarodnih klicev. LiveAgent je tudi priljubljena programska oprema za pomoč strankam in upravljanje pritožb.
Dohodni vs Odhodni klicni center
Podjetja in organizacije lahko spremljajo zadovoljstvo strank s svojimi izdelki ali storitvami ter izvajajo ankete strank. LiveAgent ponuja različna orodja za podporo strankam in brezplačno preizkusno obdobje. Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam z visoko stopnjo zadovoljstva.