Prikrivanje klica

Kako nadaljevati prikrivanje klicev?

Prikrivanje klicev, znano tudi kot prikrivanje številk, je funkcija prenosa glasu prek internetnega protokola (VoIP), ki skrije identiteto med telefonskimi klici.

Ko uporabite to rešitev, se ustvari začasna telefonska številka za eno ali obe strani. Omogoča vam uporabo vaše zasebne telefonske številke ali virtualne telefonske številke brez strahu pred kršenjem zasebnosti identitete. Z uporabo prikrite telefonske številke lahko skrijete svojo dejansko telefonsko številko in hkrati zagotovite varno izkušnjo klica svojim agentom in stranke.

Pri razpravljanju o prikrivanju klicev je v ospredju pozornosti izboljšana zasebnost uporabnikov. To funkcijo lahko uporabite v klicnem centru, da ohranite identiteto klicatelja anonimno in zagotovite zasebnost strank.

Oglejmo si nekaj prednosti, ki jih prikrivanje klicev lahko prinese vašemu podjetju.

  • Večja odzivnost na klice – Mnogi ljudje ne zaupajo sumljivim ID-jem klicatelja. S funkcijo prikrivanja klicev stranke prejmejo dohodne klice z lokalnimi številkami, ki jih bolje poznajo. To jih pomiri in poveča možnost, da poberejo in slišijo, kaj imajo povedati vaši predstavniki.
  • Izboljšana zasebnost strank – tako stranke kot podjetja so upravičeno seznanjeni z uhajanjem podatkov. Prikrivanje klicev pomaga ohraniti vašo zasebno komunikacijo varno in zaščiteno. To ne more samo pomiriti vaših misli in misli stranke, temveč tudi zagotavlja spoštovanje politik zasebnosti identitete, ki jih ima vaše podjetje.
  • Večja angažiranost strank – Številnim strankam ni všeč, da delijo svoje osebne kontaktne podatke. Z uporabo funkcije zamaskirane številke lahko pridobite zaupanje strank, tako da vam ne le dajo svojo osebno telefonsko številko, temveč bodo verjetno tudi nadaljnjo interakcijo z vašo blagovno znamko.
  • Boljše upravljanje klicev – Čeprav večina vaših poslovnih številk ostane zasebnih, lahko svojo nezamaskirano telefonsko številko razkrijete določenim osebam. To vam lahko pomaga pri boljšem upravljanju klicev in zagotavljanju, da ste dosegljivi le posameznikom, ki ste jih izbrali.
  • Centralizirana poslovna komunikacija – maskiranje klicev zagotavlja, da se vsa varna komunikacija med podjetjem in strankami izvaja na eni platformi.
  • Analiza podatkov – Funkcija prikrivanja klicev ponuja vpogled v realnem času v številne vidike klicnega centra, kot so uspešnost agenta, kakovost interakcij in vpoglede strank. Nato lahko preučite te podatke in optimizirate svoje procese, da zagotovite najboljšo uporabniško izkušnjo.
Funkcija pregleda analitike v programski opremi za pomoč strankam – LiveAgent

Would you like to make better calls?

Start your 14-day trial for free and set up your own virtual call center with LiveAgent

Frequently asked questions

Kakšne so prednosti prikrivanja telefonske številke?

Anonimna komunikacija prek maskiranja klicev ponuja številne prednosti, vključno z zaščito osebne telefonske številke med poslovnimi klici in v storitvah sporočanja, večjo odzivnost in angažiranost strank, boljšo osredotočenost na zasebnost strank, prihranek stroškov, boljše upravljanje klicev in splošno boljšo zaščito posameznih uporabnikov .

Kako nastaviti prikrivanje klicev?

Odvisno je od programske opreme klicnega centra in ponudnika telefonskih storitev, s katerim sodelujete. Različni ponudniki poslovnih telefonov imajo različne postopke nastavitve. Vendar bi ga v večini primerov morali imeti možnost nastaviti in konfigurirati na plošči s standardnimi nastavitvami. Koliko lahko konfigurirate to funkcijo VoIP, je odvisno od rešitve klicnega centra in ponudnika VoIP, ki ga uporabljate.

Kako nadaljevati prikrivanje klicev?

Prikrivanje klicev se uporablja v številnih globalnih podjetjih, ki so prisotna v več državah. Druge panoge, ki se jim zdi maskiranje telefona dragoceno, so tiste, ki delajo z velikimi količinami podatkov o strankah, kot so finance, zdravstveni delavci, potovalne in dostavne službe, pa tudi kontaktni centri, spletne tržnice in platforme za e-trgovino.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico