Kaj je odprtokodni vstopnični sistem?
Odprtokodni vstopnični sistem je prava rešitev za upravljanje z vprašanji strank, podpornimi zahtevki in ostalo komunikacijo s strankami. Uporablja se za ustvarjanje vstopnic iz zahtevkov in vprašanj strank. Vsaka ustvarjena vstopnica je sledljiva in shranjena v sistemu. Agentom tudi dovoljuje združevanje zahtevkov.
Tak sistem je pogosto cenejši od lastniških vstopničnih sistemov. Je odličen način za izboljšanje vaše poslovne komunikacije.
Frequently asked questions
Kaj pomeni odprtokodni vstopnični sistem?
Odprtokodno programsko opremo lahko razvija širša skupnost razvijalcev. Odprtokodni vstopnični sistem je sistem, ki omogoča urejanje vprašanj strank, podpornih zahtevkov in splošne komunikacije s strankami. Uporablja se za ustvarjanje vstopnic za vprašanja in zahtevke strank.
Kakšne so prednosti odprtokodnega vstopničnega sistema?
Omogoča učinkovito upravljanje vseh zahtevkov in zahtevkov strank, kot tudi s komunikacijo preko več komunikacijskih kanalov. Agenti lahko tudi združujejo zahtevke. Vsaka ustvarjena vstopnica je sledljiva in shranjena v sistemu. To olajša in avtomatizira delo agentov.
Ali je preko LiveAgent mogoče uporabljati odprtokodni vstopnični sistem?
Odprtokodni vstopnični sistem lahko uporabljate tudi z LiveAgent. To omogoča učinkovito podporo strankam in avtomatizacijo dela agentov.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki omogoča agentom v živo deliti zahtevek preko internega klepeta. Nit zahtevka je isto kot zahtevek in vključuje celotno korespondenco ter jo lahko preverijo agenti, administratorji in lastnik. Zahtevek se šteje za razrešen, ko stranka ali agent pritisne gumb za rešitev, lahko pa ga tudi razreši pravilo. LiveAgent ponuja cenik, integracije, alternativne možnosti ter nedavek o stanju sistema. Podjetje ima portal za podporo, selitev podatkov, dnevnik sprememb in možnost zahtevka za predlog. LiveAgent ima tudi blog, glosar, akademijo, predloge in spletni seminar, pa tudi kalkulator stroškov.
LiveAgent ponuja programske rešitve za pomoč strankam, VoIP telefonske sisteme, samopostrežno programsko opremo, programsko opremo za upravljanje pritožb, odjemalsko programsko opremo in programsko opremo za upravljanje e-pošte. Uporabniki lahko uživajo v mnogih funkcijah, ki so namenjene izboljšanju uporabniške izkušnje, vključno s široko paleto orodij za upravljanje baz podatkov, orodij za uvajanje in okolij. Sistem zagotavlja tudi brezplačno 7- ali 30-dnevno preskusno različico. Produktni paketi so prilagojeni B2B in strankam omogočajo izdelavo lastnih aplikacij, kar vodi v boljšo produktivnost in konkurenčnost podjetja.
Predloge vstopničnega sistema so ključne za skrajšanje odzivnega časa in zagotavljanje dosledne izkušnje storitev za stranke. Pripravljena sporočila in predloge lahko pomagajo agentom zagotavljati ustrezne in natančne odgovore, prihranijo čas in trud, povečajo zaupanje in produktivnost in izboljšajo zadovoljstvo strank. Pri ustvarjanju knjižnice učinkovitih pripravljenih odgovorov in predlog pa je pomembno vključiti celotno organizacijo in prilagoditi predloge glede na posamezne stranke.
Open-Xchange je programska rešitev za spletno komunikacijo, sodelovanje in produktivnost, ki vključuje e-pošto, dokumente in skupno rabo. Integracija s službo za pomoč uporabnikom LiveAgent omogoča boljšo produktivnost in organizacijo, saj lahko npr. zastopnik za stranke prejme povpraševanje in postane zahtevek ticket, ki ga nato lahko reši prava oseba. Podpora za klepet v živo je ena izmed funkcij, ki jo LiveAgent ponuja, skladiščenje pa je mogoče v oblaku. Preprosta nastavitev in intuitiven uporabniški vmesnik omogočata enostavno uporabo programske opreme.