Kaj je odprtokodni vstopnični sistem?
Odprtokodni vstopnični sistem je prava rešitev za upravljanje z vprašanji strank, podpornimi zahtevki in ostalo komunikacijo s strankami. Uporablja se za ustvarjanje vstopnic iz zahtevkov in vprašanj strank. Vsaka ustvarjena vstopnica je sledljiva in shranjena v sistemu. Agentom tudi dovoljuje združevanje zahtevkov.
Tak sistem je pogosto cenejši od lastniških vstopničnih sistemov. Je odličen način za izboljšanje vaše poslovne komunikacije.
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni odprtokodni vstopnični sistem?
Odprtokodno programsko opremo lahko razvija širša skupnost razvijalcev. Odprtokodni vstopnični sistem je sistem, ki omogoča urejanje vprašanj strank, podpornih zahtevkov in splošne komunikacije s strankami. Uporablja se za ustvarjanje vstopnic za vprašanja in zahtevke strank.
Kakšne so prednosti odprtokodnega vstopničnega sistema?
Omogoča učinkovito upravljanje vseh zahtevkov in zahtevkov strank, kot tudi s komunikacijo preko več komunikacijskih kanalov. Agenti lahko tudi združujejo zahtevke. Vsaka ustvarjena vstopnica je sledljiva in shranjena v sistemu. To olajša in avtomatizira delo agentov.
Ali je preko LiveAgent mogoče uporabljati odprtokodni vstopnični sistem?
Odprtokodni vstopnični sistem lahko uporabljate tudi z LiveAgent. To omogoča učinkovito podporo strankam in avtomatizacijo dela agentov.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.