Kaj je odprtokodni vstopnični sistem?
Odprtokodni vstopnični sistem je prava rešitev za upravljanje z vprašanji strank, podpornimi zahtevki in ostalo komunikacijo s strankami. Uporablja se za ustvarjanje vstopnic iz zahtevkov in vprašanj strank. Vsaka ustvarjena vstopnica je sledljiva in shranjena v sistemu. Agentom tudi dovoljuje združevanje zahtevkov.
Tak sistem je pogosto cenejši od lastniških vstopničnih sistemov. Je odličen način za izboljšanje vaše poslovne komunikacije.
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni odprtokodni vstopnični sistem?
Odprtokodno programsko opremo lahko razvija širša skupnost razvijalcev. Odprtokodni vstopnični sistem je sistem, ki omogoča urejanje vprašanj strank, podpornih zahtevkov in splošne komunikacije s strankami. Uporablja se za ustvarjanje vstopnic za vprašanja in zahtevke strank.
Kakšne so prednosti odprtokodnega vstopničnega sistema?
Omogoča učinkovito upravljanje vseh zahtevkov in zahtevkov strank, kot tudi s komunikacijo preko več komunikacijskih kanalov. Agenti lahko tudi združujejo zahtevke. Vsaka ustvarjena vstopnica je sledljiva in shranjena v sistemu. To olajša in avtomatizira delo agentov.
Ali je preko LiveAgent mogoče uporabljati odprtokodni vstopnični sistem?
Odprtokodni vstopnični sistem lahko uporabljate tudi z LiveAgent. To omogoča učinkovito podporo strankam in avtomatizacijo dela agentov.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.